Zoover
Aparthotel San Eloy Club

Aparthotel San Eloy Club

Aparthotel
8,2

Geweldig en voor herhaling vatbaar.

Eric Fransen
15-4-2019

Klein en gezellig, goed eten, busje naar het centrum. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Wil je rust, breng dan oordoppen mee

A.M.C. Oerlemans
21-9-2018

Als je besluit hier naar toe te komen, dan moet je weten dat je er rekening mee moet houden dat je totaal geen rust wordt gegund. De hele dag door dreunt muziek door het complex. Als de animaties bezig zijn gaat de volumeknop flink omhoog, zelfs met de ramen en deuren dicht (bij temperaturen boven de 30 graden niet leuk!) hoor je het nog heel hard. Het ergst is het 's avonds. Dan wordt er vanaf 9 uur gegild door de animatoren, die er van uitgaan dat het gehele publiek doof is. Dit gaat door tot middernacht. Daarna is het nog niet stil, want veel mensen zijn dronken omdat ze alles uit de all-inclusive willen halen.

In het restaurant wordt je ook doof. De kale muren en de tegelvloer weerkaatsen alle geluiden, dus als er wat mensen praten, gaat het steeds harder want anders versta je elkaar niet. Bovendien huilen en jengelen veel kinderen omdat ze oververmoeid zijn.

Wel goed: mooie omgeving, wifi prima, appartementen en schoonmaak ook.

Gereisd Met partner in september 2018

Super, gezellige drukte, maar ook voor ontspanning

Dam
16-5-2018

Superleuk. Veel te doen. Goede animatie. Alles mag,maar hoeft niet. Het is wel druk maar goed georganiseerd zodat je wel aan je rust komt. Voor jong en oud veel te doen. We gaan dit jaar voor de 7e keer heen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima hotel

Prima verblijf
11-9-2017

Prima hotel. De pendel bus stelt geen reet voor, de ene keer rijdt die wel en de andere keer laten ze je gewoon staan. Het eten was vaak koud, en meestal het zelfde! De snacks Waren prima maar je had niet veel keus ( broodje hamburger, patat tosti of broodje hotdog . De kamers waren schoon en prima in orde. Alleen wist je niet wanneer de schoonmakers kwamen. Personeel is vriendelijk.. animatie team is de hele dag aanwezig. Bij slecht weer heb je pech en kun je niks doen.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Nooit meer San Eloy

Marco
2-9-2017

We hebben vaker in twee sterren hotels gezeten, maar het is nog nooit zo beroerd geweest als in San Eloy.

Onze kamer was op de begane grond en had twee slaapkamers. Zit je op de eerste of tweede verdieping dan moet je met een gammele trap omhoog. De gebouwen zijn verouderd en duidelijk zeer slecht onderhouden. Eenmaal binnen wordt het duidelijk dat deze uitstraling ook daar is voortgezet. Alles is zwaar gedateerd en voelt gammel aan. De bedden zijn alles behalve comfortabel. Veel te hard en het tweepersoonsbed is maar 1,40 breed. Aan weerszijden was ook geen ruimte, je rolt dus steeds tegen de muur aan.

Er hangt een ventilator in de woonkamer, maar daar heb je weinig aan. Airco is noodzakelijk, het is 's nachts echt niet uit te houden.

De badkamer heeft een bad, maar dat had zulke ranzige randen dat niemand echt zin had om een bad te nemen. Douchen kan wel en er is goed warm water.

De keukenuitrusting is beperkt. Als je zelf wil gaan koken dan kon je wel eens pech hebben dan er niet genoeg pannen, etc. zijn. Er is een twee-pits elektrisch kookplaatje, een koelkast, magnetron en een waterkoker.

De schoonmaak is niet echt goed en er is geen peil te trekken op wanneer ze komen. Medewerkers zijn wel vriendelijk.

Kom je hier voor je rust dan kom je bedrogen uit. De ruimte op het park is zeer beperkt en je zit echt op elkaars lip. Daarnaast lopen er tot 's nachts schreeuwende kinderen over het park, nog maar niet te spreken van de (veelal) dronken Engelsen. Er is geen enkele handhaving op het park, dus verwacht niet dat mensen op hun gedrag worden aangesproken.

Het zwembad kan er net mee door, maar ook dat heeft dringend onderhoud nodig. Verf is afgebladderd en er zitten allerlei scherpe uitsteeksels aan de wanden en vloeren. Het grote zwembad heeft een diepte van 1,20 tot 3,50 waardoor je er eigenlijk geen kleine kinderen kunt laten zwemmen. Er is ook een kinderbad, maar dat is zo’n 6m2 en heb je dus niks aan. Achterin is nog een zwembad, maar ook dat is diep. Ligbedden zijn er veel te weinig en parasols zijn er al helemaal bijna niet. Als je vroeg opstaat kun je misschien een bedje reserveren, want dat wordt hier (helaas) volop gedaan.

