Zoover
Hotel Nautico Ebeso

Hotel Nautico Ebeso

Hotelsterstersterster
7,9

Nooit maar dan ook nooit meer..

Dana
3-10-2017

Kamers zijn schoon, maar daar is ook alles mee gezegd.. wij zaten op kamer 406, boven het restaurant werden snachts wakker door de muizen.. slechtste personeel ooit, werd uitgelachen en persoonlijk beledigd toen ik een klacht over het ongedierte wilde indienen. Totaal niet behulpzaam, slecht gehumeurd. Zou dit hotel alles behalve aanraden.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Vlak bij het centrum en heerlijk rustig

Ed
8-1-2017

Werkelijk prima hotel op een hele leuke locatie.

Het hotel ligt prachtig aan zee in Ibiza stad maar uit de drukte en toch op loopafstand van het gezellige oude centrum.

Daarbij heeft het een heerlijke tuin met zwembad en prima lunch en cocktails ;)

Voor het avondeten moet je hier niet zijn (beperkt en niks bijzonders) maar dat wil je ook niet als je op Ibiza bent! Er is in de omgeving (max 15 minuten lopen) zoveel leuks te vinden om te eten dat je gek bent als je binnen blijft. Vergeet vooral het oude centrum niet waar een paar hele beste tenten zijn voor het eten!

netjes schoon rustig

w.cardinaal
13-7-2016

rustig gelegen niet ver van het drukke uit gaans leven.

voldoende bedden. restaurantjes in de directe omgeving.

15 min lopen naar ibiza stad 45min lopen naar het drukke uitgaans leven

diner niet heel erg uitgebreid maar goed en voldoende. drankjes normale prijzen

mooi zwembad met ligbedden en parasols

heb een heerlijke week gehad

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

wauw

maartje
10-4-2016

Ik ben met mijn moeder naar Ibiza geweest, als verassing zei ze dat we er heen gingen. Het hotel is netjes en schoon en het ruikt heerlijk. De kamers waren schoon en mooi. Ibiza stad was op loop afstand. Het uitzicht op zee en op het zwembad was prachtig. We hebben elke dag een paar cocktails besteld op het terras en genoten van het uitzicht en de rust. (Alleen geen parkeerplaats in de buurt)

Nooit meer!

Robbert
11-12-2015

Het personeel is bang van de muizen die over het terras lopen, er hing een nare lucht in de hotelkamer, de WiFi is ontzettend slecht en de 4 shirts die ik af heb gegeven om te laten strijken zijn kwijtgeraakt. Wij gaan Nooit meer naar Nautico Ebeso!

Gereisd Met partner in september 2015

fantastisch hotel

joke meesters
2-11-2015

Het is een fantastisch hotel met vriendelijk personeel en elke dag werd er schoongemaakt en de bedden werden opgemaakt. Het hotel is schitterend gelegen aan zee en men is binnen 10 minuten lopen in Ibiza stad.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Mooi hotel! Modern ingericht! Perfecte ligging.

M van Erve
17-6-2015

Geweldig hotel! Super service bij de receptie, je wordt goed geholpen! Modern ingericht, strak/hoogglans wit. Mooi en schoon zwembad, schone ruime kamers. Lobby is ook ruim en modern. Gratis wifi. Op loopafstand van het oude centrum. Gezellige boulevard naast het hotel, strand op 200 mt afstand. Veel restaurants!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Goed hotel

Karin
13-5-2015

goede service schoon mooi ingericht vriendelijk personeel en lekker eten. De ligging is goed met 10 min. lopen ben je al in de stad hotel ligt aan een gezellige boulevard. Dus ook zonder auto kan je je hier prima vermaken. we hadden een auto gehuurd voor een paar dagen en de andere dagen met het openbaar vervoer weg gegaan wat ook prima te doen is duidelijk en niet duur. wij hebben het hier heel goed gehad echt een aanrader.

Geweldig hotel

Wendy Vertelman
23-10-2014

Geweldig hotel, mooie moderne kamers, super schoon, zwembad met uitzicht over de zee, vlakbij Ibiza stad, vriendelijk personeel, goed en uitgebreid ontbijt.

Kortom top hotel

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Geweldige plek voor een heerlijke vakantie.

ine lambriks
5-7-2014

Mooi opgeknapt hotel,Modern ingericht.We hadden een kamer met zeezicht en een mooi balkon.Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.Alles heel schoon.Ook het zwembad wordt goed onderhouden.Jammer dat er te weinig bedjes zijn.Hotel ligt op loopafstand van Ibiza stad .Dat is een groot voordeel want in de stad is geen parkeerplaats te vinden.

Eten is goed verzorgd en genoeg keus.We hadden HP geboekt.Auto huren is aan te raden wil je iets meer van Ibiza zien.