Zoover
Hotel Continental

Hotel Continental

Hotelstersterster
8,5

Continental is geen nieuw hotel, maar wel netjes

Ton Sprangers
15-8-2006

Continental is geen nieuw hotel, maar wel netjes. Het zwembad is prima en de mensen aan de receptie zijn uiterst vriendelijk. Het eten was erg afwisselend, maar het enige minpuntje is het ontbijt. We hebben af en toe tegenover in bar Tossa een croissantje gehaald met vruchtensap, want de mierenzoete "ranja" die ze presenteren is verschrikkelijk (ook al kun je kiezen uit sinaasappel en ananas of beide). Het uitzicht is prima, en ja, discos gaan laat uit in Spanje en als je lekker je balkondeur openlaat, kun je dat horen.

Kleine kamers, nog nooit zo'n klein badkuipje gezien

Marco Bleeker
13-10-2005

Kleine kamers, nog nooit zo'n klein badkuipje gezien. Er zaten mieren in de kamer, hebben zelf lokdoosjes gekocht (dat hielp). In 't weekend 's nachts geluidsoverlast van discogangers die de op de eerste bus wachten (6:00 h). Op balkon vaak benzinelucht. Maaltijden met weinig keus (geen eitje gezien), maar wat er is, is wel goed. Aardige nachtportier die ons om 6:00 uur 's morgens al een kamer gaf.

In mei 2005 geweest

Nynke Hoogma
5-7-2005

In mei 2005 geweest. De kamer was netjes en verzorgd, er werd elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken en beddegoed. Het eten was lekker voor de eerste paar dagen, daarna ging het ons toch enigzins tegenstaan. Alles was vrij vet, veel patat en gebakken aardappelen, vette stukken vlees. Het buffet was beperkt en het eten was meestal lauw en slap.Na een paar dagen verlangden wij naar een zelfbereide maaltijd! Maargoed, het onbeperkt ijs eten maakte een hoop goed en als je naar de prijs van het hotel kijkt moet je echt niet zeuren!!

Leuk hotel net buiten het centrum

Thomas
18-5-2005

Leuk hotel net buiten het centrum. We zijn er drie jaar geleden geweest en toen was er weinig afwisseling in het eten. In het mooie stadje zelf was er echter genoeg te vinden. De kamers waren eenvoudig, maar verzorgd. Goede prijs/kwaliteitverhouding voor Tossa.

zeer goed hotel

linda
15-5-2005

zeer goed hotel. een echte aanrader!!

Gereisd Anders in mei 2005

zeer goed eten!!! er wordt goed op gelet dat er niet met

thei
15-5-2005

zeer goed eten!!! er wordt goed op gelet dat er niet met het eten geknoeid word.

leuke kok en aardig personeel.

6 jaar geleden voor de eerste keer naar Tossa de Mar en is

Yvette Warringa-Koppens
13-5-2005

6 jaar geleden voor de eerste keer naar Tossa de Mar geweest en toen dit hotel geboekt. Een klein hotel, niet alteveel gasten. Gelegen tegenover het busstation aan een drukke straat, wat voor "lawaai" zorgt, maar ook erg leuk is om naar te kijken vanaf je balkon (als dat aan de straatkant grens dan). Eten was erg goed verzorgt, elke dag wat anders. Service was heel erg goed, erg vriendelijke mensen. Helaas troffen wij het dat er net op het moment dat wij er zaten er ook een aantal bussen met engelse schoolkinderen aankwamen in het hotel, en dat zorgde voor de nodige onrust. Entertainment liet zeer te wensen over, en naar ik heb begrepen hebben ze dat nu helemaal niet meer. Al met al een prima hotel.