Zoover
Hotel SBH Taro Beach

Hotel SBH Taro Beach

Dit prima en mooi gelegen hotel is een aanrader!

Arie van Dieren
9-7-2019

Voor het eerst zijn wij voor een 2e keer naar de zelfde bestemming geweest, omdat het ons de eerste goed was bevallen en omdat we 8 dagen destijds tekort vonden. Er is veel moois op Fuerteventura te zien en omdat we de volledige periode een auto hadden gehuurd hebben we nu ook veel gezien. Een auto heb je wel nodig. Het hotel is mooi en direct aan het strand van Costa Calma gelegen en we hadden wederom een mooie kamer met zeezicht. Dagelijks werd het bed opemaakt en de handdoeken verschoond. Kamers ietwat gedateerd, maar technisch was alles gewoon tiptop in orde. All-inclusive aanbod van de keuken was gevarieerd en van prima kwaliteit, werkelijk voor elk wat wils. Zwembad is top, alleen jammer dat er 's morgens in alle vroegte al handdoekenleggers actief waren, terwijl er ruim voldoende plaats was. Tobbers.

Gereisd Met partner in juni 2019

S. Ramdien
21-6-2019

Weinig te doen. Voor de rust is het perfect.

Huur een auto om omgeving te bekijken

Zeer mooi hotel. Kamers zijn netnes onderhouden.

Eten gevarieerd.

Hotel meteen aan strand.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig eten

Danique
9-4-2018

Taro beach is een redelijk goed onderhouden hotel. De kamers zijn wat gedateerd, maar wel schoon. Ze hebben een leuk animatieteam, maar voor onze dochter van 11 was er vrij weinig te doen. Het zwembad was in maart nog best koud en het waait behoorlijk. De ligging is perfect. Vanuit het zwembad kijk je uit over zee. Er zijn wat winkeltjes op loopafstand, maar hier moet je niet al teveel van verwachten. Het ontbijt en het diner waren van goede kwaliteit. Lekker eten en ook goed warm. Als je all inclusive hebt kun je de hele dag drinken pakken en het aanbod is vrij uitgebreid. Het nadeel vond ik dat je pas vanaf 11:00 frisdrank kunt krijgen. Het avondprogramma van het hotel vond ik matig. Kan ook aan de periode liggen waarin wij gegaan zijn. Veel Duitsers en daarom is alles ook redelijk Duits georiënteerd.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Over smaak valt niet te twisten......

Marleen
1-4-2018

Het hotel ligt prachtig aan het strand. De receptie (op straatniveau) is op de 4e verdieping. Het hele terrein is d.m.v. (soms steile) hellingen traploos te belopen, maar alles is ook per lift bereikbaar. Ontbijt is prima! Diner minder; weinig gekruid zodat alles hetzelfde smaakt. De pasta's zijn veel te gaar, de groenten nog te hard en beeflapjes taai. Kip en (veel keus aan) vis zijn prima. De rode wijn is redelijk, de witte wijn en de rosé zijn vrij zuur met een rare bijsmaak. En de koffie, in ons geval cappuccino, lijkt meer op chocolademelk maar voor 1,- euro kan je prima koffie bestellen van een echte espressomachine. Dat er geen gratis wifi is (bovendien ook nog erg duur) vind ik een slechte service. Doordat ontvangst hiervan op de kamer slecht is zitten velen ook tijdens het eten met een mobieltje of tablet te spelen. Het weer was goed, dus heerlijk om even die vrieskou te kunnen ontvluchten. Maar of ik hier ooit weer kom...?

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Dit hotel nooit meer

H. Terpstra
11-3-2018

Wij gaan al jaren naar de Canarische eilanden dit is het minste hotel ooit Pluspunten: mooie ligging aan het strand, heerlijk eten, ruime kamer.Minpunten: schandalige prijs WIFI, 45 euro 3 weken. Werkte het totaal niet, men gaf geen garantie dat het werkt op de kamers!! Wisselen badlakens euro per keer Kamer verouderd smoezelig. Afbrokkelend stucwerk op kamer en balkon, vieze vitrage met vlekken, lamp met een lampenkap die te smerig is om aan te raken… Matrassen erg slecht. Vaak via een Duitse reisorg. op vakantie geweest hier me mateloos geërgerd aan groepen Duitsers. Vrij onbeschoft gedrag herrie maken teveel drinken. Kluis op kamer is op de grond geplaatst in een nis Op je knieën voor gaan zitten om iets er in te doen. Telefoon uit in de kluis anders gaat de kluis niet open! Dit wordt vooraf niet even medegedeeld, prijzig. Kortom bovenstaande reden hier nooit meer naar toe te gaan. Ik ben geen zeur dit is echt waar

