Zoover

9,2

Uitmuntende gastheerschap

Smid
6-9-2019

Ontzettend mooi en goed onderhouden accommodatie. Zonder enige verwachting gekozen voor Superstar Prestige; dit hield onder andere in de toegang tot het dakterras met prachtig uitzicht over het witte strand en kristalhelder water. Erg veel aandacht voor kinderen met heel de dag door animatie en overige activiteiten. Wel veel Duitse gasten. Wij waren vrijwel het enige kinderloze Nederlandse koppel. Desondanks bracht de aanwezigheid van veel gezinnen met kinderen tussen 1-4 jaar veel vermaak met zich mee. Na de uitcheck om 12:00 uur mochten wij voor onze avondvlucht nog gebruik maken van alle faciliteiten; om 18:00 in een andere kamer mogen douchen en omkleden. Wat bovenal is blijven hangen is het vriendelijke en gastvrije personeel. Een onbezorgde (luxe) vakantie.

Gereisd Met partner in september 2019

Amazing

Natasha bijleveld
26-6-2019

Super genoten !!! Top personeel, heerlijk eten animatie perfect, heerlijk zwembad

Teddy en Georgina zijn geweldig

Aanrader

Gereisd Met partner in juni 2019

Relaxte sfeer met een geweldige service

H. Smit
13-9-2018

Een top hotel met een geweldige ligging aan het strand. Zeer gemoedelijke sfeer met fijn personeel. Buffetten waren heel goed. Er waren genoeg ligbedden (september) bij het zwembad. Aan het strand ook, deze zijn tegen betaling. Wij hadden een familiekamer met een geweldig uitzicht op zee. Er waren veel kleine kinderen in het hotel (geen last van gehad).

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fantastisch verblijf !

Annelies
10-7-2018

Zeer geslaagde renovatie.

Super buffetten

star prestige op het dak zeker en vast de moeite !

ideaal hotel om te doen met kids

Aan de receptie zijn ze ook supervriendelijk en kan je in het nederlands terecht

Eerste dag problemen gehad met de airco, werd direct opgelost

Een echte aanrader

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Topper, dikke 9

Sebas Curvers
12-6-2018

Hotel in schijnbaar in de winter geheel opgeknapt en in mei jl geopent. Schoon en helemaal up to date. Zijn net paar dagen thuis van een weekje in dit hotel. Voor onze kleine koter een super hotel.

Voor kids veel zwemplezier /glijbanen en animatie en minidisco. Lekker eten gevarieerd en erg veel keuze.

Top service en fijn dat Kurt en Raf aan de receptie nederlands spreken en je helpen met wat dan ook.

Top hotel! Aanrader.

Vroeger al goed, nu nog beter

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Net als de voorgaande jaren Fantastisch

Evelyn habets
8-9-2017

Eten-Personeel -Nieuw dak terras.geweldig..het aanbod qua entertainment iets minder,en dan specifiek .de piano bar(cafetaria)

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super!

M Westerink
4-6-2017

Super enthousiast personeel en recreatieteam, eten afwisselend en lekker, zaten in oud appartement wat gedateerd(is ook nieuw gedeelte) maar alles was schoon en prima bedden, kortom fantastische vakantie gehad!

Gereisd Met partner in mei 2017

Super vakantie

Ellen1981
5-11-2016

Op vakantie met grootouders en ons gezin (2 kindjes van 4 en 1,5).

Pluspunten; topligging, mooie aflopende stranden, gezellige beachbars, mooie avondshow ook voor de kindjes. Lekker eten. Groot ondiepzwembad voor de kindjes.

Minpunt was het koude water van het zwembad (maar ligt ook aan de tijd van het jaar), iets gedateerde kamers maar wel erg netjes. Familiekamers was erg krap om een babybedje op te zetten maar lukte wel.

Zeker een aanrader voor wie twijfelt.

voor de 21ste keer fantastisch

evelyn en huub habets.
16-8-2016

Wij vonden alles goed.vooral de vriendelijkheid van de mensen.ondanks hun harde werken. jammer dat het nog al prijzig is.anders gingen we 3 keer per jaar!

Gereisd Met partner in juli 2016

Mooi hotel aan het strand

Patricia rijckbost
6-7-2016

goed hotel direct aan het strand! Weinig Nederlanders. Wij zijn hier 10 dagen geweest en zeer

Aan te raden! Eten was super lekker! Mooie ruime kamer. Receptie ook super vriendelijk!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016