Dan de verzorging. Wij hadden half-pension, dus alleen het ontbijt en diner was inbegrepen in ons pakket. Het restaurant zit boven de bar, te bereiken via een gammele trap. Het restaurant is veel te klein en je zit ook hier op elkaars lip. Kom je wat later dan kun je wachten tot er plek is voor je. Het ontbijt is redelijk, maar wordt slecht aangevuld. Het diner is gewoon slecht. Eten is vaak koud, er is te weinig en er is bijna geen variatie. Als je van pasta en patat houdt zit je goed, maar om dat twee weken te eten vind ik niks. Het personeel van het restaurant is niet echt vriendelijk, maar dat zou ik ook niet zijn denk ik.

Er is ook een snackbar en een “market”. De snackbar heeft hamburgers, patat en hotdogs en stelt niet veel voor. De market is een wassen neus. Het assortiment is zeer beperkt.

Het entertainment team is wel aardig en lijkt het enige wat ze hier goed voor elkaar hebben.

Er komen hier overwegend Engelsen, Fransen, Spanjaarden en een enkele Nederlander. Obesitas en tattooages lijken bijna verplicht te zijn hier.

Gelukkig waren wij hier met de auto en konden we dus regelmatig leuke dingen in de omgeving doen. Tossa de Mar is erg leuk, maar je hebt veel meer leuke plaatsen in de omgeving met mooie stranden en leuke winkelstraatjes. De parkeerplaats bij San Eloy is veel te klein en daardoor zet iedereen z’n auto aan de zijkanten. Dat levert een bekeuring van 40 euro op, aangezien de politie twee keer per dag langskomt. San Eloy heeft ook een eigen parkeerterrein verderop waar je voor 5 euro per dag kunt parkeren. Fijn dat ze dat bij aankomst even verteld hebben.

Alle waar naar zijn geld, maar eerlijk gezegd vind ik San Eloy niet heel goedkoop. We hebben 2500 euro betaald voor twee weken met half-pension en hadden er meer van verwacht. Voor ons in ieder geval NOOIT MEER.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

nooit meer

van tuel
17-8-2017

Wat goed was kan ik heel kort over zijn....de animatie was super goed. Hele dag door was het team vol enthousiasme bezig om de kids te vermaken.

Zwembad was goed. Kinderbadje was klein en saai.

Speeltuintje voor kinderen was ook leuk maar ook aan renovatie toe.

Omgeving was prachtig.

Wat slecht was....

Klantvriendelijkheid van het personeel is wisselend.

In het restaurant waren ze erg vriendelijk maar bij de receptie viel het zwaar tegen.

Het appartement is verouderd, verf bladdert los, balkon staat scheef en tegeltjes zitten los of zijn kapot.

Kamer is ook aan renovatie toe. Stopcontacten zitten los en stekker blijven niet goed zitten, ventilatie hangt in de keuken aan de muur maar is ook niet alles, slechte airco dus. Wc spoelt slecht door waardoor het stinkt in de badkamer, ongedierte kruipt overal. Veel mieren op de muur, in het bed, in het bad. Hygiëne is echt slecht.

Als er voor het appartement geen parkeerplaats meer is ben je verplicht om 5 euro per dag te betalen om je auto te parkeren. Aan de zijkanten mag je de auto niet neerzetten want hier krijg je meteen boetes.

Eten smaakt over het algemeen goed. Wel veel hetzelfde, weinig variatie, veel dezelfde smaak, lauw tot koud.

Houdt er rekening mee dat als je met de bus vanuit het appartement naar de stad gaat de bus maar van 9.00 tot 21.00 rijdt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk voor kids maar hotel gedateerd

MoFo
9-8-2017

De sfeer in het hotel en de vriendelijkheid van het personeel was goed. Hotel ligt net buiten het centrum van Tossa. De animatie was top en ze deden hun best het publiek te vermaken! Het eten dat geserveerd wordt in het buffetrestaurant voor een 2* hotel is goed te noemen. Veelal simpele gerechten maar lekker. Tijdens de lunch wordt er meer vis geserveerd dan bij het diner. De 2-kamer appartementen zijn aan onderhoud onderhevig. Meubels gedateerd en de matrassen van de slaapbanken nogal versleten. Veel last van mieren gehad door de vele kieren. Het ontbreken van een airco bij temperaturen die opliepen tot 37 graden is een groot minpunt en is bijna niet te doen. De vaste ventilator verplaatst de warme lucht. De 3 simpele zwembaden zijn een pre met hoge temperaturen. Het peuterbad had groter gemogen tov de aderen 2 baden. Het speeltuintje voor de kinderen had ook groter gemogen. Je kunt elke dag aan sport of diverse spelactiviteiten deelnemen op het verharde sportveld of de tennisbaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Voor de vierde keer fantastisch!

Elk
7-8-2017

Voor ons was het al de vierde keer dat we in Aparthotel San Eloy verbleven en net als vorige keren was het weer top! Het eten is veel beter dan wat wij in sommige 3 sterrenhotels gegeten hebben en de all inclusive is zo veel beter dan in andere hotels. Van 10.00u tot 13.00u, van 15.00u tot 19.30u en van 21.30u tot 24.00u kan je snacks eten zoveel je wilt (hamburgers, hot-dogs, frieten, tosti's met ham en kaas, tosti's met bacon,...; 's avonds kan je kiezen tussen chips, popcorn, noten en boterhammen met salami of ham). Het ontbijt (8.00u tot 10.00u) is zeer uitgebreid met broodjes, verscheidene soorten beleg, churos, spiegelei, omelet, bacon, fruit, cornflakes, koffiekoeken,...). Ook bij het middageten (13.00u tot 15.00u) en avondeten (19.30u tot 21.30u) is er voldoende keuze voor iedereen, met steeds een uitgebreid assortiment groenten en keuze uit vlees, vis, rijst, aardappelen,... 's Avonds kan het zijn dat je even moet aanschuiven om het restaurant binnen te kunnen gaan, maar de kwaliteit van het eten maakt veel goed! Daarnaast is ook de selectie dranken die inbegrepen is in de all inclusive zeer uitgebreid. Je kan kiezen uit verscheidene cocktails (gin tonic, sangria, coco loco, cosmopolitan,...) en frisdranken (cola, cola light,...). Ook de faciliteiten en de gratis busservice naar het centrum van Tossa de Mar verdienen een bijzondere vermelding. Er zijn drie zwembaden, een tennisplein, een voetbalplein en een grote ruimte om rustig op een ligstoel te liggen. Het animatieteam zorgt steeds voor entertainment overdag en 'savonds (de shows zijn echt een aanrader!). Tenslotte verdient het personeel een dikke pluim, aangezien zij steeds met de glimlach iedereen bedienen (zelfs mensen voor wie het te veel is om danku te zeggen). Kortom: als je een ontspannende vakantie wilt met lekker eten in een mooie omgeving, moet je niet verder zoeken!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Zeer ontspannen vakantie

Mario
18-8-2016

We hebben een zeer ontspannen vakantie gehad en het zeer goed naar onze zin gehad. Het complex is zeker 3 sterren waardig. Om de dag werd het appartement schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Er was volop animatie voor kinderen maar ook ouderen. Het gehele complex werd zeer goed onderhouden, elke dag schoongemaakt.

Wij hadden geen all inclusive, daar richt het aparthotel zich wel op. Zijn elke dag in Tossa lekker gaan eten. Het eten op het complex is eenvoudig maar goed. Een kleine snack zoals frietjes, hamburger smaakt erg goed.

Er wordt geschreven dat animatie luid is, dat is ook wel zo, maar als je deuren dichtmaakt, hoor je bijna niets meer. Animatie stopt ook precies 0:00 uur. Wij vonden de animatie in de avond gezellig.

Ook de gamehal voor kids met biljart, airhockey en overige spellen was zeer leuk.

Nadelen: Erg warm, geen airco neem een ventilator mee voor de slaapkamer, Tossa ligt ongeveer 2 km van san eloy, maar je kunt met bus pendelen, je kunt ook van achter san eloy te voet wandelen naar Tossa, er loopt een voetpad.

“Verouderd, rumoerig, maar wel schoon!”

Manolito
30-7-2016

Hotel viel ons tegen. Volgens de touroperator zou het een 3-sterren hotel zijn, maar het bleek maar 2 sterren te hebben. Appartement werd wel goed schoon gehouden, maar was erg aan onderhoud onderhevig (keukenkastjes hingen scheef, ijskast viel uit elkaar, wc-bril kapot, stuclaag van plafond hing los etc.). Appartement was erg gehorig. Wij hadden een appartement vlak naast de trap naar de bovenste etage en zodra deze gebruikt werd drong het geluid hinderlijk het appartement binnen waardoor we midden in de nacht gewekt werden.

Vanaf 19.30 uur kon je avondeten. Dit moest je ook echt doen wilde je nog iets warms hebben. Buffet werd maar matig bijgevuld. Regelmatig was bijvoorbeeld de patat op. Daarnaast hadden wij half-pension geboekt waar het drinken bij het avondeten niet inbegrepen was. Alles was sterk gericht op de all-inclusive formule.

Ligbedden bij zwembad waren ruim aanwezig, maar veel ook kapot! Zwembad is wel leuk; groot en werd goed schoongemaakt. Groot stuk van 3,5 meter diep waar duiken werd toegestaan.

Animatie goed georganiseerd, maar wel een beetje veel van het goede! De hele dag door kon je spelletjes doen etc. Natuurlijk hoef je niet overal aan mee te doen, maar er was wel constant drukte in en om het zwembad/bar etc.

Er was een supermarktje aanwezig, maar deze werd tijdens ons verblijf, niet bevoorraad. Na de derde dag was het verpakte brood op en werd niet meer aangevuld!