Zoover

Hotel Costa Brava

8,8

Soy
23-4-2019

Vriendelijke mensen en mooie omgeving

Gereisd Met partner in mei 2017

heerlijk

van der graaf
26-9-2018

een heerlijke vakantie gehad, goed en schoon hotel, lekker eten, goed zwembad.

het dorpje is erg gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig en relaxed

Jongman
7-8-2018

Mooi en keurig net hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Je kan aangeven wanneer je kamer schoongemaakt moet worden en je handdoeken gewisseld moeten worden. Dit kan elke dag en gebeurd zeer goed.

Gevarieerd en lekker eten. Mooie ligging. Je bent zo bij de zee of in het centrum van Tossa. Supermarkt, restaurantjes en enkele winkeltjes om de hoek.

Minpunten: slechte wifi en extra bed op slaapkamer was verzakt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Pure heimwee. Nog een keer, nog een keer!

Jack Bax
29-5-2018

Oeh wat een gedateerd uitziend hotel zeg. Zo uit de 60's weggelopen. Maar wát een hotel! Marmeren vloeren, spiegels in de kolommen, elk vertrek brandschoon en dan bedoel ik ook brandschoon! Hotelkamers zijn ook schoon. En het eten is bovengemiddeld, waar ik mee bedoel. Een stevige tree hoger dan het gemiddelde buffet! Het wemelt van de Engelsen, is niet erg. Zijn geen Oostblokkers, die niet weten hoe om te gaan met de culinaire weelde. Het zwembad is geweldig, niet groot maar zeer verzorgd en wordt elke dag schoongemaakt. Kunstgras zorgt ervoor dat je je voeten niet verbrand in de kokend hete zon, ook in mei is het daar bloedheet al.

Alles is aanwezig voor een leuke vakantie. Live entertainment met de Spectaculaire Flamencoshow... je ziet de échte flamenco, emotioneel, opzwepend, geen toerisen-tralala en klaar... Áls we gaan dan zeker wéér Hotel Costa Brava, het maakt zijn sterren meer dan waar. Prijs/kwaliteit is echt YAAY!

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima hotel, centraal gelegen

Loes
6-10-2017

Ik ben met een vriendin een weekje in dit hotel geweest en dat is ons prima bevallen. Het hotel is op loopafstand van het strand en straatjes met leuke winkeltjes. De kamer is ruim met goede badkamer en klein balkon, waar een handig rekje voor je natte handdoeken is. Badkamer voorzien van föhn en vergrotingsspiegel en elke dag werden de goede handdoeken vervangen. De dames van de receptie zijn zeer vriendelijk. Het ontbijt is meer dan uitgebreid, echt voor elk wat wils. De kamers zijn inderdaad vrij gehorig maar het was elke nacht heerlijk rustig, geen last van late, rumoerige gasten. Een paar avonden in de week is er amusement. Er is een prima zwembad bij waar we geen gebruik van hebben gemaakt omdat we de voorkeur geven aan het strand. Als ik een keer terugga naar Tossa de Mar dan zou ik zeker weer dit hotel boeken.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Kom al in dit hotel van onv.2008 2x in het jaar.

J.B.van Steenveldt
29-3-2017

Alles was goed. Goede service.Vriendelijk personeel.Schone en mooie kamers met balkon.Heetlijk eten en zwembad.

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

heel erg goed

sandra van der graaf
28-8-2016

wij zitten nu in dit hotel en we hebben het erg goed. leuk zwembad om even af te koelen. het eten is ook goed. iedere avond wel weer wat anders naast de basis. ontbijt is erg goed. service in het hotel is ook heel goed.

dit hotel maakt onze vakantie top.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Niets te klagen, maar ook niet extreem bijzonder.

Britte van Mourik
22-3-2013

Het hotel ligt vlakbij het strand, de boulevard en het oude centrum van Tossa de Mar. Het is een rustig en kleinschalig hotel, als je daar van houdt is dat heerlijk. Het eten viel mij tegen, maar in Tossa zijn genoeg leuke restaurants om dit probleem op te lossen! Het zwembad is heerlijk en schoon, wel moet je erg vroeg zijn om een bedje te bemachtigen, maar dit is bijna overal zo. Kamers zijn wat gehorig maar worden goed en vaak schoongemaakt. Overdag is er geen animatie (niet tijdens onze vakantie in ieder geval) en ook 's avonds is er niet veel te doen in het hotel. Kortom, een prima, lekker rustig, maar geen extreem bijzonder hotel.

Niet voor herhaling vatbaar

Cindy
16-9-2012

De ligging van het hotel tot het strand is goed. Uitzicht is niet bijzonder maar strand en stadje op loopafstand. Kamers zijn simpel maar schoon, er wordt iedere dag schoongemaakt en de handdoeken worden dagelijks verschoond. Tot nu toe ook geen klachten. Het eten laat desondanks zo te wensen over dat het uitendelijke cijfer op een 4 uitkomt. Het ontbijt is saai en weinig variatie. De Broodjes zijn taai en de gebakken dingen zijn veel te vet. Het avondeten is wederom veel te vet en koud. Ook hier weer weing variatie. Ook smaken sommige dingen naar schoonmaakmiddel/afwasmiddel. De eetzaal is niet sfeervol en je zit dan ook niet plezierig te ontbijten.

mooi rustig hotel met goed eten

Seelen
2-8-2012

Mooi hotel, lekker rustig gelegen op loopafstand van het grote strand en ietste verder voor een kleiner rustig strand. Kamers zijn prima alleen een beetje gehorig, bedden zijn goed. Eten is prima, voldoende afwisseling en voor ieder wat wils. Zwembad is ook prima, groot genoeg en genoeg ligstoelen, alleen een beetje ingsloten tussen de hotels waardoor de zon pas later op de dag op het zwembad schijnt. Personeel is vriendelijke en behulpzaam. Alleen de animatie kan een stuk beter, maar ja daarvoor hoef je niet in het hotel te blijven. Kortom een aanrader voor een relaxte vakantie.