Zoover

8,3

Teleurstellend

Anoniem
18-8-2019

In een appartement gezeten zonder airco, wat zwaar verouderd was, veel was roestig en totaal niet schoon, bedden heel slecht. Service was erg slecht

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

voor herhaling vatbaar

joke van tongeren
6-4-2019

gunstig gelegen klein complex met vriendelijk , behulpzaam personeel èn een heerlijk verwarmd zwembad

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar.

Colete
1-9-2018

Wij (23 en 21) hebben een heerlijke vakantie gehad bij Parque mar. Wij hadden een studio geboekt maar kregen uiteindelijk een upgrade naar een appartement wat erg fijn was met een aparte slaapkamer. Het appartement was van alle gemakken voorzien en erg schoon. Het had alle luxe van een hotel, bedden werden opgemaakt en om de dag schone handdoeken. Wij zaten op de eerste verdieping met een balkon voor en nog een zitje achter waar we in de middag in de schaduw konden lunchen.

De faciliteiten op het park waren erg goed. Zo zijn er 2 zwembaden, wij hebben vooral bij het stilte zwembad gelegen wat erg relaxed was met mooi uitzicht op de zee waar je geen genoeg van kon krijgen. Via een pad bij de rotsen kon kwam je bij een trapje waar je de zee in kon waar je met een snorkel de onderwaterwereld kon bekijken.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Brenda
29-7-2018

Heerlijk, rustig vakantiepark. Geweldige kamer en altijd voldoende plaats bij het zwembad. Ook het stiltebad is heerlijk. Vriendelijke mensen en genoeg vertier in de buurt om vervolgens naar onze rustige "oase" terug te keren. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Wilma
23-7-2018

Wij hadden een leuk appartement. Het stilte bad is geweldig. Wordt ook streng op toe gekeken. Altijd plaats op de ligweide. Vanuit het zwembad kijk je zo op de zee. Leuk restaurant ook met zicht op zee. Geweldige accommodatie. Veel restaurantjes vlakbij. Je kunt te voet naar cala d or. Is ongeveer 40 min. Je hebt een mooie pad langs de haven. Geweldige vakantie gehad. Park zelf rustig en toch een levendige omgeving

Gereisd Met partner in juli 2018

Prachtige plek en genieten van rust

Sara
22-7-2018

Prachtige locatie, mooie ligging, rustig park. Heerlijk ontbijt buffet en vriendelijk personeel. Twee min puntjes: er is geen zoet water zwembad, beide zwembaden hebben zout water (in tegenstelling wat op de website staat) en de meeste accommodaties hebben geen airco, waardoor het 's nachts erg warm is in het appartement.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Het was fantastico

Hos
1-3-2018

Gastvrijheid en zeer behulpzaam personeel

Goede info en een prettige ligging

met alles in de buurt

Gereisd Met partner in mei 2017

prima

ronald
16-2-2018

mooie appartementen aardig personeel goede omgeving.

Gereisd Met partner in februari 2018

Prachtig

Nicolai
1-9-2017

Prachtige ligging, ruim appartement (wij hadden wel een met 2 slaapkamers) lekker zwembad en geweldig uitzicht, top, aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk park! (voor herhaling vatbaar)

Hanssen
24-8-2017

Rustig park met veel groen (schaduw), genoeg bedjes en (bijna) geen handdoekje leggen bij het zwembad. Geen problemen ondervonden met het afstaan van je ID-bewijs, er werd meteen een kopie gemaakt. Geen ID bewijs achter hoeven laten. Al het personeel is zeer vriendelijk. We hadden een appartement en elke dag kregen we schonen handdoeken en werd er gepoetst. Het matras op de slaapbank was slecht, maar na een melding kregen we een half uur later een nieuw matras. Ook een lekkage is de boiler werd meteen opgelost (om 7.30 uur gemeld en om 9.00 uur was het verholpen). Eten in het restaurant was heerlijk. Elke avond entertainment van 20.30 uur tot 22.30 uur. Een paar dagen een auto gehuurd via Rigo in Cala Egos (scheelt veel of je via reisorganisatie of hotel huurt). Snorkelen bij de rotsten was zeer goed te doen en prachtig om de vissen van zo dichtbij te zien. Een heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar op dit park.