Zoover

8,7

Heerlijk verblijf gehad!

Rosita
1-12-2018

Prachtige kamer met jacuzzi, goede service en lekker eten! Locatie ligt rustig, heel dichtbij het kleinere strand. Shuttle bus naar de prachtige zandduinen. Op loopafstand van het gezellige centrum en de haven.

Gereisd Met partner in juli 2018
Guest Experience Team, Front Office Manager, 19-12-2018

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback en het kiezen van onze Hotel Barceló Corralejo Bay om uw vakantie door te brengen op Fuerteventura.

Gasttevredenheid is ons belangrijkste doel en er is niets beters dan weten dat we het bereiken. We zijn blij dat ons hotel, voornamelijk de faciliteiten en locatie, tijdens uw verblijf aan uw behoeften kunnen voldoen.

Nogmaals, al het personeel van Barcelo Corralejo Bay bedankt u voor uw feedback en we kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen voor uw volgende bezoek.

Vriendelijke groeten.

Irene Albújar

Guest Experience Manager

Barceló Corralejo Bay

Geweldig

Kevin Roos
22-11-2018

Het is een super mooi en goed geregeld hotel. Elke dag wordt de kamer eigenlijk wel opgeruimd en als je iets nodig hebt dan zorgen ze daar direct voor

Gereisd Met partner in september 2018
Guest Experience Team, Front Office Manager, 28-11-2018

Beste klant,

Gasttevredenheid is ons belangrijkste doel en er is niets beters dan dat we het bereiken. We zijn blij dat ons hotel, en vooral de netheid tijdens uw verblijf aan uw behoeften heeft kunnen voldoen.

Met vriendelijke groet,

Guest Experience Team

Barcelo Corralejo Bay

Fantastische onvergetelijke vakantie!

Chantal van der Weerd
12-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad, prachtig verzorgd hotel! Wij hadden halfpension, het ontbijt en diner was heerlijk! Op mijn verjaardag, stond er een bijzondere verrassing op onze kamer! Dat maakte de dag wel heel speciaal....

Gereisd Met partner in oktober 2018
Guest Experience Team, Front Office Manager, 18-10-2018

Beste gast,

Eerst en vooral willen we u bedanken voor de lovende recensie die u hebt gedeeld na uw recente bezoek aan ons Barcelo Corralejo Bay hotel en we zijn verheugd om te lezen dat we aan uw verwachtingen konden voldoen.

We willen je graag bedanken om ons hotel te kiezen om je verjaardag te vieren. Namens al het personeel hebben we echt veel geluk gehad dat onze gast besluit ons te kiezen om zo'n speciale gelegenheid door te brengen. We zijn erg blij om te horen dat we je dag onvergetelijk hebben kunnen maken.

Last but not least, waarderen we ook uw opmerkingen over de kwaliteit van onze buffetten omdat ons getalenteerde team van chefs ernaar streven om een breed scala aan lokale en internationale lekkernijen voor elke service te bieden aan alle fijnproevers, het is inderdaad zeer de moeite waard om lees dat we de jouwe konden overwinnen.

Nogmaals, we danken u voor het delen van uw ervaring met ons en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.

Vriendelijke groeten.

Guest Experience Team

Barceló Corralejo Bay

Super hotel en leuke plaats om in te verblijven

Daisy
22-7-2017

Mooi en groot hotel. Kamers zijn ruim opgesteld. Bed ligt heerlijk. Een rustig hotel en geen last van geluidsoverlast. Het eten is elke dag goed. Ontbijt genoeg keus en diner is elke avons anders. Van barbecue tot Mexicaans. Heel vriendelijk personeel. Zwembad is erg mooi en schoon. Je kunt ook gebruik maken van de spa waar je lekker kunt relaxen. Het strand dat op 50m lopen is, is niet zo heel veel. Er zijn veel waterplanten, maar het is er wel heel gezellig door alle strandtentjes die er zitten. Er zijn ligbedden beschikbaar. 3 min rijden met de auto/taxi ben je op het mooie strand midden in de duinen. Het strand en water is er prachtig en ruim opgesteld. Een paar minuten lopen vanaf het hotel en je bent bij het 'uitgaansleven' van Corralejo. Heel erg gezellig met elke avond live muziek op elke binnenplaats. Voor een aantal dagen een auto gehuurd en je komt op hele mooie plaatsen van het eiland. Echt een aanrader. Kortom, wij hebben een top vakantie gehad! .

