Zoover

8,1

Mooie ligging

De Leeuw
30-7-2019

Hotel heeft een mooie ligging direct aan een prachtig strand. Het hotel ziet er netjes uit. Er wordt continu aandacht besteed aan het schoonhouden van alle ruimtes. Er zijn twee restaurants waar je kunt eten. Onze voorkeur ging uit naar het restaurant met uitzicht op zee. Het eten voor vegetariërs is niet heel uitgebreid. Het personeel is heel vriendelijk.

De kamers zijn klein en erg gehorig. Rondom het zwembad heel veel ligbedden. Wil je een mooi plekje bemachtigen, dan moet je heel vroeg je bed uit om een handdoek te leggen.

Bushalte direct om de hoek.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super voor een heerlijk weekje weg met kinderen.

Chantal
15-6-2019

Mooie ligging aan zee, eten is goed en animatie prima! Ik zou er niet snel voor kiezen om in het hoogseizoen te gaan omdat het erg druk kan zijn en dan is het zwembad wel wat klein. Zeker een aanrader voor een heerlijk weekje weg met kinderen. Tip: de bus naar de markt op dinsdag is erg leuk om te doen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

kom zeker nog eens terug, zo goed vonden wij het

Hans Puts
2-2-2019

dat dit hotel top is, bij de receptie geweldig ontvangen, personeel is super aardig, klasse kamer, eten was geweldig (meer dan dat eigenlijk), entertainment is iets minder, openbaar vervoer om de hoek

Gereisd Met partner in september 2018

voor en nadelen

suzan
7-11-2018

Hotel Condesa: prima hotel, erg schoon, en mooie lokatie. Nadelen: extreem gehorig, eten was echt slecht (en we zijn niet kies keurig) mogelijk omdat we er een week voor sluitingstijd waren???

Gereisd Met partner in oktober 2018

Flinke tegenvaller

Fam. X
8-9-2017

Dit hotel is voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

Enkele minpunten zijn:

- zeer gehorige en kleine kamers

- slechte bedden, kraken vreselijk en schuiven uit elkaar.

- klein zwembad voor zoveel mensen

- zwembadwater en rondom zwembad is het erg vies

- eten koud en niet erg uitgebreid

- wifi is onstabiel

- vloer van het restaurant is ontzettend glad

- regelmatig stroomuitval

Veel te duur voor wat je krijgt!!!

Super ligging, direct aan het strand (all incl.)

Eric
7-8-2017

Wij komen al 30'jaar op Mallorca. Elk jaar gaan we naar een ander 4 sterren hotel.

Vanaf de luchthaven was het 1 uur met de bus. Eten was goed verzorgd en genoeg keus.

Strandbedjes(2 + parasol 13€) aan het strand zijn te reserveren bij bedverhuurder die vanaf 09.00 uur zijn ronde maakt.

Elke dag worden de reserveringstickers om 07.30 uur van de parasols verwijderd, die weer vrij zijn. Je moet dus vroeg ter plaatse zijn voor te kijken wat vrij is. Gelijk bedjes voor 7 dagen gereserveerd en daardoor niet meer tijdgebonden om naar het strand te gaan!

All inclusief drank vanaf de bar mee op het strand "ideaal". Drank goed verzorgd!

Kamers gedateerd en badkamer gemoderniseerd wij hadden een regendouche, super!

Daar wij strand liefhebbers zijn en graag gebruik maken van all incl. aan het strand, was dit hotel echt fantastisch!

Ben je een liefhebber van een fijn zwembad dan moet je hier niet zijn, zwembad is te klein! Wordt merendeels bezocht door Engelse, Deense, Russische en Duitse gezinnen.

Het was een "Top strand Vakantie"!

Waardeloos !!!

Erik
24-7-2017

( wij zijn Nederlands gezin )Bij Reisorganisatie geboekt maar dit is een waardeloos hotel het enige mooie is de ligging. De regels zijn geen handoeken leggen en bedden reserveren maar deze worden door hotel zelf niet nageleeft ook na beklacht bij manager worden de schouders opgehaald en eigenlijk gezegd zo werkt het gewoon dus s'morgens om half 7 gaat het halve hotel handoeken leggen en bedden reserveren. Ook veel te weinig bedden en ruimte rondom zwembaden. Strand exact hetzelfde tegen betaling kun je een week bedjes en parasol huren helaas word dit niet vooraf gemeld dus totaal geen ligbedden en parasol meer te verkrijgen. Het eten is wel redelijk maar over algemeen koud en voor kinderen nagenoeg geen drinken behalve cola en fanta. Kamers zijn klein vooral voor gezinnen dus al met al niet leuk voor een dure gezinsvakantie wees gewaarschuwd !!!

Fijn hotel!

Sandra
1-7-2017

Heel goed hotel alles netjes schoon en fris! Zijn net terug en een heerlijke vakantie gehad! Goed hotel! Eten,drinken alles was prima geregeld!

Annimatie was leuk maar wel alles in engels en in t duits...

Mooi strand meteen bij het hotel! Erg leuk kinderzwembad! Het personeel is heel vriendelijk en regelen alles voor je!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Geen aanrader!

Fam. van B.
4-6-2017

Het enige plus punt is de ligging.. direct aan het mooie strand. Ontbijt is goed. Lunch en diner ver onder de maat en vooral koud!! Kamers schoon maar je hoort alles van de buren!! Heb je kamer aan de straatzijde dan kijk je van bovenaf op de rotzooi uit de keuken en ruikt behalve fris als je de pui wil open zetten. Laat staan op je balkon zitten. Zwembad te klein voor zoveel mensen. 95% engelsen.. daar is dus ook alles op afgesteld. Voor tieners en oudere jongeren totaal niks te doen. Voor ons nooit meer !!

Leuk hotel!

Floor
23-5-2017

Wij waren in mei naar dit hotel geweest, ik vind dat er dan niet zoveel te doen is 's avonds in het hotel, dat vind ik wel jammer.

Eten is goed, lekker en uitgebreid.

Hotel kamers zijn prima, helaas kraakte mijn bed heel erg.

Er staan bedjes en parasols op het strand(niet gratis)

Vriendelijke service!

Leuk winkeltje in het hotel.

Aan de boulevard, leuk om te lopen.