Zoover
Hotel Club Colonia St. Jordi

Hotel Club Colonia St. Jordi

Hotelsterstersterster
6,4

Fantastisch eiland maar niet meer in dit Hotel

Otto Zeitker
3-10-2019

Ik kom al een aantal jaren in dat Hotel en heb mij altijd prima vermaakt. Goed eten en savonds entertainment. Mooi ligging fantastische tuinen en alles er op en eraan. Dit jaar ben ik geweest en Hotel is overgenomen. Daar is veel gewijzigd door de overname. Entertainment is zo bezuinigd dat er eigenlijk weinig van over is. De kamers zijn volledig op en daar is zolang het totaal bestaat niets aangedaan. Ook het eten is fors op bezuinigd en dat was te merken ook. Jammer er is niet veel meer van overgebleven. Het Hotel heeft 4 sterren maar 3 sterren is ruimschoots voldoende en dan mogen ze in hun handen klappen.

Gereisd Met partner in september 2019

Klantgericht en een top kok.

Otto Zeitler
1-10-2011

Hotel krijgt van mij een 10. Heel klantgericht en het enige min punyje wat ik kon ontdekken is dat je 1e moet betalen voor 10 min internet. Past niet bij dit hotle. Een 10 voor de kok. Ik ben kritisch maar wat een voortreffelijk eten.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Schitterende vakantie

Geert
18-8-2011

Volgens ons een echte 4 * club.

Ideale plek om met kinderen naar toe te trekken - minder geschikt voor mensen die absolute rust willen. Animatie-team heel kindvriendelijk - zonder opdringerig te zijn. Eten is van heel goede kwaliteit, kamers héél proper, hotelomgeving perfect proper. prijzen van de dranken eerder naar de duurdere kant doch weegt niet op tegen de "all-in" formules waar er gemorst en gesmost wordt, dan liever iets meer betalen. Voor herhaling vatbaar. Publiek vooral Duitsers en Italianen, minder Belgen en Nederlanders.

super hotel

Jean en Linda
5-6-2011

Zeer rustig en proper hotel(5 gebouwen) gelegen in een mooie tuin.Uitgebreide bufetten,propere kamers en uiterst vriendelijk personeel.Zeer mooie stranden waar men ongestoord uren kan wandelen.Voor de sportievelingen zijn er voldoende mogelijkheden zoals wandelenen en men kan er prachtige fietstochten maken.(fietsverhuur in hotel) In het dorpje zijn er verschillende bars en restaurants.

Een aanrader zee,strand en zon.

Aanrader.

Leo
17-9-2010

Reeds 2 maal geweest. Leuke plek als je niet op zoek bent naar bonkende Disco's en nightclubs. Hier kan je nog genieten van een rustige vakantie.

Topper.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

NIET MEER VOOR HERHALING VATBAAR

Gilis - Vansant
3-8-2009

Het hotel op zich is goed verzorgt, alleen de kamers zijn DRINGEND aan renovatie toe, te klein en wat onze buren deden was voor ons geen geheim.

Van nederlandstalige animatie was totaal geen sprake wat voor ons een tegenvaller was, daar onze kinderen zich hier hadden op verheugd.

Wat de muggen betreft, verschikkelijk, vreselijk irritant vooral 's avonds bij de animatie was dit rampzalig. Je kan bussen muggenmelk gebruiken maar dit helpt niet. Vandaar dat wij het niet meer zien zitten hier nogmaals onze vakantie door te brengen.

Het stadje zelf is klein maar gezellig, maar als je echt iets wil zien is een auto een MUST.

GOED VOOR 1 KEER EN GELUKKIG IN LAST-MINUTE

marleen de jonghe
22-7-2009

De club is erg afgelegen. Voor mijn dochter van 12 viel er niets te beleven. Van Nederlandstalige animatie was er geen sprake (alhoewel duidelijk aangeboden door Thomas Cook). De duiklessen gingen dit jaar niet door en voor windsurfen waren er maar 3 plaatsen beschikbaar.

Voor mij is dit hotel zeker geen 1000 €/persoon waard.

Je dient er een auto te huren om iets van het eiland te zien, want de lijnbussen doen minstens 1 uur 45 min tot in Palma. Wij konden echter geen auto vinden voor 1 dag. Ze verhuurden enkel vanaf 3 dagen.

Het eten is lekker maar op zijn Duits.

De muggen zijn een echte plaag. Men komt 's nachts op het domein spuiten waardoor je geen handdoeken of was mag laten buitenhangen !! Wij wisten dat niet en hebben dat achteraf maar ontdekt.

Een andere plaag zijn de arrogante Duitsers. Zij denken dat alles daar van hen is en gaan voor niets of niemand achteruit.

Als men mij vraagt waar ik met vakantie was zeg ik : op het warmste plekje van Duitsland.

zeer goede prijs/kwaliteit

alex verheyden
19-7-2009

net terug van club colonia. voor 599€/week half pension is dit een uitstekende prijs/kwaliteit. het hotel is ingeplant in een grote tuin met 5 gebouwen van max. twee verdiepingen. in luxor zijn we ook al eens in zo'n hotel geweest (sofitel karnak)dat toch wat luxeuzer was, maar dus zeker niet slecht.

positief:

-prijs/kwaliteit

-rustige ligging (geen massatoerisme in het dorpje)

-veel keuze aan het buffet (max. 1,5u tijd om te eten). na een week begint het eten beetje te vervelen, maar toch alles heel lekker.

-vriendelijk personeel

-zeer veel aanbod voor kinderen

-faciliteiten voor sport zijn zeer degelijk

-niet ver van luchthaven (mallorca is ook nt groot hé)

negatief:

-vroeg opstaan voor een ligzetel, maar strand is eigenlijk leuker

-in de onmiddellijke omgeving is niet veel te zien. auto heb je nodig, doch tijdig reserveren!!

Goed hotel

Rietveld
2-6-2009

Erg goed hotel. Zeker voor mensen met kinderen. Eten prima. Wel veel Duitsers. Grote tuin met genoeg ligbedjes bij het zwembad. Omgeving is rustig. Als je iets wil ondernemen heb je wel een auto nodig.

Gereisd Met partner in juni 2009

fantastische ervaring!

Alex Michils
9-10-2008

prijs kwaliteit een fantastisch hotel, vooral voor families met kinderen, gelegen aan een zeer charmante baai, waar Spanjaarden in de meerderheid zijn.

Gereisd Familie in augustus 2008