Vriendelijk, maar niet consequent

JDS-Belgie
22-7-2017

We verbleven in de zomer van 2017 hier. Supervriendelijk personeel. We hadden een kamer met whirpool zodat we ook telkens 90min. per dag gratis toegang hadden tot de spa. We boekten dit hotel voor twee hoofdredenen: adults only en in reviews gelezen een aparte buitenruimte NIET-rokers voor de maaltijden. Maar je mag dan wel niet de pech hebben zoals ons dat er trouwfeest is hiervoor heeft men van vrijdagmiddag tot zondagavond de rookvrije buitenruimte gebruikt. Dus niet rokers (na aandringen) kregen enkele tafels bij de rokers....maar ja rokers vegen hier hun gat aan. Dus de rook was dus overal....waar niet- rokers het niet wenste.... Waarom moeten steeds niet-rokers benadeeld zijn. Dit hotel gaf ons de kans om rookvrij buiten te eten totdat er iets te doen was. Dus bij het minste wordt je weer benadeeld als niet roker. Verder geen op- of aanmerkingen

Heerlijk relax hotel met heerlijk eten

Dia Hendriks
19-6-2017

Goed gelegen hotel. Vriendelijk personeel. Goede kamers met heerlijke ruime badkamer en stortdouche. Er is ook een waterkoker met thee/koffie op de kamer aanwezig. Bij aankomst staan er 2 flesjes water al in de koelkast. Heerlijk eten zowel ontbijt als diner. Ruime keuze en warm en mals vlees. Elke dag een andere thema. Fijn dat je ook een mogelijkheid hebt om buiten te eten. Gescheiden terras waar men wel en niet mag roken. Lunchkaart beperkt, maar wel lekkere dingen bieden ze aan. Voldoende ligbedden aan het zwembad. Wel handdoekje leggen doen de mensen, maar als je niet komt, is er wel een controle dat de handdoeken weggehaald worden. Handdoeken service bij het zwembaf goed, je mag 2x kosteloos de handdoeken wisselen. Dichtbij dorpje/haven en strand.

Puur genieten

Omer
19-3-2017

Adult only, pluspunt

Mooie kamers

Goed buffet

Goede ligging

Gereisd Met partner in juli 2016

Super goed Hotel !! Een aanrader!!

Rosalie
28-7-2016

Goed eten! heel uitgebreid, zowel ontbijt en avondeten buffet, goede bedden, ruime kamer en badkamer, ruim balkon,vriendelijk personeel. en heel schoon.

Gereisd Met partner in juli 2016

Super

Geert & Cora
29-5-2016

Mooi en luxe hotel met fijne grote kamers en heerlijke bedden met eindelijk echt lekkere kussens!

Lekker eten en veel keus. Perfecte service van vriendelijk personeel.

Afwisselend entertainment, steeds verrassend. Goede faciliteiten mbt sport en wellness.

Enige minpuntje: als je na 10 uur bij het zwembad wilde gaan liggen waren alle bedjes al gereserveerd, ergelijke gewoonte

Is dat toch, vooral als sommige mensen pas laat op de dag een keer een uurtje er op gingen liggen!

Verder geen enkele negatieve opmerking.

De ligging is ook super, vlak bij het stadje en het strand.

Ricaurter González - Front Office Manager, Front Office Manager, 29-6-2016

Dear Geert & Gora,

Thank you very much for choosing our Hotel to spend your holidays in Fuerteventura.

We really love your kind comments about our hotel facilities and services,.

We also thank you for your comments about our location that offers a wide range of cultural activities, nice beaches, sports and relaxation.

Once again, Thank you very much for choosing us and we look forward to welcome you again.

Best regards,

Ricaurter González Quintana

Front Office Manager

Leuk hotel voor een keer

Marjan
2-5-2016

Kamer is wat ouder maar van alles voorzien. Wel miste ik een radio. Waterkoker aanwezig, superhandig!

Wifi was niet echt was, beetje hopen dat je verbinding krijgt. Nee, dat kan echt beter.

Fitnessruimte is klein maar de apparaten zijn erg goed, ja fijn!

Schoonmaak op kamer was matig maar ach, kan er niet zo druk op maken.

Halfpension.. moet eerlijk zeggen, die "eilandjes" met eten werkt erg goed.. Al is het vol in het restaurant, dat merk je helemaal niet aan het buffet.

Ontbijt was lekker, heb niks gemist. Lekker brood ook nog eens.

Dinerbuffet was qua salades heerlijk. Gegrilde tonijn was heerlijk. Rest was wat droog van de gril, zowel vlees als vis.

Toetjes erg overvloedig maar vrij vlak van smaak allemaal.

Al met al, helemaal niet slecht hoor. Een 4*spaans hotel?? Ja, denk het wel. Weinig verkeerd aan maar niet bijzonder.

Ricaurter González - Front Office Manager, Front Office Manager, 29-6-2016

Dear Marjanneke28,

We would like to thank you for the time you spent filling in this feedback.

We inform you that now we have placed routers in every room in order to improve on that área as we understand that nowadays it is very important to be connected at any times.

We also will pass your comments to the cleaning department to doublé check and revise the cleaning standard on that room in order to improve.

Also, we would like to thank you for your comments about the food and we are really glad to know that you enjoyed very much.

Once again, thank you very much for choosing us and we look forward to welcome you again.

Best regards,

Ricaurter González