Gereisd Met partner in februari 2018

Prima verblijf gehad

Rien
30-4-2017

We zijn hier 8 dagen geweest. Volgens mij hadden (bijna) alle kamer zeezicht, mooi. Het hotel ligt een uur rijden vanaf het vliegveld, aan het strand en met een prachtig zwembad (die heel koud was). Ik ben een echte zwemmer, maar ben er maar 3 keer kort in geweest. Bij het zwembad staan genoeg ligbedden voor iedereen (met goede parasols). Wij zaten all inclusive. Werkt fijn. Altijd is er wel wat te eten/drinken. Er is veel keuze. Het ontbijt was super, lunch redelijk, avondeten goed. 's Avonds kun je (gratis) drank drinken in de bar. Fijn was dat hier geen misbruik van werd gemaakt. Meeste mensen dronken een lekker drankje, maar zopen niet. De meeste gasten kwamen uit Duitsland en de gemiddelde leeftijd ligt wat hoger. De kamer had 2 eenpersoonsbedden, een bank, een schuifdeur, een balkon, een tv, een airco, een ventilator, een badkamer (bad met douche, föhn, grote spiegel, toilet, gootsteen). Handdoeken werden vaak verschoond. De kamer was wat ouderwets ingericht, maar werd goed schoongehouden en er was niets stuk. Groot minpunt vonden wij de WIFI. Die was duur (25 euro voor een week) en heel slecht. Een kluisje huren kost 4 euro per dag. Alles was toegankelijk voor rolstoelen, rollators of kinderwagens, maar er zijn wel steile (korte) stukjes.

In de omgeving zijn vooral hotels en is er niet heel veel te doen. Wij hebben lekker geluierd en zijn het hotel nauwelijks uitgekomen. Zon, zee, strand...

Goed hotel, prima eten, rustige omgeving

Klaas
25-1-2016

Hotel taro beach is een prima hotel.

Pluspunten waren: het hotel zelf, verwarmd zwembad, prima gevarieerd eten, zeer vriendelijk en hardwerkend personeel, dicht aan strand, lekkere all-inclusive drankjes, genoeg bedjes bij het zwembad, dure wifi werkt wel goed, redelijk goede animatie.

Mindere punten waren: vnl duitsers, polen en russen. Geen probleem, echter laatste 2 dagen vervelende dronken polen. Wifi en kluisje duur. In costa calma is door al het all incl niets te doen, voor ons geen probleem trouwens. Bedjes op het strand zijn niet van het hotel, huren €6,75 pp/pd, duur.

Heel erg goed

Ronald
4-12-2015

Op het laatste moment is onze vakantie omgezet naar dit hotel omdat de geboekte accommodatie nog niet geheel gereed was en wij wisten niet wat ons te wachten stond!

Kijk het is in december dus je kunt echt oudere vakantie gasten verwachten en dit was ook zo en voornamelijk Duits.

Maar het echt een super hotel waar nu echt niets op aan te merken is, wij hadden een hele mooie suite kamer met seaview en dan ook echt seaview in een woord geweldig, mooi ruim en super schoon, het eten is volgens Duitse maatstaven en echt fenomenaal en voor vis liefhebbers.

Vanaf het hotel loop je zo het strand op met beach bar

In Costa calma zelf ben je snel uitgekeken maar voor een prikkie huur je een auto en je bent zo vrij als een vogel.Tenslotte wil ik een compliment geven voor de receptie, wij hadden wat problemen ( zelf veroorzaakt) en dit is geweldig opgelost door receptioniste Sabrina wat een gevoel voor klantentevredenheid ( spreekt alle talen en is toch wel fijn als je echte problemen hebt.

Rustige vakantie

Fam. Bol
5-6-2015

In de mei vakantie 2015 hier geweest. Prima vertoeven, lekker rustig. Om 12.00 uur s middags nog een bedje te vinden aan het zwembad. Heerlijk weer. Personeel komt met drankenwagen aan je ligbed aan het zwembad. Prima eten, veel van hetzelfde maar het heerlijke ontbijt maakt alles goed incl, de cava bij het ontbijt :). Dochter van 14 jaar was mee maar helaas was er in die tijd geen enkele andere tiener en sowieso geen nederlandstalige vakantiegangers dus voor haar was het saai (dit zijn haar woorden) Wifi gekocht voor een week en dat werkte op zich ok. 80% in hotel in die tijd was 65+ en Duits.Wij wilden een weekje all inclusive en niks doen en dat is goed gelukt.

Goed hotel. Super lekker eten.

heleenstrik
10-5-2014

Het hotel maakte meteen bij aankomst een goede indruk. In de omgeving is niet veel te doen. Er staan alleen maar hotels. Als je gaat voor een rustige vakantie: prima! In het hotel verbleven opvallend veel wat oudere paren en alleen reizenden. Er is een mooi aangelegd wandelpark tegenover het hotel. Het uitzicht vanuit het hotel op de zee is prachtig! Het personeel is bijzonder vriendelijk en goedlachs. Prijs/kwaliteitsverhouding: prima! Het eten is in één woord geweldig!!

Heel gevarieerd en super lekker! Kamers werden goed gepoetst en iedere dag schone handdoeken. Er waren op het moment dat wij er waren nauwelijks kinderen. Toch deed de animatie, al was er maar één kind aanwezig, ontzettend z'n best. Ook voor volwassenen volop animatie aanwezig.