Zoover

8,5

goede keuze

vrijbloed
8-8-2011

een prima hotel met een goede prijs/kwaliteit

verhouding,een lunch voor 2 euro bijvoorbeeld,

je vraagt je af hoe het mogelijk is.Kamers netjes

aanvankelijk wat rustig, later drukker en daardoor ook wat levendiger, veel spanjaarden.Een goede keuze!

Gereisd Met partner in juli 2011

Vriendelijk hotel

L.van der Most
23-9-2010

Hallo,vandaag teruggekomen uit Tossa,reeds enkele jaren dit gezellige plaatsje bezocht,verschillende hotels bezocht(o.a.Costa Brava,Don Juan en bij uitstek Bahia)Zeer vriendelijk personeel,schone kamer,alleen het eten,weinig keus,slecht ontbijt,in 2 weken 1 ei gezien,broodjes taai,vergeleken met de andere hotels., in prijs maak het niet veel uit,voor ons is het eten wel erg belangrijk in de vakantie,dit hebben wij hier niet gevonden.Groetjes

Fijn hotel

Anita Melis
17-8-2010

Niet het modernste hotel maar wel zeer goed verzorgd. Erg vriendelijk personeel met aandacht voor hun gasten en een clubje schoonmaakdames die gewoon hun werk goed doen! Een mooi zwembad met kinderbadje en een netjes verzorgd zonneterras. Het eten is goed, gevarieerd maar staat niet bol van culinaire hoogstandjes. Echter voldoende om de maagjes goed en lekker te vullen.

Al met al een hotel waar wij, echtpaar met 2 opgroeiende kinderen een erg aangenaam verblijf hebben gehad.

Waar voor je geld!

Cees en Kees
1-9-2009

Hotel Continental is, bij eerste aanblik, een beetje vergane glorie. En alhoewel men in de loop der jaren wel het een en ander heeft vertimmert, moet je niet denken in een modern geoutilleerd hotel terecht te komen. Maar het vriendelijke personeel en de propere verzorging maken dat allemaal meer dan goed. Een gezellige bar met leuk personeel en lage prijzen, een ligging aan de rand van het dorp en vlak bij een busstation en een lekker zwembad maken het geheel af. Hier kun je voor een relatief laag bedrag een heerlijke vakantie door brengen. Het eten is in buffetvorm en stelt niet teveel voor, maar je kunt in de directe omgeving overal echt heerlijk eten. Vooral een zaakje in het eerste zijstraatje rechts is een aanrader. Hier word je geholpen door een dikke, zeer onvriendelijke dame, die je nog net de tent niet uit zet (Maria), maar als ze je kent na een paar dagen laat ze je (figuurlijk!) alle hoeken van de Spaanse keuken zien en wordt het genieten. Olé!

Super gezellig hotel, erg vriendelijk personeel

Mc.
4-4-2009

Vorig jaar geweest, ga graag nog een keer terug. Erg vriendelijk personeel,rustige locatie (wel centraal) en lekker eten. En aanrader voor mensen die het echte "Spaanse" gevoel willen hebben op vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

Goed hotel, prijs kwaliteit verhouding.

Michel Mulder
4-8-2008

Continental is een goed verzorgd hotel zeker voor deze prijs kwaliteit verhouding.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Elke dag werd de kamer goed schoon gemaakt en er hingen altijd weer schone handdoeken in de badkamer. Het eten was gevarieerd en voldoende. Wij hadden een kamer aan de zwembadzijde met een mooi uitzicht. Het is aan te raden een kamer aan de zwembad zijde te boeken i.v.m. het verkeersgeluid. Deze zijde is wat betreft beter dan de wegzijde. Het zwembad was schoon en er zijn voldoende ligbedjes om te zonnen. Een aanrader voor mensen die niet zo kieskeurig zijn anders moet je in een 5 sterren hotel gaan zitten.

jup ik ben al meer dan 17 jaar naar dit hotel geweest het

bart
14-7-2008

jup ik ben al meer dan 17 jaar naar dit hotel geweest het is gewoon formidabel hoe vriendelijk het personeel is echt top!! heb er nu nog altijd contact mee

is heelgoed gelegen en is tof om daar te zijn!!! ik heb er al altijd prachtige vakanties gehad

Gereisd Met partner in juli 2008

Het is een mooi en netjes hotel

Vera Bonnet
19-2-2008

Het is een mooi en netjes hotel. Wij hebben er een hele leuke tijd gehad, en een hoop herinneringen aan overgehouden. Het personeel is zeer vriendelijk, en het hotel is vlak bij leuke winkeltjes en restaurantjes.

Het is aan te raden voor mensen die een fijne, rustige maar toch gezellige vakantie willen. Tossa de mar is ook een klein plaatsje, maar zit vol met jonge mensen.

Vlakbij is ook een oud kasteeltje waar je vrij op mag lopen, daar bevind zich ook een restaurantje.

Op het strand kan het erg vol zijn, en het zand bestaat uit kleine steentjes, dus ik zou slippers meenemen!

Wat aan te raden is, is het bakkertje om de hoek. Het is vlak bij het hotel, en ze hebben er Fantastisch lekkere 'bikini's'(tosti's). En versgeperste jus.

Voor wie een leuke vakantie willen, is dit aan te raden.

Succes!

Een gezellig, genoegelijk hotel

Nel en Luc
9-7-2007

Een gezellig, genoegelijk hotel.

Hoe is het mogelijk voor zo weinig geld zo'n goed hotel te treffen. Goed en gevarieerd buffet, met vele spaanse gerechten.

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in juli 2007

ik vond dit hotel voor de prijs die wij betaalde niet zo

willem
16-8-2006

ik vond dit hotel voor de prijs die wij betaalde niet zo goed,het eten was te eenzijdig ,te vet, de kamer was klein voor drie personen, en er was vooral veel lawaai,ook wij kregen bezoek van engelse kinderen die erg luidruchtig waren tot 0200 s,nachts,voor mij nooit meer dit hotel helaas.

Gereisd Familie in juli 2005