Zoover

Matig

Leuke vakantie

Tim
7-12-2014

Leuke vakantie gehad bij riutort. Eten was alleen dramatische voor de rest goed hotel. Het hotel ligt perfect voor de jongeren om uit te gaan. Let wel op je krijgt maar MAX 1 drankje mee aan de bar. Dus als je 2 drankjes wil moet je 2 keer lopen.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Schoomn, simpel hotel

Gert en Anita
21-9-2014

Dit simpele hotel heeft schone kamers. Wel gehorig. wij waren er in september dus de echte "stap"jeugd was er bijna niet meer. 5 min. lopen naar strand. Ontbijt was ook goed. WIFI wel goed in openbare ruimtes, niet op je kamer. Zwembad is klein. Wel aangepast voor gehandicapten. Het avondeten gezellig op de boulevard gedaan

Gereisd Met partner in september 2014

Goede prijs/kwaliteit

Rini Coolen
26-8-2014

Na 1 week in Riutort gezeten te hebben ben ik zeker niet ontevreden. Je moet er niet naartoe gaan voor het eten maar wel voor de onbeperkte drank. Het eten is de eerste paar dagen nog vol te houden maar daarna ga je toch liever ergens anders eten. De onbeperkte (sterke) drank heeft ons zeker veel geld bespaard. Ook al betaal je wat meer voor all-inclusive hiermee haal je dit er makkelijk weer uit. De kamers waren goed te doen en het personeel was ondanks alle jongeren vriendelijk. Voor een jongeren vakantie een echte aanrader!

slecht eten!!

jens
24-8-2014

het is een prima jongeren hotel alleen het eten is echt waardeloos.

maak niks uit wanneer je gaat eten want het is toch wel koud!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Dit nooit meer, niet voor koppels + 30 jaar!

JONCKHEERE MAURICE
23-9-2013

Hotel Riutort El Arenal is een hotel voor jeugdig publiek die elke dag uitgaat tot in de vroege uurtjes en het hotel vanaf 4 uur in de morgen met gezang, muziek, getier en gebonk op de deuren wakker houd tot 7 uur!

De receptie kan daar niets aan doen, idem de reisleiding van touroperator!

Het eten is goed maar veelal koud!

Als je all-in hebt genomen krijg je de dranken in een plastieken beker, de personen in half pension in een GLAS! Van discriminatie gesproken.

Kamers zijn proper, alle dagen verse handdoeken, vriendelijk personeel.

Voor wat je betaald moet je wel het "lawaai" vanaf 4 uur in de morgen erbij nemen, idem aan het zwembad.

Voor mij nooit meer Riutort!

Zeer goed hotel met gezellig personeel

Johan.B
4-6-2013

Wij zijn hier met 2 volwassenen begin juni geweest en het was dik voor elkaar show.

Schone kamers en goed eten en vooral gezellig personeel.

Gereisd Anders in juni 2013

Nooit meer halfpension

René
3-5-2013

Zijn nu inRiutort, kamers zijn zeer goed en woden ook iedere dag goed schoon gemaakt, personeel is vriendelijk, maar het eten is waardeloos, hebben hier niets gegeten, zelfs het ontbijt was niet te eten

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

vreselijk personeel!

demi
19-8-2012

wij hebben hier gezeten van 6 tm 14 augustus. Ligging is prima! Het is eten was echt verschrikkelijk, er zaten haren in.. Als we dit tegen het personeel zeiden kregen we een grote bek terug en hadden we het zogenaamd mis gezien. Dit hebben we ook aangegeven bij de receptie en er word vervolgens niks mee gedaan. Personeel is echt onvriendelijk behalve de mensen bij de bar! Laatste dag heeft de man achter de receptie zelfs met water naar ons gegooit en heeft ons uitgescholden voor hoeren omdat wij zaten te fluiten in de lobby. Dit was voor ons echt de druppel. El Arenal was super, maar zou absoluut niet hier naar toe gaan! En huur bij aankomst meteen een kluisje want voor je het weet staat er een onbekende in je kamer (dit hebben onze buren gehad)!

Matig

Manon
6-8-2011

Ben met twee andere vriendinnen 11 dagen in dit hotel geweest. Het eten was ronduit slecht. We zijn geen types die hoge verwachtingen hadden van het eten of veeleisend zijn, maar het was smakeloos en vaak koud. All inclusive is dus geen aanrader. Ook aan de bar krijg je maar een drankje mee per persoon. Erg onhandig. Het entertainment was ook ver te zoeken. drie keer per week een dj die wat meeklapte op de muziek. Niet bepaald entertainment. Verder waren wij erg ontevreden over een man achter de receptie. Deze was erg agressief en onbeleefd naar ons toe. werd agressief zonder reden, en erg uitdagend. Heeft ons zelf geduwd en kwam later met een biljartkeu naar boven... niet echt iets wat je van een receptionist verwacht. Nooit meer dit hotel.

goed hotel met supergoed eten

Riny Derks
24-9-2010

Riutort is een goed hotel dat ongeveer 400 meter achter de boulevard ligt. Ik ben alleen op vakantie geweest van 10 t/m 17 september 2010 en ik had een mooie kamer die elke dag goed werd schoongemaakt. Het eten was supergoed vond ik: een zeer uitgebreide keuze en ik ging altijd 2 keer eten met een tussenpauze, dat was totaal geen probleem. De mannen aan de receptie waren vriendelijk, niets op aan te merken.

Conclusie: een prima driesterren hotel waar het goed toeven is.