Zoover

Hotelsterstersterster

Heerlijk hotel, echte aanrader

Anouk
25-6-2019

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel. Overal erg schoon en bij het eten voor ieder wat Wils. Binnen 2 minuten op de hoofdstraat met leuke winkels. Op ongeveer 10 minuten loopafstand het strand met leuke tentjes.

Wij waren voor de tweede keer in dit hotel en gaan zeker nog eens terug. In de avond live muziek of andere leuke entertainment. Niet te overdreven wel gezellig!

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima vakantie gehad en ik zou best nog een keer t

Marjorie
15-4-2019

Een mooi hotel met fijne kamer en bed. Het eten is prima, vooral het ontbijt en lunch. De mogelijkheid om buiten te eten is heel prettig. In de avond eet je beneden en dat voelt benauwd. Er is een fijn zwembad, waar de rustzoekers fijn kunnen relaxen. Er is ook een familieband met muziek en levendigheid. Wij hebben weinig gemerkt van animatie, heel prettig.

Wat het hotel niet heeft is een fijn terras, waar je ‘s avonds een drankje kan doen. Het terras is open met te rechte stoeltjes en zonder sfeer. Erg jammer.

Maar een paar stappen vanuit het hotel is er een fijne grote winkelstraat met vele barretjes en terrasjes en het strand is dichtbij.

Een punt: de perrons van de zwembaden zijn ronduit smerig. Die zouden best regelmatig eens lekker aangespoten moeten worden. De rest is nl allemaal zo netjes

Gereisd Met partner in april 2019

Super! Hopen zeker hier weer naar toe te gaan!

Jacqueline
23-2-2019

Net terug van een heerlijke vakantie! Wat hebben we genoten van het weer! Maar ook van de mooie accommodatie! De ligging fantastisch, schoon!, lekker eten en drinken en vriendelijke personeel! Wat wil je nog meer?

Kortom een superleuke vakantie! We hopen hier zeker nog een keer naar toe te gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Natalia, Relaciones Publicas, 11-3-2019

Geachte Jacqueline,

bedankt dat u voor ons heeft gekozen en voor uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel. Ik verwelkom je graag terug.

Natalia Prada. P.R.

Super vakantie

Fam Oelsma
26-11-2018

Heeeerlijk met zn tweeën hier op vakantie geweest! Hotel is schoon, modern, ruim, netjes en voorzien van ruim privé balkon. Alleen geen geweldig uitzicht maar dat was ook het enige minpuntje aan de kamer. Eten was goed, genoeg keuze! Wij zijn allebei van de Hollandse kost en niet teveel gekkigheid en hebben elke dag heerlijk en gevarieerd kunnen eten. Zwembaden waren ook netjes alleen wel zoutwater, dat was wel echt een minpunt! Hier zouden wij in het vervolg niet weer voor kiezen. Service in het hotel was ook prima, kamer werd netjes schoongemaakt alleen de animatie stelde niet veel voor, maar wellicht kwam dit ook omdat wij in het voorseizoen hier verbleven. Voor ons was dit geen gemis, je bent ook op loopafstand van andere leuke cafeetjes waar we nog een avond voetbal hebben gekeken. Corallejo is een leuke stad, genoeg te doen en mooi strand!

Gereisd Met partner in mei 2017

Beste gast,

Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je vakantie op Fuerteventura en voor je opmerkingen over je verblijf bij ons.

We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Mooi hotel met grote hotelkamers en lekker eten

Ester van kuppevelt
28-10-2018

Fijn hotel; mooie schone en grote hotelkamers met twee zwembaden.

In het hoogseizoen zijn er wel weinig ligplekken om het zwembad.

Bij het grote (rumoerige) zwembad is een barretje, bij het rustige zwembad is geen bar aanwezig.

Eten is lekker en Gevarieerd, prima!

Vanuit het hotel loop je het gezellige centrum van Corralejo in

We raden aan een auto te huren zodat je iets van het eiland kunt zien.

Overigens vinden wij het eiland niet bijzonder mooi maar het is er prima vertoeven voor een week of 2!

Gereisd Met partner in september 2018

Beste gast,

We willen u bedanken voor uw opmerkingen over uw verblijf bij ons en we hopen dat we u in de toekomst kunnen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar!

