Zoover
Hotel JS Sol Alcudia

Hotel JS Sol Alcudia

Hotelsterstersterster
8,2

Niet aarzelen...gewoon boeken :-)

T.J.J. Hoefnagel
7-10-2019

Net terug uit Alcudia. Hotel is heel erg aan te bevelen. Centrale ligging, rustig gelegen maar toch op een steenworp afstand van de winkeltjes, restaurantjes en het strand. hotel is zeer schoon en ruikt erg fris. kamer was netjes en had een hele fijne inloopdouche. het eten was gewoon erg goed en smaakvol. Ook voor vegetariers was er volop keuze. De prijs/kwaliteitsverhouding van dit hotel is zeer goed...je krijg echt waar voor jouw geld!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Perfect

T.J.J. Hoefnagel
7-10-2019

Net terug uit Alcudia, waar wij verbleven in het JS Sol de Alcudia hotel.

De ligging is perfect, rustig gelegen maar toch op een steenworp afstand van winkeltjes, restaurants en de zee.

Het hotel is zeer schoon en ruikt erg fris. Het personeel is vriendelijk en het eten smaakt gewoon erg goed. Ook voor mensen die geen vlees eten was er volop keuze.

Kort samengevat: dit hotel heeft een super prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt veel meer waar voor jouw geld. Dus als je op zoek bent naar een hotel in Alcudia wat goed is, maar ook betaalbaar, dan is JS Sol de Alcudia en hele goede keuze.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Super!

Linda
6-8-2019

Net terug uit Mallorca. Wat hebben wij genoten! We kwamen ‘s avonds om 22.00u aan. Vriendelijk ontvangst met een drankje en er werd voor ons nog wat te eten klaar gezet (stokbrood, brood, beleg en fruit). Ook bij vertrek om 06.00u ‘s ochtends stond er iets te eten klaar.

Vriendelijk personeel

Wij zaten op de 4e verdieping met zwembad zicht. Mooie, schone kamer met airco en een klein koelkastje. Het ontbijt was super! Veel keus. Ook het avondeten was super! Elke dag was het weer een verrassing wat we gingen eten (er waren verschillende thema’s) Veel keus.

Leuke excursies: de grotten (Drach Caves) en Formentor tour (prachtig uitzicht!). Wil je naar de markt in Alcudia, ga dan met de bus openbaar vervoer (€3,20 retour pp, via het boeken van excursies betaal je €12,- pp)

Ligging: top! Dichtbij het strand. Veel restaurants en winkeltjes (souvenirs) en kleine supermarkten. In de buurt ook een lidl, is lopend te doen. Bushalte dichtbij.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit meer!!!

N. van Bokhoven
20-7-2019

Kamers zijn mooi, hotel ziet er schoon uit, ontbijt ok, dinerbuffet flauw en smaakloos. Hotel ligt dicht bij het strand en het strand is heerlijk. De ligging van het hotel is vreselijk, midden in een door Britten overgelopen gebied, waardoor je tot zes uur in de ochtend kan genieten van de karaoke van een Ierse pub en je constant op straat wordt geconfronteerd met Britse tokkies. Wij zijn 1 week geweest waarin we zowel als een virale buikgriep ook een infectie met streptokokken hebben opgelopen, het is mogelijk dat dit in het hotel is opgelopen, maar dat weten we niet zeker. Door de receptie naar het privé ziekenhuis Juanedo gestuurd in Playa de Muro. Dat waren afzetters en probeerden me € 1000,— te ontfutselen, toen ik zei dat ze de politie maar moesten bellen hoefde ik niets meer te betalen en werd alles gedekt door de verzekering. Voor de Streptokokken zijn we naar een Duitse huisarts geweest, dat was een schat van een vrouw.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Grandioos! Gewoon doen!

Corine
21-6-2019

Bij aankomst om 10.00 uur kregen wij Prosecco of water. Vrij snel kregen wij onze ruime kamer met zwembadzicht. Kamers zijn fris, schoon en hebben goede bedden, koelkastje, voldoende kastruimte, ruime badkamer met een heerlijke douche. Elke dag schone handdoeken, beddengoed wordt verwisseld op je eigen verzoek d.m.v. een daarvoor bestemde kaart op je bed te leggen. Ontbijtbuffet superieur. Aan iedereen wordt gedacht. Dinerbuffet is voortreffelijk. Elke avond een andere thema (vis, asian, meat, healthy, italian, tapas). Voldoende ligstoelen bij het zwembad. Hotel ligt in een omgeving met veel (toeristen)winkels, eetgelegenheden, supermarkten en op 5 minuten lopen van een prachtig strand met ligbedden (6,50 p.st.)

Minpunten: Geen gezellige (cocktail)bar in de buurt. Avondanimatie is slecht. Vrij hoge prijzen van drinken (water 0,5 liter 2,60 euro en flesje cola 3,30). Weinig te doen voor kinderen. Toch zou ik zo teruggaan. GEWELDIG!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Zeker doen!

Irene
21-5-2019

Wat hebben wij hier een fijne tijd gehad! 💕Welkomstdrankje bij aankomst, lekker strak ingerichte kamer met heerlijke douche, veel spiegels en een handig koelkastje. Net als de rest van het hotel ziet ook het restaurant er tiptop uit. Bij het uitgebreide ontbijtbuffet zijn soja-/ amandel- en lactosevrije melk aanwezig. Ook 's avonds is er ruim voldoende keus, zelfs vega(n) opties. 🌱

Tip: regel vooraf je huurauto dan rijd je na aankomst direct door naar het hotel. Dat scheelt tijd en heb je direct alle vrijheid. Er zijn zoveel mooie plekken op het eiland. Vergeet ook zeker niet het oude gedeelte van Alcudia!

Wij waren hier in mei, dan is het nog vrij rustig in het plaatsje (met name in de avonduren).

Gereisd Met partner in mei 2019

Superfijn hotel!!

Mar
30-7-2018

Goede locatie!! Personeel erg vriendelijk!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie omgeving en goed hotel

J Stapel
9-7-2017

Mooie en moderne kamer. Wel aan de kleine kant. Comfortabele wicker terrasstoeltjes.

Diner met heel veel tapas gerechtjes. Zelden gewone rijst of nasi.

Drankjes bij diner wel prijzig. €3,60

Ontbijt prima met verse broodjes.

Omgeving supermooi en locatie top. Meteen tussen alle winkeltjes en binnen 10 min aan strand met mooie boulevard.

Gereisd Met partner in mei 2017

Top hotel en goede locatie

Jddw
19-5-2017

Zeer vriendelijk personeel. Prima gevarieerd eten (hp).

Zeer goede ligging tov strand, restaurants, winkeltjes en boulevard. Rustige omgeving, weinig kleine kinderen en veel Engelse en Duitse gasten.

Zeker een aanrader. Zou er zo weer heen gaan.

Gereisd Met partner in mei 2017

Super verblijf!

Su
24-8-2016

Het is een mooi hotel met ontzettend vriendelijk personeel. De kamers alsmede het hotel waren erg schoon. Het eten was goed en zeer uitgebreid met iedere dag een ander thema. Leuk zwembad, met een bar in het water. De ligging is perfect ; op loopafstand van het strand, bushalte en de winkeltjes. Qua entertainment viel het tegen in het hotel, vandaar dat wij 's avonds een ander terras opzochten.