Zoover

8,3

Prima.

Ruud
22-6-2019

Fantastische plek voor een weekje vakantie. Je loopt zo naar het centrum met heel veel eetgelegenheden en winkels.

Het hotel was prima. Grote kamers van alle gemakken voorzien. Om de 2 dagen nieuwe handdoeken en schoonmaak. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden alleen ontbijt. Voldoende betaalbare restaurants in de directe omgeving. Minpunt is dat ontbijt pas vanaf 08.30 uur is.

De directe omgeving en kust is prachtig. Mooie baaien op loopafstand.

Aanrader is de eilandtoer van touroperator.

Ook een bezoek aan Palma is erg leuk. Je kan met de bus of je huurt een auto.

Al met al een geweldige week gehad.

Gereisd Met partner in juni 2019

Perfecte vakantie gehad!!

Denkers
4-6-2019

Super hotel met alles bij de hand, de ligging van het hotel kan niet beter. We liepen het hotel uit en toen de straat uit en een trapje af en je zit in een schitterende baai.

Ook de kamer was perfect vrij nieuw allemaal en zeer schoon, ook het personeel was zeer vriendelijk. Ook zijn de restaurantjes en winkeltjes op een steenworp afstand. We gaan zeker een keer terug want we hebben niet alles gezien, we wilden in juli weer gaan maar dan hadden we eerder moeten boeken want het is nu gewoon te duur om in juli te gaan. Kortom een Aanrader!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastische vakantie gehad dankzij touroperator

Olga van Eerdenburg
31-3-2019

Super accomodatie en Cala dór is echt leuk we gaan dit jaar weer in september en hebben ook al weer geboekt bij touroperator.

Gereisd Met partner in september 2018

Super leuke locatie, alles op loopafstand.

W'veners
6-11-2018

Goed hotel, alles op loopafstand, ook het gezellige strandje. Heerlijk en gezellig gegeten bij Bodega midden in het dorp!! Wel een heel koud zwembad, alleen mijn grote teen is erin geweest brrr jammer want het zag er erg leuk uit (zal in de zomer wel lekker zijn als de zon erin schijnt). Alles aanwezig in het appartement, alleen geen koffiezetapparaat. En wel erg gehorig, onze buurman snurkte :) voor de rest toplocatie! Super vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Super en Perfect.

Anet
16-10-2018

Alles was perfect . Het appartement was net helemaal opgeknapt, dus alles was nieuw. Hele fijne bedden. En alles was Super schoon. Personeel was heel vriendelijk. Mooi centraal tussen CalaD'or en Cala Ferrera.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Net niet

Fleur
26-9-2018

De ligging van het hotel is perfect, je bent binnen no-time in het centrum, waar je heerlijk kunt eten (Aanrader: La Bodega). Relaxen op het zwembad is bijna niet te doen, doordat de vele Engelse 's ochtends hun handdoekjes al mooi weggelegd hebben (ook als er geen kip in het zwembad ligt, is er geen bedje te verkrijgen). Wij hadden een appartement op de begane grond, mooi en gerenoveerd. Helaas ontdekten wij na de eerste avond al, dat ook kakkerlakken erg graag in onze kamer rond liepen (iets waar ik niets van moet hebben). Drie nachten op een rij heb ik bij de receptie gestaan, met de vraag of we een kamer op de 1e, 2e of 3e verdieping mochten. Na 3 avonden 'zeuren' hebben we een kamer op de 1e verdieping gekregen. Een kamer met een zitje midden in het gangpad, maar ach.. Wij waren allang blij dat we geen last meer hadden van kakkerlakken. Verder een prima vakantie gehad, maar het zwembad, het personeel en de beleving was het net niet

Gereisd Met partner in juli 2018

Een zekerheidje voor succes

Ed
10-9-2018

Vanwege tevredenheid de vorige keer zijn we opnieuw hierheen gegaan. En weer is het goed bevallen. We hebben geen all-inclusive geboekt omdat het veel leuker is om 's avonds in het centrum iets te eten en soms zelf iets simpels te koken. Het was druk in onze periode met veel Engelsen en Duitsers. Daardoor was handdoekje leggen bij het zwembad nodig. Het enige minpuntje wat ons betreft.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Topvakantie in een mooie omgeving, prima hotel

Fam. Rijs
14-8-2018

Een mooi compleet appartement/hotel.

Midden in het centrum, meteen bij winkels/restaurantjes en 5 minuten lopen naar het strand. Wij waren er eind april begin mei, het seizoen was daar net begonnen. Het zwembad (en zeewater)was koud, desondanks heeft onze dochter van 10 elke dag gezwommen. We kregen om de dag 2 schone handdoeken p.p. in het hotel. Er waren geen badlakens beschikbaar voor mee te nemen naar het zwembad/strand. Het personeel was supervriendelijk. Wij hebben een topvakantie gehad in een hele mooie omgeving!!! De strandjes zijn sprookjesachtig mooi! Ook hebben we een dagtocht gemaakt naar Palma en Valdemossa dit is ook echt een aanrader.

Wij hadden all inclusive in het hotel omdat dit erg goedkoop was. Het was netjes verzorgd, het ontbijt was goed. De rest een beetje veel van hetzelfde en we zijn dan ook zo een enkele keer ergens gaan eten waarbij restaurant Gusto een aanrader is.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Geweldig hotel dicht bij centrum en zee

Gerard Meerdink
19-8-2017

Mooi schoon en fris hotel.

Midden in centrum en dichtbij stranden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fijn appartement, aanrader!

Bianca_22
5-8-2017

Appartementen waren netjes verzorgd en schoon. Om de dag schoonmaak en handdoeken. We hadden een net vernieuwd appartement. Mooi zwembad, voldoende ligbedden en ook heerlijke ligbedden in het zwembad. Dichtbij strand Cala Gran en dichtbij centrum (rechtsaf als je het Sol uitkomt), maar ook linksaf een leuke winkelstraat. Je zit heel centraal. Overal gezellige winkeltjes, supermarkten en restaurantjes. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017