Erna
16-4-2018

Goed hotel, mooie en schone kamer, 2 mooie zwembaden, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Bedankt dat u ons hebt gekozen om uw vakantie door te brengen op fuerteventura.

Het is fijn om goed commentaar te lezen , en te horen dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad.

vriendelijke groeten.

Voor herhaling vatbaar.

R.S
13-4-2018

Een heerlijk resort. Mooie kamers helemaal schoon en een heerlijk groot balkon. Vriendelijk personeel en twee heerlijke zwembaden. Ook veel animatie. En direct om de hoek een lange winkelstraat met leuke winkels. Aan het einde daarvan het mooie haventje.

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooi hotel met 2 zwembaden, netjes, goede ligging

Ria
22-1-2018

Het hotel ligt op 500 meter van het strand. de winkelstraat is om de hoek. De kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken. Eten is in buffetvorm, dus is er altijd iets wat je lekker vindt. Heel gevarieerd menu, met 3 maal per week een thema zoals aziatisch, mexicaans of italiaans.

Gereisd Met partner in januari 2018
Pubic relations, Relaciones Publicas, 26-5-2018

vriendelijke groeten.

Prima hotel voor zon & rust, verder weinig te doen

RS-HS
14-1-2018

Als je alleen voor zon en rust komt, dan is Labranda Bahia de Lobos een prima hotel en Fuertaventura een prima vakantiebestemming. Zoek je echter ook cultuur of natuur, dan ben je op Fuertaventura echter snel uitgekeken. Vanuit het hotel loop je zo de winkelstraat in of naar een klein strandje, de grotere zandstranden liggen vijf kilometer bij het hotel vandaan. Op de stranden overigens weinig/geen voorzieningen als bedden en horeca. Verder is er op het eiland weinig te zien of te beleven, alleen Ponte de Rosario is nog een beetje de moeite waard met een groot overdekt winkelcentrum.

Het hotel is opgebouwd uit circa 10 blokken van twee verdiepingen, die rond de zwembaden zijn gebouwd. De kamers zijn groot en schoon, en het geheel wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Wifi is in het hele hotel gratis en van redelijke kwaliteit. Animatie stelt inderdaad niet veel voor, en er wordt ook weinig gevarieerd met de buffetten. Daar komt bij dat vrijwel alle salades en schotels gemaakt worden met vlees of vis, dus als vegetarier heb je al helemaal weinig keus. In de tijd dat wij hier waren vooral gasten uit Engeland, Duitsland en de Scandinavische landen.

Gereisd Met partner in januari 2018
Publicrelations, Relaciones Publicas, 26-5-2018

Bedankt dat u ons hebt gekozen om uw vakantie door te brengen op fuerteventura.

Het is jammer dat u onze verschillende activiteiten die we op het eiland hebben niet heeft kunnen ondekken , zoals de mogelijkheid om met de catamaran naar het onbewoond eiland lobos te gaan , onze mooie dierentuin te bezoeken, of om onze innerlijke dorpen en hun speciale plekjes te leren kennen.

voor de rest hopen we dat u toch nog een leuke vakantie heeft gehad en dat we u de volgende keer kunnen helpen om er een active vakantie van te maken.

Vriendelijke groeten.

Geen 2e keer.

Nel
12-11-2017

de + punten: heel goede ligging 10 min. van het strand en om de hoek een lange gezellige winkelstraat, kamer mooi groot en schoon met voldoende kastruimte en bijna al het personeel vriendelijk, complex is mooi aangelegd en goed onderhouden. De - punten: diner erg eentonig veel dezelfde gerechten en die smaken ook nog eens t zelfde bar gedeelte ongezellig de animatie doet zijn best maar t is niks! All in is idd niet helemaal all in safe p.d. € 2.50 koelkast p.d. € 2.50 badlaken wissel € 1.00 per doek. Klein tipje voor t hotel maak de prullenbakken halverwege de dag rond het zwembad leeg! overal lag rommel door die volle bakken. Laatste dag gevraagd naar een late check out , werden we door de dame achter de balie nog net niet afgeblaft!! Niet erg vriendelijk!