Zoover
Hotel Cala Ferrera

Hotel Cala Ferrera

Perfecte ligging, vriendelijke mensen.

Wouter
5-7-2019

Perfecte ligging! Je loopt vanuit het hotel zo naar de prachtige baai. Het eten is prima, verwacht geen wonderen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben buiten 2 zwerfkatten opgevangen die vaak bij de ingang liggen. Bruno en Pierre. Je mag ze eten geven maar dat krijgen ze sowieso. Mooi om te zien hoe er met die beestjes wordt omgegaan.

De kamers worden elke dag schoon gemaakt. Er is wifi mogelijk. In de gekoelde lobby is het gratis.

Op het strand is het mogelijk om gewoon te liggen maar je kan er ook bedjes mét kluisje huren. Ideaal!

Gereisd Met partner in juli 2019

Ondanks de leuke vakantie, dit hotel nooit meer

Fam Vreeswijk
18-5-2019

Ervaren als een onpersoonlijk verblijf in het mooie Mallorca. Er wordt geen gedag gezegd door personeel, de kamers zijn simpel maar vreselijk gehorig (wij sliepen aan de kant waar midden in de nacht de containers worden geleegd, na een klacht in te dienen bij de receptie wordt er vervolgens niets mee gedaan en moet je betalen voor een andere kamer), ontbijt eentonig en weinig keus. Het is geen hotel voor mindervalide vanwege de trappen bij het zwembad. Cala D'Or is leuk om in rond te lopen, maar gelukkig hadden wij een auto gehuurd om erop af te gaan en dit hebben we dan ook dagelijks gedaan. De eerste week van mei was het niet druk, overal was plek genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Een leuke week vakantie gehad.

Wil van der Velden
31-10-2018

Prachtig eiland, mooie plek aan een hele mooie baai. Goed hotel, lekker eten, prima kamers, niets mis mee. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Auto huren is noodzakelijk als je iets meer wil dan Cala d'Or. Palma ligt op ongeveer een uur rijden (met de streekbus bijna 2 uur).

Verhuur van ligbedjes op het strand (aan die prachtige baai) redelijk duur, 12 euro voor 2 bedjes.

Animatie, met name de kinderdisco, elke avond om 20.30 uur was in de lounge, als je niet in de herrie wilde zitten, dan moest je naar buiten.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Heerlijk eten en goede locatie

Floor
15-10-2018

Ik verbleef hier een week in oktober. De locatie van het hotel is super. Overal zit je dichtbij, strand / winkels /restaurants en natuur. De inrichting van de kamer en het hotel is basic, maar alles is er en het is er erg schoon. Iedere dag een keurig opgemaakt bedje en schone handdoeken. Wij hebben in de avond ook een aantal keren in het hotel gegeten, omdat het buffet zo lekker is. Ook een heerlijk dessertbuffet iedere avond ( hoogtepunt de ijstaart met merengue!) er wordt van alles georganiseerd voor kinderen en voor volwassen ook. Wie zin heeft kan mee doen. Ik zou dit hotel wel aanraden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Voor nog eens

J.Visser
12-10-2017

Het hotel is prima maar is niet voorzien van alle moderne dingen.

Zoals een lamp op het balkon of moderne WC sloten.

Gereisd Met vrienden in september 2017

fijne vakantie

u.p.
7-10-2017

De mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Prachtig uitzicht vanuit de eetzaal. Het eten was vers en prima in orde. Het begon wel al wat rustig te worden eind september, maar het personeel niet minder aardig hoor.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Iets meer luxe verwacht

Anjo
18-9-2017

Het hotel is verouderd de terrastegels waren kapot sommige zelfs tot gruzelementen. Er waren geen matrasjes op de bedden langs het zwembad. Er was telkens maar 1 bar open en ik moest elke middag naar beneden naar de poolbar om koffie, want de koffiemachiene was tijdens de lunch en diner afgesloten. Om de décaffe moest ik telkens vragen. Het eten was niet ala Turkeije maar wel goed. Zelfs een ontbijt 's nachts voor de terugreis. Het personeel was erg lief, maar er was totaal geen bediening. Er was geen airco of fóhn of scheerspiegel op de kamer. Er kon een ventilator worden gehuurd (All inclusive???). Op de eenpersoonskamer stonden 2 bedden, waardoor je je kont niet kon keren zo ook de douche die was slechts 80cmx80cm. Hetgeen erg klein is. Weinig of geen animatie 1e avond 'n leguanen/slangenshow waarin 'n kindje van 4 'n slang om haar halsje gedraaid kreeg(werkt altijd). 2e 'n slechte elvis immitatie. 3e 'n Quiz waar wij niets mee konden, 4e 'n parkietenshow die niet doorging.We genoten op ons balkon van de muziek uit een naastgelegen hotel.

Winkelstraatje en baaistrand vlakbij. Maar daar was in het naseizoen al geen strandstoel/paprasol meer te huren.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Zeer matig dus niet nog een keer in dit hotel

Martien
1-8-2017

All-in principe is heel beperkt, cocktails zijn niet te drinken en worden uit een automaat getapt. Personeel dat loopt te zeuren als je met 6 personen 7 drankjes op je tafel hebt staan. Eten is zeer eentonig en vet en zorgt ervoor dat je regelmatig naar het toilet moet. Als je van Planking houdt hebben ze perfecte bedden. Voor ons was het een niet al te beste kennismaking met Mallorca. Jammer want het is een prachtig eiland.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

dit nooit weer

Kasper
6-6-2017

Bij touroperator voordeelkamer geboekt ligging en faciliteiten konden afwijken van standaard kamer dat is normaal.

Maar dat men bij touroperator daar ook voortdurende geluidsoverlast bij rekent vind ik vreemd.

Onder de kamers 120 tot 125 zit de keuken met een terugkoel installatie deze maakt dag en nacht het geluid van een ronkende diesel motor op een stevig toeren tal.

Verbetering kost 28 euro per dag naar andere kamer.

bezint eer ge er aan begint.

Touroperator doof voor kritiek en of vergoeding van extra kosten

Fijn hotel

Rachelle
14-4-2017

Het hotel was goed, de service was goed. Lekker dicht bij het strand aan een mooie baai. Kamers waren wel aan de kleine kant, maar wij kwamen er alleen om te slapen dus dat was prima!

Gereisd Met partner in augustus 2016