Zoover
Aparthotel Prinsotel La Dorada

Aparthotel Prinsotel La Dorada

Aparthotel
8,8

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Marleen
10-6-2019

Wij hebben genoten van dit mooie en schone hotel. We zijn 6 dagen met twee kleine kinderen geweest. De buitenbaden waren voor hen nog iets te koud. De animatie voor de kinderen was heel leuk, en gratis minigolf. We hebben 1x gebruik gemaakt van een heerlijk ontbijtbuffet met echt alles er op en er aan. Er werd ook vers gekookt. Wij raden dit hotel aan voor wie op zoek is naar betaalbare luxe. Het strand is op loopafstand en er zitten een aantal aardige restaurantjes in de buurt. Bij het hotel zelf niet gegeten, dat is er niet van gekomen. Wij vonden het hotelpersoneel erg vriendelijk en voelden ons zeer welkom.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Heerlijk hotel met erg fijn personeel, lekker eten

Martijn Glashouwer
1-5-2019

Het complex ligt op 3 minuten lopen van een erg mooi strandje. Het complex zelf bestaat uit aantal losse gebouwen die allen gelegen zijn aan de mooie aangelegde tuin waar zich ook het zwembad bevindt. De zwembaden zijn niet verwarmd en in april/mei nog wel een beetje aan de frisse kant maar onze jongens, 11 en 7 jaar oud, zaten ondanks dat toch regelmatig in het water. Om even op te warmen gingen ze naar het binnenzwembad.

De kamers zijn erg netjes. Wij hadden een 2 kamer appartement met zicht op het zwembad op de beganegrond. We hadden hier een badkamer met ligbad, een losse douche ruimte met handdouche en hemeldouche. Écht goed voor elkaar. Verder zater er een klein keukenblokje in met koelkast. De bedden waren prima en de bdsofa's voor de kids zijn ook top.

Het buffet in het restaurant is 2 maal daags en was geweldig! Er waren in deze periode niet veel Nederlanders. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

super gezellig

Daiga
16-10-2018

mooie omgeving, super dicht bij de zee..

aardige personeel..

leuke appartementen, super grote bed..

lekker verschillende eten..

niet zo leuk was dat de vloer van ons appartement werd niet schoon gemaakt..

eten niet goed warm was..

voor de rest super leuk gehad 😉

Gereisd Met partner in oktober 2018

Goed hotel maar voor ons niet meer

Robert Stam
22-9-2018

Hotel ligt redelijk rustig net achter de hoofdstraat met veel drukte, winkeltjes en erg veel verkeer. Als je vanaf de binnenplaats de zijuitgang neemt en de weg oversteekt kan je via het terrein van 5 sterren hotel playa Muro Village naar het strand, met ligbedden en parasols te huur. Hier is het goed verblijven.

Het hotel La Dorada ziet er keurig uit, tuin en zwembad zijn goed verzorgd. De eetzaal is groot, netjes en het eten is uitstekend. De bediening is ook goed.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt redelijk/goed duits en engels.

De kamers zijn royaal en zien er netjes uit. Airco doet het prima. Minpunt is dat wij (zaten in gebouw 1) last hadden van de stank van het achter het gebouw liggende moeras.

De bezoekers van het hotel waren overwegend jonge mensen en jonge ouders met kleine kinderen, hetgeen voor ons ouderen (65+) wat veel drukte en lawaai gaf. De animatie was voor kinderen en jonge mensen.

Gereisd Met partner in september 2018

Wij komen heel graag terug in Prinsotel la Dorada!

Familie Leuwol
14-9-2018

Prinsotel la Dorada was nog mooier dan we verwacht hadden n.a.v video's en foto's vooraf. Een prachtige entree, overal super schoon en hele mooie zwembaden in een groenrijke omgeving. Elke dag schone handdoeken bij het zwembad en het strand op een paar min. loopafstand. Geweldige locatie voor kinderen! Platja de Muro heeft een mooi en schoon zandstrand met fijn zand en de zee is helderblauw. Het loopt heel langzaam af en is ideaal voor jonge kinderen. In het dorpje zelf is behalve wat eettentjes weinig te beleven maar met de bus (eu 1,50 pp.) ben je in 10 min. in een heel mooi dorpje Alcudia, met een oud gedeelte, hele gezellige restaurantjes en een modern haven gedeelte.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

M.D.
3-9-2018

Een mooi hotel, vijf minuten van het strand af, mooi groot zwembad voor de kinderen. Leuke animatie. Goed restaurant maar ook goede restaurants in de buurt. Winkeltjes in de nabijheid maar als je 1 gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijn hotel met prachtig (niet verwarmd) zwembad

Fam Veen
6-7-2018

We zijn in mei voor de tweede keer naar La Dorada in Playa de Muro, geweest.

Helaas was het weer niet zo fijn deze keer, maar in het plaatsje is genoeg te doen en het is een hotel met ruime apartementen.

Je kunt fijn eten in het restaurant, buffetvorm.

en ook in de directe omgeving is een boulevard met zoveel verschillende restaurantjes er is voor elk wat wils.

Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Schotpoort
17-5-2018

Mooi hotel, schoon, vriendelijk personeel en een goed uitgebreid ontbijt

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch hotel aanrader

Pieter en Familie
26-8-2017

Prima lux hotel, prachtig park, prima accommodaties, goede Airconditioner grote badkamer / douches. Handdoek service bij het zwembad, elk uur wel een activiteit waar je aan kan deelnemen. Elke avond muziek of een andere act om je te vermaken. Om 00:00 uur alles stil op het park. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Prima ontbijt. Voldoende eetgelegenheden in de buurt. bushalte vlak bij, voor €1,55 p/p naar oude stadscentrum Alcudia, bezoek is een aanrader. We hebben niets te klagen gehad. Zijn een week geweest met kinder 18+ ook zij hebben zich hier prima vermaakt, vooral dankzij goede Wifi.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Vriendelijk personeel, verzorgd, netjes... Top!

familie
23-8-2017

Mooie ligging naast natuurgebied, strand op loopafstand, goede service, prima vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017