Zoover

8,5

Ontstressen !

Wim H
9-1-2019

Mooie ruime bungalow met groot terras met ligbedden (altijd zeezicht boeken!). Schoon en met keuken (koelkast, waterkoker en magnetron). Rustige ligging op ongeveer 20 minuten lopen van supermarkt en restaurants. Complex heeft eigen restaurant. Groot strand op 15 minuten loopafstand. Kom hier niet voor animatie of andere attracties. Wel voor rust en (bijna) altijd zon. Auto is aan te bevelen als je iets van het eiland wil zien. Receptie is zeer behulpzaam.

Gereisd Met partner in januari 2019

Goed en rustig gelegen appartement.

Caro
16-8-2018

Mooi, groot appartement, erg goed ontbijt, vriendelijk personeel, mooi zwembad, op loopafstand van het strand, rustig gelegen. Het enige minpunt is dat er 's avonds in de buurt niet veel te doen is, maar er was een heerlijk terras. Auto is wel handig om wat meer te zien en te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

mooi en rustig complex

mh06
12-5-2016

Veel trappen / hellingen in het complex. Bedden erg hard maar je kunt zachte topper vragen bij receptie, dan is het een stuk beter. Gratis wifi in de lobby/bij zwembad anders kost het 15 euro/1 week of 25 euro/2 weken. Badlakens te huur, borg 10 euro, iedere wissel 1 euro. Kluis in appartement, 2 euro per dag, borg 20 euro. Er is geen waterkoker (wel te huur voor 2 euro pd). Keukenuitrusting (om zelf te koken) matig, 1 kleine steelpan en 2 onwijs grote (soep)pannen. Grote koelkast met vriesgedeelte. Ruim appartement met groot terras met 2 ligbedden. Bank id woonkamer zit totaal niet! Schoon! Vriendelijk personeel! Wij hadden logies geboekt maar een maaltijdcheque gekocht voor 20 euro pp. Goed voor 1 ontbijt en 1 diner. Ontbijt prima, diner matig, behalve de vers gebakken vis / vlees is het meeste lauw, frieten zijn slap. Kleine supermarkten op 10-15 min lopen (Spar en Hyperdino), grote Mercadona in Butihondo (afslag 79). Heerlijk gegeten bij B-Side, 1e verdieping CC Bahia. Zeer afgelegen ligging! Je moet van rust houden. Geen winkeltjes in de buurt (ongeveer half uur lopen)

Prachtige accomodatie en dakterras!

Ayka
19-4-2016

Een accomodatie waar echt weinig op valt aan te merken. Wij hadden een prachtige, ruime kamer met balkon en heerlijk dakterras. Op het dakterras waren ligbedjes aanwezig. Dichtsbijzijnde supermarkt op ongeveer 1 km afstand. Ligt aan de rand van het dorp, daardoor heerlijk rustig, maar weinig entertainment voor wie dat zoekt. Verder heerlijk rustig en heerlijk kunnen slapen. Gehorigheid valt gelukkig reuze mee! Fijne kookplaten (4 stuks), grote koelkast. Als ik dan toch wat minpuntjes moet noemen: er is geen waterkoker aanwezig, het supermarktje op het complex is schandalig duur en ik vond de mensen bij de receptie niet erg vriendelijk (ook niet onvriendelijk; maar men vroeg bijvoorbeeld niet hoe de reis was, of het verblijf aangenaam was geweest etc.). Maar voor rustzoekers absoluut aan te raden. Als je komt om uit te gaan en te feesten, is dit niet de juiste accomodatie. Ook voor kinderen zou ik andere accomodaties aanbevelen.

Aanrader

Hannes
3-9-2010

Wij waren er al acht keer. Waarom? Nergens vind je op Fuerteventura een dergelijke rust, mooie Appartementen en aardige mensen, die achter de balie van de receptie werken. De complex ligt aan het einde van de bebouwde kom, dus dan kun meteen vier uur op het strand naar Jandia wandelen. Oke, wat minder leuk is: Er zijn veel gasten uit Mofrika (mijn vrouw en ik trouwens ook, sorry), maar Ingrid van de receptie is een heel vriendelijke Nederlandse. Mijn advies: Appartementen huren zonder ontbijt en avondeten. Dat kan beter en goedoper.

rustig complex

Diana
26-4-2010

Wij hadden een studio geboekt maar kregen een appartement met slaapkamer. Lekker ruim, koel en een prachtige badkamer. Een terras voor de deur en een binnenplaats. Voor wie graag thee drinkt > neem een waterkoker en theebekers mee. Er is wel een koffiezetapparaat.

Gereisd Met partner in november 2009

Fantastische ervaring !

L. Schuringa
21-4-2010

Juist weer terug van Esmeralda Maris. Perfecte, rustige appartementen met BVN aansluiting. Heel vriendelijk service gevoelig personeel. Niet geschikt voor jeugd en geen entertainment. Ligt buiten centrum Costa Calma, maar op loopafstand van het strand. Meeste appartementen met zeezicht. Telefoneren vanaf je kamer goedkoper dan telefooncel ! Voor herhaling vatbaar en zeker veel waar voor je geld.

Voor de rustzoeker een goede plek

T.Veenstra
20-4-2010

Wij zijn van 18 maart tot 1 april in App Esmaralda Maris geweest. Wij hadden een 2 kamer app. wat netjes was ingericht. Voorzien aan de voorzijde van een terras met ligbedden en een zitje. Tevens was er een terras achter op een binnenplaats. 5 x in de week werd het app.schoongemaakt en de baddoeken verwisseld, het bedlinnen werd 2 x per week verwisseld. Om het eiland goed te verkennen( en dat hebben wij gedaan) is een huurauto een must. Ook het strand was prachtig breed en mooi zand.

voor herhaling vatbaar!!

Hans de Weijer
27-9-2009

Fantastische vakantie gehad met Hotelplan.

Ideaal voor rustzoekers. Prachtige stranden met volop FKK-mogelijkheden.

Ga volgend jaar zeker weer.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2009

bijna perfect!!

Hans de Weijuer
27-9-2009

Voor mij de 9e maal Fuerteventura, de eerste keer in Esmaralda Maris.

Wat ligging en service betreft, een absolute aanrader voor een ontspannen en rustige vakantie.

Ik hoop volgend jaar weer te kunnen boeken.

Gereisd Alleenreizend in september 2009