Zoover

Matig

Redelijk

Renzo Ruig
18-8-2019

De ligging is goed de kamers ook goed

Maar het eten is slecht en de borden zijn niet schoon en het personeel ook niet vriendelijk en als je niet naar ze luistert krijg je een klap op je smoel

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Goed hotel, eten minder

Kans
17-8-2019

Goed hotel alleen eten was niet al te lekker en borden zijn niet heel schoon, de ligging is top het is 2 min lopen naar boulevard, je moet niet gaan zwemmen na 18:00 want dan wordt je op je bek geslagen Door het personeel voor de rest is de hygiëne top en ziet alles er schoon uit

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

goed voor jongeren vakantie

Merel
16-7-2019

Prima hotel, het eten is alleen echt heel slecht. De ligging is verder echt super! dicht bij het strand en de clubs en tegenover het hotel is een supermarkt.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Slechter kan niet

Over de dinkel
2-8-2018

Wij hadden all inclusive maar niks van gehad . WAt koud moest zijn was warm en wat warm moest zijn was koud . Ook liepen er kakkerlaken in het toilet . Denk dat ik hier verder niets meer aan toe tevoegen hoef . Gaat niet naar dit hotel . Ze vragen zelfs voor een kluisje 90 euro echt schandalig . Melding van gemaakt bij reisbureau !!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Goed hotel voor weinig

John
11-9-2017

Mooie kamer, netjes, ontbijt en avondeten ook goed te doen.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Super!

Anna
5-9-2017

De ligging van het hotel is perfect het is 5/10 min. lopen naar de strip en strand.

Het zwembad is ook prima, de hele dag kan je onbeperkt drinken tot 11 uur, alleen in de avond is het 1 drankje p.p.! Maar 10 keer achter elkaar aan komen is geen probleem. Ook mag je lawaai maken wat je maar wilt, alles mag en kan er! Tot half 12 dan moet je weg.

De kamers zijn ook okè, alleen jammer dat de schoonmaakster het zand niet opveegt..

En ja, voor het eten moet je er natuurlijk niet heen gaan maar voor een weekje is het goed te doen alleen soms koud. Maar dat drink je er makkelijk weer uit.

Het was een hotel met Nederlanders EN Duitsers.

De receptie is ook heel vriendelijk, en als je je pasje van je kamer bent vergeten of iemand anders die heeft kan je gewoon je kamer in.

Kort samengevat, een prima en gezellig hotel voor als je met een groep vrienden op vakantie wilt.

Jongeren hotel

Joop
26-8-2017

Het hotel is zeker gericht op de jongeren. Wij zijn zelf met 7 jongens hier naartoe gegaan. De ligging is wel goed je bent net buiten de strip dus heb je alle geluiden niet. ( Ongeveer 5 minuten lopen)

Het eten is daarintegen NIET te doen. De helft is rauw of koud en super vet! Wij hebben zelf niks gegeten uit het restaurant. De drank is redelijk goed, je krijgt wel B merken maar daar heb ik me niet aan gestoord. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Je mag maat 1 glas drank per keer meenemen. Voor de rest is het we een redelijk hotel het zwembad is chill en de medewerkers ook wel ! Het enige minpunt is het eten!

Mooi hotel

Fabienne
30-7-2017

Mooi hotel, fijne bedden, schone douche, elke dag schone handdoeken, strand dichtbij. Mooi jongerenhotel!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Nooit meer

Anoniem
9-5-2017

De kamer werd iedere dag netjes schoon gemaakt en schone handdoeken ,

Het ontbijt was prima ,personeel bij de receptie en bar was vriendelijk .

Maar dat is ook net het enige positief . De hele week dag en nacht erg veel last gehad van lawaaioverlast van de voornamelijk Duitse gasten , radio ( terwijl deze niet in het hotel mocht) heel hard aan, veel geschreeuw . Schuiven van meubels , op deuren bonken midden in de nacht . Er werd zelfs vanaf balkon met glas gegooid dat op mijn reisgenoot terecht kwam , nadat we er wat over hadden gezegd , moesten we maar onder een afdak gaan zitten , dat was veiliger . Er werd verder niks mee gedaan. als all inclusief kreeg je alles uit plastic bekers / glazen . Koffie en coctails uit de machine. ( was niet lekker ) . Half pensioen kreeg kopjes en glazen. Warm eten was koud en vaak niet lekker .Het was erg koud op de kamer , maar verwarming deed het niet . Maar om extra dekens gevraagd .Geen animatie aanwezig. Hotel is niks voor kinderen .

Voor jongeren prima

Jill
27-7-2015

Voor jongeren prima ivm uitgaan etc. Verder was alles te doen.

Gereisd Met vrienden in juli 2012