Zoover

Hotel Girasol

prima hotel

Paul
22-10-2013

We zijn zeer tevreden over deze accommodatie: met name het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, het eten is erg goed (een paradijs voor visliefhebbers!). Je moet wel op tijd gaan eten, anders is het niet meer echt warm. We waren wel de enige Nederlanders, want het hotel wordt vrijwel uitsluitend door Duitsers geboekt (we hadden in Duitsland geboekt). Als je daar geen moeite mee hebt, heb je een prima verblijf.

Enkele tips: boek geen (bus)trip via de hostess (sowieso duurder!), maar huur een auto en verken Mallorca zelf. Is veel leuker en beter voor de beurs! Boek je een bustrip, heb je 3-4 "lege" uren!! Vergeet bij het verkennen vooral in het zuid-oosten niet Santuario San Salvador (onder Felanitx) te bezoeken: de beloning is een fenomenaal uitzicht!!

Goed hotel en zeer vriendelijk personeel

Fred en Marian
6-7-2011

Goed hotel en zeer vriendelijk personeel,All In was prima goed eten en genoeg drinken.In hotel was duits de taal.

Kamers waren netjes en nieuw meubilair,eetzaal en bar waren altijd netjes.

Winkels en strand kortbij (50-200mtr Lopen).

Animatie was minder en maar een keer per week nieuw beddegoed,had 2x kunnen zijn.

Voor de rest goed en voor herhaling vatbaar.

Geen 4* hotel

anoniem
23-9-2010

Hotel is verouderd en heeft een make-over nodig. Veel dingen zijn aan vervanging toe. Ook de aankleding kan stukken beter.

Eten is prima, wel erg jammer dat je alleen binnen kan eten in een grote zaal.

Bedden zijn prima.

Ligging is goed, dicht bij winkels en strand.

Personeel is correct maar ook niet erg vriendelijk.

Hotel is veel te duits, animatie en zelfs menukaart zijn alleen in het duits!

AI stelt niet heel veel voor.

Alles bij elkaar een redelijk hotel maar zeker geen 4*. Zal een volgende keer niet voor dit hotel kiezen.

Leuk voor 1 week

jln
31-8-2010

Hotel is matig, harde bedden en slechte kussens. Eten is goed, zeker als je van vis houd. Voldoende variatie. Tafel wordt aangewezen voor diner en moet gedeeld worden, niet voor ontbijt en lunch. Zwembad is klein. Lokatie van het hotel is goed ca. 150 m van het strand en toch in het centrum. Op de 6e verdieping geen geluidsoverlast gehad. Personeel is niet onaardig maar niet erg gastvrij. Men spreekt eigenlijk alleen maar Duits. Annimatie is matig maar wat wil je als het door één man wordt gedaan. Prijs/kwaliteit AI is redelijk maar dan niet langer dan een week.

heerlijke vakantie

Henk en Truus
24-6-2010

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Prima hotel, schoon, vriendelijk personeel en super eten. 3x daags een meer dan uitgebreid buffet, maar voor ieder wat wils. Ruime sortering van rauwkosten, keuze vlees, vis, groenten heel ruim en wisselend. Toetjes buffet, fruit, ijs, pudding en veel soorten taart.

Heerlijk dat er er bij het zwembad niet alle bedjes 's morgens vroeg al bezet werden met handdoeken. Ruim plek om een ligbed kiezen, Zwembad water wel wat koud!

Kamer schoon, bedden goed.

Ligging voor ons perfect. Echt op 50 meter het centrum met wel een winkelstraat van 1 km. Natuurlijk wel met veel dezelfde soort winkeltjes, sieraden, geurtjes enz, maar vooral gezellig 's avonds. Het mooie, ruime strand om 150 m.

Veel duitsers, animatie ook duits gericht, maar je hebt de keuze om hier wel of niet aan mee te doen. All in tot half twaalf.

Voor ons een super vakantie en de kans dat we terug komen is erg groot.

leuk hotel

Marieke
19-8-2009

Algemene indruk: Netjes hotel, alles is goed geregeld, vriendelijk personeel. Wel Duits gericht, met Engels kun je er niet echt terecht. Ook entertainment is een beetje Duits, zoals liedjes 's avonds.

Ligging: Cala Millor is een rustig en gezellig plaatsje. Hotel ligt 100 m van de gezellige boulevard (waar zich diverse restaurantjes, winkels en supermarken bevinden) 200 m van het strand en 150 m van bushalte.

Service: Erg behulpzaam, zo liep ons all-inclusive eigenlijk af om 12:00, maar omdat onze bus om half 5 kwam, mochten we gewoon nog meelunchen en alles drinken. Ook kregen we twee flesjes water mee.

Eten: Uitgebreid buffet. Ontbijt was van 8 tot 10, lunch van 12.30 tot 14 en diner van 19 tot 21. Elke dag wel iets nieuws erbij, werd in gewisseld. Van 10 tot half 12 was de bar geopend, niet alle drankjes zijn all-inclusive, maar het meeste wel. Zo kon je bijvoorbeeld kiezen uit 3 cocktails. Tussen 12 en 18 had je ijs, taart en sandwich. Op zich allemaal prima!