Zoover
Hotel Occidental Jandía Mar

Hotel Occidental Jandía Mar

Hotel
8,3

Fantastisch

Score uit 211 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,2
  • Service7,3
  • Prijs/kwaliteit7,9
  • Eten6,7
  • Kamers7,8
  • Kindvriendelijk8,6
  • Zwembad8,9
  • Hygiëne8,6

9

Zeer gezellig hotel

Ellen Plug
17-7-2019
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Fantastisch hotel. Maar je moet wel goed te been zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
5

Nooit meer dit Hotel!

Fam. Nawwar
22-6-2019
  • Ligging4
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten1
  • Kamers3
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Hygiëne8

Het hotel ziet er mooi uit. De kamers zijn vreselijk gehorig!!! Veel luidruchtige Engelse gasten, waardoor het plezier als je op je kamer bent je snel vergaat. Hotel en management doen hier niets aan en lachen dit weg! Van kamer ruilen is voor hun de enige oplossing, wat wij gedaan hebben en bij de volgende luidruchtige buren kwamen.

Ondanks dat het eten en vertier verder goed was, zullen wij hier nooit meer terug keren. Op dit moment zijn wij er nog en zijn eigenlijk aan het aftellen om naar huis te gaan. ☹️

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
10

Geweldig!

Stevens
19-12-2018
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne10
  • Zwembad10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging9

Super vakantie gehad en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in december 2018
9

Wij gaan zeer zeker terug!

Mitzy Verheij
22-10-2018
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne8
  • Zwembad9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Fantastisch! Van begin tot het einde. De suite was top. De service was top! Het uitzicht op zee was adembenemend. De animatie deed goed haar best voor de kinderen en ook voor ons werd prima gezorgd. De shuttle bus naar het strand is erg fijn en voor een paar euro pak je de taxi terug.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
9

Heerlijke vakantie...

Stieneke de Voogd
14-4-2018
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne8
  • Zwembad9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging8

Fijn hotel. Mooi eiland. Huur vooraf een auto op het vliegveld.

De oude hoofdstad bezoeken is een aanrader.

Gereisd Met partner in maart 2018

Oude reviews

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


8

Het is hier zeer aangenaamd en lekker warm.

Wim corvers
10-10-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

ik vond het een leuke vakantie en heb een paar uistapjes gemaakt naar het dierenpark en naar Lanserote.

Deze duerde wel erg lang maar was de mooite waard.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017
10

Top hotel. Goede service, vriendelijk personeel

Steven Dansen
26-8-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Een zeer prettig hotel. Heel erg vriendelijk personeel. Zeer goede hygiene. Kamers worden heel goed bijgehouden. Voldoende bedjes bij t zwembad. Een zeer groot zwembad. En van de bar tot aan de receptie heel vriendelijk personeel. Aanrader! Zeker met kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Guest Experience Manager, Community Manager, 27-8-2017

Dear Steven,

Thank you for making our hotel Occidental Jandía Mar your choice on this occasion and for your very kind recommendation to other travellers and the readers of Zoover. This positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards. We thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our hotels’ main strength we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.

We hope you had a pleasant journey back home and we are looking forward to welcome you back when next time you decide to visit the Canary Islands and Fuerteventura.

Sunny greetings from Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager

8

Leuke vakantie gehad

Samantha Kok
26-7-2017
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne9
  • Zwembad10
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service7
  • Ligging7

Incheck duurde lang. Groot hotel, 2 medew aan de balie. Na 25 min aan de beurt. Na uitleg kregen we ons pasje voor de kamer. Niemand die even mee loopt. Ruime kamer en erg schoon. Je hoeft niet te verwachten dat er geruime plek is aan ligbedjes. Regelm worden handd.+ligbedjes ingepikt door andere. Erg jammer+onvolwassen. Geen lange rijen bij het eten,elke dag iets anders. Shuttle naar het strand prima. Zee erg ruig, dus niks voor kleintjes. In de avond lkr aan het strand eten?Neem een taxi naar jandia Mar €3. Auto huren is prima. Andere winkelcentra liggen ver gem1,5 uur rijden.Wij hadden wat pech met de sportschool, schoonmaak+foto's maken..animatie voor kids is super!Erg vriendelijk! Bij het uitchecken, word er niet fatsoenlijk gedag gezegd. 4kakkerlakken gezien. Overdag en avond alleen prik frisdrank.Je bent dus verplicht je kind elke dag prik te laten drinken.Vaak veel wind.Ons kleintje had het vooral koud na het zwemmen. Leuke vakantie gehad,op naar een volgende bestemming.

