Zoover
Appartement Puerto Cala Vadella

Appartement Puerto Cala Vadella

Appartement
8,1

Prachtige magische plek op Ibiza!

Bianca
26-11-2018

Prachtige locatie in een van de mooiste baaitjes van het eiland! Fijne en ruime appartementen en vriendelijk personeel.

Je hebt een auto nodig om hier te komen en het eiland te zien. Voor mij is dit de plek op Ibiza!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Geweldig genoten!

Marieke
4-11-2018

Huur een auto, zo kan je alle mooie baaitjes van Ibiza spotten☀️

Gereisd Met vrienden in september 2018

Zeker aan te raden.

F vd Eshof
3-11-2018

Heerlijk aan de baai.

Mooi om te ontspannen en lekker te eten.

Mooi schoon appartement met alles erin wat je nodig zou kunnen hebben.

. En super vriendelijke mensen die alles voor je proberen te doen.

Echt vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Prachtig gelegen met de zonsondergang voor de deur

Judith
26-10-2018

Bij het inchecken kregen we een upgrade naar een ruime gerenoveerde kamer. Helaas wel aan de achterkant van het complex, maar we waren nauwelijks thuis, dus geen probleem. De ligging van dit complex op het eiland is ons erg goed bevallen. Het ligt, wat mij betreft, aan de mooiste kleinschalige baai van Ibiza. We hebben een supboard gehuurd, heerlijk gegeten bij de leuke restaurantjes, yogales aan het strand gedaan. Allemaal in de baai van het hotel. Ontbijt was goed. Maar het restaurant was niet gezellig ingericht. Ook hebben we geen gebruik gemaakt van het zwembad. Beetje rommelige uitstraling. Ik was hier met een goede vriendin op Ibiza en we zijn meer strandliefhebbers.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Heerlijke plek!

Melissa
18-5-2018

Top locatie in Ibiza, fijne accommodatie!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Ligging top. Alleen verouderd.

marc
27-2-2018

Ligging is top. Kamers zwaar verouderd. Zeer veel lawaai.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Schoon, gezellig en ruime kamers.

Linda
4-9-2017

Het hotel ligt op een geweldige locatie. De baai is heel rustig en kindvriendelijk. Wij hadden de oude (niet gerenoveerde) kamers. Deze waren inderdaad verouderd, maar enorm ruim en heel erg schoon. Ontbijt is prima, al zijn er weinig alternatieven voor mensen met allergieën.

Bij het zwembad altijd plek (hoog zomer). Bedjes wel erg oud en hoezen die er omheen zaten werden in 2 weken nooit gewassen.

Voor kinderen is er wat animatie. Heel beperkt, maar net leuk.

Personeel is geweldig. Hele lieve, behulpzame mensen die het gezellige gevoel van dit hotel versterken. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Top, zeker met jonge kinderen

Marielle
6-8-2017

Fantastische week gehad. Onze zoon van bijna 2 heeft zich heerlijk vermaakt in het zwembad en op het strandje. Door de lange ondiepe branding heel kindvriendelijk, even de straat over steken en je bent er.

De strandbedjes zijn niet goedkoop maar je kunt ook gewoon je handdoekje op het zand leggen natuurlijk!

Restaurantjes zitten aan het strand, voor ieder wat wils.

Appartementencomplex meer dan prima. Schone en ruime kamers, prima bedden en luxe douche.(wij verbleven in het gerenoveerde gedeelte) ook de lift in het gebouw is erg prettig, met de buggy enzo.

Ontbijt was prima, weinig afwisseling maar de keuze was ruim voldoende.

Als tip zou ik wel willen aangeven een auto te huren. Er zijn zoveel mooie strandjes en dan ben je met de auto net even wat flexibeler.

Overigens zijn er maar een paar parkeerplekken bij het hotel maar ligt er naast een grote parkeerplaats (voor strandgangers). Daar moet je wel betalen (3,- euro per dag) maar als je aangeeft dat je in het appartementencomplex slaapt laten sommige er je gratis staan.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen!

Pien
9-7-2017

Fijn kleinschalig appartementencomplex direct aan een prachtige baai gelegen. Prima zwembad en kleine supermarkt in de buurt voor dagelijks verse broodjes. Huur auto is een must om het eiland te verkennen. Het complex ligt in een rustige buurt en op ongeveer een half uur, drie kwartier rijden van Ibiza stad dus niet geschikt voor de echte feestgangers. Appartementen zijn ruim en schoon. Geen lift aanwezig dus zeker niet geschikt voor minder validen. Al met al een goede accommodatie voor een prima prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Fijne vakantie,appartement nt top,ligging perfect

Jurgen Steegen
6-4-2017

Mijn vriendin, onze kinderen van 9 en 5 en mijn schoonbroertje zijn net terug van Ibiza. Het appartement was verouderd, enkel badkamers gerenoveerd. Uitzicht op de puinzooi achter het appartement, balkon was een houten tafeltje met 4 zeer ongemakkelijke stoelen. Bedden zeer goed, wel wat kort, elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken, voor de rest heel proper. Geen verwarming in het appartement, met de frisse nachten in het voorjaar en de tegelvloeren wel koud 's avonds en 's nachts. Appartement is zeer ongezellig, maar dit heb je niet nodig als het lekker weer is! Ontbijt voor 7,5 euro pp en 3 euro voor kinderen zeer lekker en uitgebreid, hier kan je niet zelf voor gaan winkelen 's morgens. Personeel supervriendelijk, ligging geweldig, rustig in een baaitje, je hebt wel een auto nodig als je ergens wil geraken, parkeerplaats vinden is zelfs in het laagseizoen desastreus!! Zwembad is klein maar leuk, kinderen hebben zich goed geamuseerd, geen handdoekje leggen.