Zoover

Hotel Continental

Hotelstersterster
8,5

2008

Goed hotel, prijs kwaliteit verhouding.

Michel Mulder
4-8-2008

Continental is een goed verzorgd hotel zeker voor deze prijs kwaliteit verhouding.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Elke dag werd de kamer goed schoon gemaakt en er hingen altijd weer schone handdoeken in de badkamer. Het eten was gevarieerd en voldoende. Wij hadden een kamer aan de zwembadzijde met een mooi uitzicht. Het is aan te raden een kamer aan de zwembad zijde te boeken i.v.m. het verkeersgeluid. Deze zijde is wat betreft beter dan de wegzijde. Het zwembad was schoon en er zijn voldoende ligbedjes om te zonnen. Een aanrader voor mensen die niet zo kieskeurig zijn anders moet je in een 5 sterren hotel gaan zitten.

Het is een mooi en netjes hotel

Vera Bonnet
19-2-2008

Het is een mooi en netjes hotel. Wij hebben er een hele leuke tijd gehad, en een hoop herinneringen aan overgehouden. Het personeel is zeer vriendelijk, en het hotel is vlak bij leuke winkeltjes en restaurantjes.

Het is aan te raden voor mensen die een fijne, rustige maar toch gezellige vakantie willen. Tossa de mar is ook een klein plaatsje, maar zit vol met jonge mensen.

Vlakbij is ook een oud kasteeltje waar je vrij op mag lopen, daar bevind zich ook een restaurantje.

Op het strand kan het erg vol zijn, en het zand bestaat uit kleine steentjes, dus ik zou slippers meenemen!

Wat aan te raden is, is het bakkertje om de hoek. Het is vlak bij het hotel, en ze hebben er Fantastisch lekkere 'bikini's'(tosti's). En versgeperste jus.

Voor wie een leuke vakantie willen, is dit aan te raden.

Succes!

ik vond dit hotel voor de prijs die wij betaalde niet zo

willem
16-8-2006

ik vond dit hotel voor de prijs die wij betaalde niet zo goed,het eten was te eenzijdig ,te vet, de kamer was klein voor drie personen, en er was vooral veel lawaai,ook wij kregen bezoek van engelse kinderen die erg luidruchtig waren tot 0200 s,nachts,voor mij nooit meer dit hotel helaas.

Gereisd Familie in juli 2005