Guest Experience, Community Manager, 31-7-2017

Dear Samantha,

We would like to thank you for your preference in selecting our Occidental Jandía Mar hotel for your holidays in Fuerteventura, as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us.

We have taken good note of your remarks related to the service you received upon check in and apologize for the exceptional wait you experienced upon your arrival, we will do our utmost to improve on this aspect of our services and extend our sincere apologies for any inconvenience caused to you and your loved ones.

Moreover we have taken good note of your remarks related to the presence of cockroaches within our grounds; given the climatology of Fuerteventura and its geographical position, depending on the humidity and heat, the presence of insects in any hotel, business or private house is unavoidable, nevertheless we have in place a specific preventive pest control plan as well as regular treatments to avoid their presence in the hotel.

Children are always very welcome among us and are kept entertained by our professional Mini Club staff who organizes a wide array of activities for our little guests to take full advantage of their stay, with enriching games and fun sport activities designed to expand kids’ horizons and create new friendships in a multicultural environment, thank you very much for your highlight.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Kind regards from Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager

7

Niet geschikt voor het hoogseizoen, veel te vol

Familie Ursem
28-6-2017
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten6
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7

Mooie accommodatie, heeeeel actief animatieteam maar in het hoogseizoen zijn er echt te veel mensen. Dan te weinig bedjes bij het zwembad en in de avond lange rijen bij de bar. Het restaurant is een grote hal waar een paar honderd mensen eten, drinken, heen en weer lopen, lachen en krijsen (kleine kinderen).

Gereisd Met partner in juni 2017
Guest Experience, Community Manager, 29-6-2017

Dear Guest,

We appreciate your time you spent on sharing your comments on zoover, in Occidental we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations,

According to the hotel policy reserving sunbeds is not allowed. We do our best to ensure the following of this standard, especially during high occupancy when this happens more often and we apologize if exceptionally during your stay we weren’t able to have a total control on this matter.

First of all we would like to point out that we empathize with you and we understand your preference for a more tranquil accommodation. Nevertheless it is our target to offer all our guests a splendid and amusing holiday and therefore we try to combine lively attractions for the action seekers with a well organized distribution in facilities and time tables to ensure that the guests wanting to relax can do so at all times.

We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

Kind regards from Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager

7

Een hotel met weinig allure

Jeannet
20-5-2017
  • Kindvriendelijk5
  • Hygiëne7
  • Zwembad7
  • Eten7
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service5
  • Ligging6

Zijn 1 week in dit hotel geweest. Kamers en zwembad zijn mooi, wel af en toe winderig. Te weinig personeel en kijken niet erg vriendelijk..lang wachten om een cocktail te bestellen omdat er maar 1 pers is die ze kan maken? Geen nederlandse zender op de tv en weinig toiletten. Je komt wel aan je kilometers om ergens heen te gaan..

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Guest Experience, Community Manager, 23-5-2017

Dear Jeannet,

We thank you very much for choosing our hotel for your holidays in Fuerteventura.

Reading your comments we understand your dissatisfaction with the location of our resort and although these informations are described on our pages for a more comfortable stay we offer free shuttlebus to the beach and vllage of Jandía every day.

Also we lament reading your disappointment reagrding the lack of Dutch TV channels, we are going to take into consideration your remark for improving our services.

It is with great concern that we read your comments about our staff mostly because their service has been praised many times for their professionalism yet genuine friendliness and we assure you that what you described is not the norm for us. We appreciate you taking the time to notify us of your personal expérience and rest assured that your review will be discussed with all departmental managers for revision.

Lastly yet importantly we would like to thank you for your highlights on the rooms and the pool area.

Although we wish you had a better experience with us we thank you again for sharing your opinion and we hope to have the pleasure of serving you again in our hotels worldwide ensuring you in advance of our best intentions at all times.

Kind regards form Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager