Zoover
Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

Aparthotel

geweldig maar een paar min puntjes

ron
11-10-2019

mooi resort met vriendelijk personeel.appartement netjes en schoon

eten gewoon heel goed,genoeg variatie.

Aankomst vonden wij niet goed na inchecken wordt je aan je lot overgelaten dus geen begeleiding naar je appartement, moet je zelf zoeken.

Geen water in ijskastje (2 flesjes is toch wel het minste wat je kan verwachten bij allinclusive)

Voor ons iets te groot vooral tijdens het eten erg druk,gelukkig konden we buiten eten want binnen lijkt het op een heel grote kantine ,niet gezellig.

zwembad waar de glijbaan is heeft zeker onderhoud nodig

Gereisd Met partner in oktober 2019

Super!!!

Mientje Arts
10-10-2019

Super goed hotel, super goed eten, zowel ontbijt lunch en diner. Teveel om op noemen wat je kon eten. Aan iedereen gedacht. Vegetarisch glutenvrij ga maar door. Niet geschikt voor mensen in rolstoel. 1 opmerking jammer van de te harde matrassen. En een super animatie team!!!!

Gereisd Met partner in september 2019

Verschrikkelijk hotel met kakkerlakken in de kamer

Anoniem
9-8-2019

Mooi hotel om te zien maar veel te klein voor zoveel mensen! Het eten was koud, weinig variatie en vieze natte borden en glazen. Het restaurant was geen restaurant meer maar leek eerder op een vreetschuur. Er stonden lange rijen om eten te pakken. Door alle drukte zijn wij vaak uiteten geweest. Het zwembad is ook veel te klein. Mensen leggen vroeg in de ochtend hun handdoeken neer waardoor wij geen een keer aan het zwembad hebben gelegen schandalig! Toen wij aankwamen liepen er kakkerlakken op de trap bij het restaurant. Na een aantal dagen zagen wij ook kakkerlakken in onze kamer! Ze liepen op het balkon, op de muren van de hotelkamer, in onze badkamer en onder en op ons bed. Wij hebben amper geslapen! Onder de deur zit een grote kier waardoor de kakkerlakken makkelijk binnen kunnen komen. Na veel gezeur kregen wij een nieuwe hotelkamer aangeboden en ook daar liepen kakkerlakken! Wat een verschrikkelijk hotel! Nooit meer terug!

Gereisd Met partner in juli 2019

geweldig! als we weer gaan dan hierheen!!

Moniek
11-7-2019

Wij zijn met ons vieren, man en 2 dochters 16 en 19, naar Monica Beach geweest. Een heerlijke week gehad. Ik als echte kieskauwer had meer dan genoeg keuze bij het buffet. Kamer was prima, netjes en schoon. Personeel altijd vriendelijk.

Enige nadeel was dat als je een bedje wilde hebben op het resort moest je de wekker er voor zetten. Om 8.30 waren alle bedjes (en het zijn er genoeg) bezet met handdoeken, maar de helft van de tijd zijn de bedjes gewoon vrij. Het mag niet, maar er wordt niks tegen gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prachtig

Fam Bosch
4-7-2019

De locatie is geweldig netjes en verzorgde hotelpark strand is goed toegankelijk de buffetten zijn ruim voldoende als er te weinig keus is ligt dat aan de persoon zelf (kieskauwers zijn er altijd)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super om heerlijk tot rust te komen

Michel Buijserd
25-6-2019

Het is een mooi en goed hotel. Maar de omgeving erom heen is heel rustig. Daar moet je goed op bedacht zijn.

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima vakantie in een prachtige omgeving.

Gil
6-6-2019

Mooi gelegen, aan het strand met kamers die er mogen zijn. Bad en toilet groep wat gedateerd, wel schoon. Bed is net een plank, knetterhard matras. (ik wil graag zacht). Restaurant is sober, keuze uit 1 soort vis of 1 soort vlees. Genoeg koude salades, echter in vergelijking met andere SBH's matig te noemen. Bediening zeer lief en maken het je aangenaam verpozen.

Gereisd Met partner in juni 2019

Oke, maar niet bijzonder

J. Krieger
1-6-2019

Wat verouderd. Gemoedelijke sfeer, schone kamer, behulpzaam personeel. Geen handdoekje leggen bij het zwembad. All incl is basic, weinig keus. Meestal het zelfde bij lunch en diner. Zwembad verouderd en niet elke dag schoongemaakt. Al vaker All. Incl. geweest deze was wel het minste.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Geweldig hotel

ND
1-6-2019

Was erg goed, mooi hotel, aan zee, fijne zwembaden, goede kamer, lekker eten met veel variatie. Kortom een 9 voor vier sterren.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Geweldig

Jose
23-4-2019

Super genoten mooi resort vlak bij zee , goed eten , fijn personeel, goede kamers , schoon , leuk entertain programma

Gereisd Met vrienden in december 2018