Zoover

Vilanova Park (Glamping)

8,1

Taal

Sorteren

op zeker gaan we terug..!!

Diny Krah
6-10-2018

Fantastisch mooi park. prachtig aangelegd. uitstekend onderhouden. elke dag wordt er grondig schoongemaakt. geen blaadje,papiertje of rommeltje blijft liggen. personeel zeer vriendelijk , meedenkend en meewerkend . prijzen van restaurant zijn normaal.. en leuke budgetaanbiedingen die erg smakelijk zijn..

de supermarkt heeft goed en ruim assortiment en is zeker niet duur.altijd vers gebakken brood.

wij waren er in sept. Dan is alles zo veel relaxter..

Het dorp Vilanova dat 3km verderop ligt is ook erg leuk... weinig toeristen en geen typisch toeristengedoe ... maar leuke artistieke winkeltjes. leuke boetiekjes.. heerlijke terrasjes.. en het gevoel dat je krijgt dat dit n heerlijke levensstijl is. ik zou wel kunnen wennen.

Maar... wij hadden n huisje van touroperator..

een leuke aanbieding. het waarom was duidelijk.. slecht onderhoud, veel kapot, ws. afgeschreven, maar het kan toch nog wel Schoon zijn !

Slecht touroperator! Slecht!

Mooi vakantiepark

Fam.Meijer
25-9-2018

Mooie schoon park.

Als je boven staat met caravan of tent zijn de paden erg steil hele klim van zwembad,restaurant of winkel naar boven.

Restaurant matig.

Zwembaden erg mooi en ruim voldoende ligbedden.

Plaatsjes in de omgeving erg leuk.

tip: Ga naar Barcelona met de mon bus (stopt voor het park €5.25 p.p.)

Gastechtpaar Aad en Wil erg vriendelijk en behulpzaam.

Personeel op het park ook erg vriendelijk (op een enkeling na).

Genoeg supermarkten in de buurt zoals Aldi,Lidl en Alcampo.

Mobilehome van touroperator erg netjes en schoon.

Mooie en schone camping!

Michael en Maud
23-9-2018

Wij verbleven in een Sunlodge Jungle. Netjes, goede bedden incl. beddengoed, mooie plek (zone D), vlakbij het schone sanitairgebouw.

Vanaf Terminal 2 pakte wij de shuttlebus naar Term. 1, liepen naar de beg. grond voor de Monbus naar de camping. Tip: koop in de Monbus een T10 ticket voor 28,50. Deze kun je 10x voor de Monbus gebruiken, ook voor naar de stad Barcelona. Vanaf de camping rijdt de Monbus in een uur naar Barcelona. Ook kun je met deze bus naar Sitges, leuk! Vanaf de camping kun je ook bus L1 of L2 naar Vilanova nemen, leuk stadje met prima stranden. Door de weeks rijdt de Monbus niet rechtstreeks naar het vliegveld. Neem dan de L1 of L2 naar het treinstation in Vilanova en neem daar de Monbus (met T10 ticket) naar het vliegveld.

De campingwinkel is prima, de zwembaden zijn netjes met mooi uitzicht. Eten in het campingrestaurant vonden wij slecht.

Deze camping raden wij zeker aan MAAR neem deet mee tegen de vele muggen!

Mooie camping

Fran & johan
27-8-2018

Zeer goede camping. Gelegen op de verkeerde locatie. En s avonds wordt je opgegeten door de mugge 😤😤😤 we zaten dikwijls om 20 uur al in onze caravan want je stond zo vol met muggenbeten

Super

Danielle
26-8-2018

Het is groot opgezet maar netjes !

Prima, maar slechte wifi

Remkes
25-8-2018

De camping heeft voldoende faciliteiten. Het is niet te druk in het hoogseizoen en het is fijn dat er zowel Fransen, Spanjaarden, Engelse en natuurlijk wat Nederlanders zijn. Maar geen groep is over vertegenwoordigd. WiFi is echter dramatisch!!!

Volgend jaar weer!!

BT
21-8-2018

Perfecte camping! We zijn er verschillende keren geweest. Zowel in de zomer als in het voorjaar. In de zomer is het er wel druk, maar mijn ervaring is dat het op deze camping nog wel meevalt. Ook in zomer zijn de zwembaden hartstikke schoon. Perfecte camping om met het vliegtuig te bezoeken. Alles is goed te doen met de bus en de trein. Top!! De winkel heeft een goed aanbod en niet duur dus daar kun je prima je boodschapjes halen. Mooiste camping in Catalonië met goede voorzieningen en goede avondshows. Geen plat vermaak, maar mooie Spaanse shows zoals Catalaanse torens en flamenco. Alles van hoog niveau! Wij gaan volgend jaar weer! Stadje is trouwens ook erg leuk, heel Spaans!

Alleen in het voorseizoen...

MB
14-8-2018

Op zich een hele fijne camping met alles erop en eraan. Mooi aangelegd park, schoon en netjes. Zwembaden overbevolkt, de regels waren streng, maar vonden wij wel prettig.

Wij hadden een baobabtent via de camping zelf gehuurd. Mooie grote tenten en super schoon. Alleen de ligging van de tenten begrepen wij niet. Direct naast het sportveld, waar de jeugd heentrekt in de avonden en waar tot middernacht alles geoorloofd is qua geluid. Op ons terras konden we elkaar amper verstaan door de muziek en het harde geschreeuw onderling. De bewaking deed hun uiterste best om de jeugd op een vriendelijke manier toe te spreken en weg te begeleiden bij de “hangplekken”. Eer dat dat onder controle was, was het al echt diep in de nacht. Wij hebben na een paar slapeloze nachten de situatie bij de receptie uitgelegd en hadden dezelfde dag nog een andere tent in een rustiger straatje. En campinggeluiden mogen er zijn, maar voor onze grenzen,helaas erover.

Nooit meer

Ronald
12-8-2018

Verschrikkelijk! Te groot, te massaal , beide zwembaden veel te klein voor het aantal gasten. Je wordt gek van de badmeesters er mag niets! De avond shows zijn verschrikkelijk, je moet vechten voor een stoel😡. De boabbob safari tent zijn mooi, maar niet voor de prijs waar het voor verhuurt wordt. Het restaurant op de camping is verschrikkelijk en het eten zeer slecht. Om 24:00 uur moet het stil zijn op de camping, maar dat is nooit het geval, overal jongeren die volop herie maken( dit proberen ze wel om te voorkomen) Op de camping spreken ze geen tot zeer slecht Engels. Dat is overigens in heel catelanie. Nooit meer!!!

Heerlijke camping, zwembad moet anders

Martijn
10-8-2018

Heerlijke camping, super goed restaurant. Vriendelijk geprijst. Het enige wat echt storend is is het zwembad in deze periode, ze zijn te klein en daardoor smerig. Troebel water en bij elke zwembeurt haren aan je vingers.

Wij zouden volgend jaar zo weer gaan mits de zwembaden worden aangepast of er een extra bad bij komt.

Ps wij zitten echt naast de houtzagerij en de disco. Echt nergens last van, je hoort af en toe in de verte een ketting zaag... oja en tot 0:00 muziek, gezellig toch tss vakantie.

Wij zaten bij touroperator super plekkie en dito beheerders wat een schatten!