Zoover

8,3

Heerlijk

Arie kool
1-12-2018

Was super zeker een aan rader ga er ook weer na terug

Gereisd Met partner in februari 2018

Geweldig hotel!

Wendy Kaumanns
26-11-2018

Geweldig hotel! Kamers mooi, vriendelijke bediening, eten echt uitzonderlijk goed.

Als mensen hier niet tevreden mee zijn dan weet ik het ook niet meer!

Gereisd Met partner in november 2018

Prima hotel met top locatie en eten.

Duri
15-11-2018

Helemaal belachelijk dat wij op de terugreis € 50,00 moesten betalen voor de

koffer terwijl ons daar niets van bekend was. Dit was onze 6e reis naar dit hotel

en dit is ons nog niet eerder overkomen

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastisch!

Daisy
30-7-2018

Prachtig adults only hotel.

Zeer vriendelijke bediening, uitzonderlijk goede keuken, prachtig gerenoveerd.

Kortom alles om zalig te genieten met twee!

Gereisd Met partner in juli 2018

super naar ons zin gehad

Bets
19-2-2017

Het eten en drinken echt AllInclusive

Wifi in het hotel en aan het zwembad

Dicht bij het strand en op loopafstand van Jandia

Gereisd Met partner in januari 2017

het was geweldig, rustig en dicht bij de zee

versteeg
1-5-2016

er staat altijd wat wind en het is een lava eiland.dus kijk wat voor strand er bij de zee is.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

super super super

Hans Baars
15-4-2016

je moet er wat voor over hebben het is 1.30 in de bus naar het hotel. Voor de rest een geweldig hotel direct aan het mooie strand eten en slapen ongehoord goed een echte aanrader.

Gereisd Met partner in april 2016

Zalige vakantie!

Wendy
31-1-2016

Fureteventura is een zeer mooi eiland! We hadden persoonlijk niet verwacht dat er zo veel te doen was, ... aan het hotel was er een bijzonder mooie wandeldijk, waardoor je makkelijk naar het eerste winkelcentrum kan op amper 500 meter , en dit ook vlak dus geen stijle bergwandeling!!

Het tweede winkelcentrum is op 2 à 3 km. Ook een fantastisch groot strand.

De kamers zijn enkel verouderd. Redelijk harde matras, maar voor ons prima omdat we thuis ook op een harde matras slapen. Hoofdkussen is zeer zacht. De plafond in badkamer was aan vervanging toe. De rest van het hotel is zeer verzorgd. Het buffet is zeer uitgebreid en het eten is lekker. Het personeel is zeer vriendelijk. Ook aan te raden is de Spa, die toegankelijk is voor de drie hotels van Iberostar. Voor 12 euro kan je 2 uur gaan zwemmen/ relaxen. Het zwembad was wel ijskoud in januari. Animatie is aanwezig, voor ons net iets te omdat we liever op uitstap gaan dan hele dagen bingo spelen. Avondshow is wel heel goed.

Heerlijke plek!

MissStephanie
2-8-2015

Vandaag zijn we teruggekomen van een weekje in dit hotel. We hebben het echt fantastisch gehad. De service en klantvriendelijkheid zijn enorm goed. Niets is te gek. Wij zaten in kamer 1049 op de 1e verdieping en dit is echt een top locatie. We keken op de weg en het strand dus hadden totaal geen last van herrie oid. De kamer was keurig met een ligbad, flatscreen tv en een lekker zitje. De handdoeken werden elke dag vervangen. Het hotel is enorm groot waardoor je wel even onderweg bent naar het restaurant of receptie maar dat is alleen maar goed voor je. Het eten is heel goed en zeer gevarieerd. Voor ieder wat wils! Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is de wifi waar je voor moet betalen. Dat vind ik niet meer van deze tijd maar aan de andere kant was het wel echt vakantie zo zonder internet haha. Echt een aanrader voor strandliefhebbers!

ideale hotel voor strandvakantie

marc
5-7-2015

Mooi hotel met goede service en lekker ontbijt en avondeten. Wat wij wel eigenaardig vonden is dat er niet iedere morgen cava werd geschonken en niet iedere avond een pousse-cafe.

Gereisd Met partner in april 2015