Zoover
Appartement Benet Los Pinares

Appartement Benet Los Pinares

Appartement
9,6

Prima appartement, netjes en superschoon

Dick en Ria Korthuis
7-10-2019

Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Bedden wat aan de harde kant, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Eigenaar vriendelijk en bij het restaurant kun je heerlijk eten.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Schitterende accomodatie in Ibiza stijl.

Arco Melissen
30-9-2019

Zeer mooie, schone en ruime appartementen met airco. Twee zwembaden bar/restaurant aanwezig waar je goed kunt eten. Rustige locatie vlakbij Es Cana en Santa Eularia. We komen er zeker terug!

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch, zeer gastvrije accomodatie.!

Conny
30-9-2019

Heerlijke accomodatie, ruime appartementen. Dicht bij strand en keuze uit 2 zwembaden. Bar/restaurant aanwezig met ruime keuze en lekker eten! Prima service!

Gereisd Met partner in september 2019

Fijne nette appartementen & vriendelijk personeel

Claudia Van Dalen
24-9-2019

Wij zijn net thuisgekomen van een heerlijke vakantie bij Apartamentos Benet Los Pinares.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Voor herhaling vatbaar

Sabine
22-9-2019

Zeer vriendelijk personeel. Het appartement word goed bijgehouden kwa schoonmaak. Ook bij de zwembaden ziet het er netjes uit.

Wat fijn is dat ze bij de receptie Nederlands spreken.

Auto huren wel aan te raden, kan bij de receptie geregeld worden.

Een tip de kip van het spit was erg lekker!!!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Bijzonder fijn verblijf.

Fam.Bus
19-9-2019

Een fijne plaats om te verblijven,leuk en gezellig appartementen complex,zeer vriendelijke ontvangst, qua ligging prima voor uitstapjes,daarna de rust op Los Pinares.

GE-WEL-DIG!

Mariël Bogaerts
19-9-2019

Wat een geweldige accomodatie! Ontzettend gastvrij en heel schoon 👌🏻

Echt voor herhaling vatbaar. Ik ben altijd heel kritisch maar heb echt niks aan te merken.....Wij komen zeker terug 😃

Bedankt Lillibeth en zoon voor alle goede zorgen en gezelligheid ❤️

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Komen beslist terug!

John
14-9-2019

Mooi complex met 2 heerlijke schone zwembaden.

Fijne ruime en schone appartementen die alles bieden om van een fijne vakantie te genieten.

Leuk en gezellig eet-cafe met een prima keuken, met mooi buitenterras aan het zwembad waar je evt kunt ontbijten-lunchen en dineren.

De paella is de specialiteit van het huis!

De nederlandse bezetting (moeder en zoon) in de receptie doet alles om het naar je zin te maken.

Kortom: vakantie bij Los Pinares : TOP

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig !!

Fam Zuur
21-8-2019

Kleinschalig echt spaans appartementencomplex, hele fijne lieve mensen, lillibeth en aan de receptie spreken ook nederlands. 4 kamer appartement geboekt met ruim dakterras. perfecte airco, koelkast etc aanwezig. Zeer netjes in de schoonmaak, handdoeken wissel is om de dag. Bedden worden opgemaakt en tussendoor verschoond! Vlakbij een leuk strandje cala pada en dichtbij punta arabi. 2 zwembaden zijn beiden top. Eten is voor ieder wat wils, bediening is goud en zeer vriendelijk. 100 keer beter als een luxe hotel waar we voorheen meerdere jaren in ibiza zaten ! 5 min rijden zit je bij de supermarkt mercado, brood halen kun je om de hoek lopend iedere ochtend vers halen. Bedden iets hard dit had ik al gelezen dus een dunne topper vd jysk voor 5 euro in de koffer gedaan en je ligt heerlijk 😆 ik geef ze echt een dikke 9! Huur gerust een auto een aanrader. Wasserette 7 min rijden , goedkoop even afgeven volgende dag ophalen 🤙

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Super vakantie

Marco
14-8-2019

Voor het eerst met gezin naar benet los pinares geweest ... wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad !! Goede locatie om het eiland te verkennen. Appartementen zeer schoon. Lillibeth en crew zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook Diego en zijn team van het restaurant altijd met een lach 😃. Wij zeggen tot volgend jaar

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019