Zoover
Aparthotel Ariel Chico

Aparthotel Ariel Chico

Aparthotelstersterster
7,7

is goed vertoeven in dit hotel

gezinus hagedoorn
1-11-2019

super kamer. heerlijk bed met goed werkende airco . lekker kunnen douchen. heb je niet overal. het eten: heel veel keus. gebakken ei/pannenkoeken gebakken waar je bij staat. zelfs roggebrood aanwezig. heerlijk fruit zoals ananas en of perziken. varia qua aardappel varia. Veel frisdrank in het restaurant en bij het zwembad zelf tappen. ook het bier zelf tappen. periode nu( eind september ) zeer gemoedelijke sfeer. het gehele jaar ook Nederlandse stagiaires werkzaam. kan prettig zijn als je geen vreemde talen spreekt. goed zwembad. wel jammer dat je pas om 10 uur bij het zwembad terecht kan. ben ik turkije gewend dat ik al om 8.30 uur bij het zwembad lig. en de koffie automaat is qua sterkte niet naar onze smaak. maar voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in september 2019

Klasse Hotel, uitstekende locatie

Wim Guleij
28-9-2019

locatie is aan promenade leuke winkels veel te zien

Gereisd Met partner in september 2019

Kwaliteit/prijs goed hotel/app in centrum

Vis
19-9-2019

Wij hebben hier met ze vijfjes, waaronder 1 kleindochter van 3 jaar een leuke vakantie gehad! verwacht niet van dit hotel/appartementen alle het luxe, maar onze appartementen waar goed en ruim, met goede bedden, badkamer en keukentje, lekker groot balkon, er wordt niet alle dagen schoongemaakt maar wel wisseling handdoeken, gooi ze wel op de grond anders krijg je geen schone terug, wij vonden het eten in het restaurant erg goed en genoeg keus..!! maar bij de bar/zwembad NIET frituur stonk en het eten staat daar veel te lang met het zonnetje, zo wie zo daar niet eind van de middag gaan eten, loop dan maar s' middags naar het restaurant kan tot 15:00 uur, ook de schoonmaak bij de buitenbar is niet altijd even netjes, zoals tafels en stoelen schoonmaken, vooral na een regenbui s' nachts, dan lag s' avonds nog de plasjes water op de stoelen, als je naar de animatie ging kijken, die overig erg hun best doen met leuke shows.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Prima hotel

Rieki
3-9-2019

Zijn op dit moment in Ariel Chico.

Bevalt heel goed,

Eten is lekker en gevarieerd

Na eerst problemen met de kamer hebben ze naar wat gebel netjes opgelost.

Helemaal geen klachten is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in september 2019

net een voldoende

Baumann
26-8-2019

In de rij staan voor een bedje bij het zwembad.

Te kleine eetzaal, weinig variatie, veel vis.

Badkleding is groen geworden door het zwemwater...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima

Sill
21-8-2019

Goed hotel voor de prijs en sterren. Mooie gerenoveerde appartementen. Grote zwembad is beddenrace maar wij zaten bij het kleine zwembad wat heerlijk was. Goed eten alleen bij het zwembad niet waar ook erg onvriendelijk personeel stond. Jimmy en alexa waren standaard chagrijnig. Verdere personeel erg lief en aardig. Voor de 2e keer geweest en komen vast nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuk hotel voor een mooi prijsje

Supergezellig, mooi gelegen
18-8-2019

Wij waren hier in de mei vakantie, nog wat fris maar je kon wel bij het zwembad zitten, die bedjes waren meteen bezet, was jammer. Prachtige baai bij het strand, helder water en bedjes te huur voor 6 euro. Hotel was goed eten, van alles. Hotelkamer voor 3 personen aan de kleine kant. Lekkere drankjes en snacks bij de buitenbar bij het zwembad. Meteen in centrum met mooie witte huisjes. Kwa prijs die niet al te hoog is zit je hier perfect. In het hoogseizoen lijkt het me wel te druk.. maar dat weet ik niet. binnen bar/zitje was wat saai.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Nooit meer!

M.S.
3-8-2019

Het hotel is ronduit slecht. Er is maar 1 pluspunt en dat is de ligging. Het is smerig, word nauwelijks schoongemaakt. De ene dag word het toiletpapier niet bijgevuld op de kamer, de andere dag hadden we geen schone handdoeken. De puntjes op de i zetten kennen ze hier niet. Wij hadden all in geboekt maar neem gerust je eigen vaatdoeken en schoonmaakmiddel mee. Overvolle vuilnisbakken. Niet voldoende ligbedden bij het zwembad om over de parasols nog maar niks te zeggen. Eten was ook niet geweldig. Weinig keus en variaties. Smerig, zwart frituurvet. Kortom neem maar 1000 euro extra mee om het jezelf naar de zin te maken. Wij komen hier nooit meer!!!!!! Los van de omgeving want die is gezellig en prachtig.

Prima verblijf

Danny
31-7-2019

Prima accommodatie. Het is in het hoogseizoen druk op deze plek logischerwijs. Enige minpunt was het handdoekje leggen bij het zwembad. Tip is dan om al rond 9.30 voor de poort van het zwembad te gaan staan(10u open) zo ben je gegarandeerd van een ligbedje met parasol. Eten was goed. Niet uitmuntend of slecht, maar prima. Het personeel probeert je thuis te laten voelen en werken hard. De snacks bij het zwembad worden gebakken in heel oud frituurvet. Ook is het aanbod qua eten bij het zwembad erg summier.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Aanrader met ideale ligging!

Jennifer
28-7-2019

We zijn nu voor de derde keer in dit hotel op vakantie. Een aanrader zijn de appartementen op beganegrond met grasveld voor de deur. Met kinderen heel fijn om het gevoel van de camping te hebben (door het terras en speelmogelijkheden voor de deur) en de luxe van een all inclusief hotel. De mensen bij de receptie spreken alle talen. Er werken ook NLDse mensen. Animatie is vriendelijk maar wel volledig gericht op Engelse en Franse mensen. Het hotel is uberhaupt veel gericht op deze 2 landen dat is jammer! Het eten in het restaurant is gevarieerd en lekker. Voor ieder wat wils. Dat het in het hoogseizoen wat drukker is, vinden wij logisch. Als je zou willen, kun je naast de 3x in t restaurant ook de gehele dag eten en drinken bij het zwembad. De ligging van het hotel is ideaal. Aan de zee en in het centrum. Je hebt er geen overlast van maar wel heel veel plezier!

Het centrum van Cala d'or is erg gezellig en sfeervol.