Zoover

8,5

Teleurstellend

Basira
22-7-2015

Toen we aankwamen na 12 uur rijden en we kwamen de kamer in schrokken we. Een erge kleine kamer met een badkamertegels bijkwamen zonder ramen!! Je kon netlipen in de kamer zo klein! Bij de receptie wilden wij vragen voor een ander kamer maar helaas sprake man bij de receptie geen Engels. Hotel is vlakbij het strand en er is een klein centrum dat s het enige positieve. Zeker geen drie sterren waard eerder 2

Weer prima voldaan

Hans Krist
2-10-2014

degelijk goed *** hotel 9

Gereisd Met vrienden in september 2014

redelijk

van beek
20-8-2014

Eten slecht, ontbijt sober en brood erg oud. Diner was koud, waren niet voldoende warm houd platen, moest direkt om half acht gaan eten was het nog warm, later was het koud. Kleine eetzaal, er was nog een mooie eetzaal maar mocht niet gebruikt worden, dus kwam je om half 8 en eetzaal was vol, moest je op de gang wachten, tot er weer gasten klaar waren met eten, slechte zaak. Zwembad is in 14 dagen twee keer schoongemaakt, er om heen helemaal niet jammer. Er was verder ook niks te doen, geen enkele entertaiment. behalve toen er een groep gehandicapte waren, een disco. Voor kinderen is er helemaal niks

Echt top!!

An-Ne
23-2-2014

We zijn nu twee keer in dit hotel geweest en voor dit jaar alweer geboekt. Echt super! Vooral het personeel, dat is zo vriendelijk en behulpzaam! Het is wel een ouder hotel maar dat weet je voor je boekt, verder was het wel altijd schoon. Het eten was prima, een jonge kok die er altijd wel iets van wist te maken. Vooral de mosselen die waren superlekker!! Tossa is het mooiste dorp aan de Costa dus wij hopen hier nog vaak te komen!

Alles prima behalve het eten

caspar
25-9-2013

6 september 2 weken in dit hotel geweest. 3 sterren is het zeker niet waard.

Meer 2 sterren.

Personeel is super aardig, schoonmaak is prima.

Prima gelegen, niet erg druk en tegen het oude gedeelte van Tossa aan.

Wat echt een afknapper was, was het eten. Lauw, sommige stukken vlees durfde ik gewoonweg niet te eten (en ik kijk toch niet echt heel nauw), Echt een afknapper!!!

Kamer is voor 2 personen prima, je bent toch meer buiten dan dat je op je kamer bent.

Kortom : iets ouder hotel, prima personeel, kamer is voldoende, echter het eten wat ze serveren haalt bovengenoemde positieve punten echt gigantisch naar beneden. Jammer!

prima

hans krist
16-9-2013

prima hotel goed personeel ligging is mooi centraal, we komen zeker nog een keer terug.

adios

Dina en Hans

Gereisd Met partner in september 2013

eenvoudig en goed

anja
11-9-2013

In het wondermooie Tossa de mar kun je het authentieke Spanje nog vinden, hier zijn geen luidruchtige discotheken , kortom, Tossa de mar is "The place to be" als je kiest voor een "rustige" vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Een aanrader!

Anne
6-3-2013

Dit hotel is wel wat ouder, is ook te zien aan de inrichting, maar de service maakt veel goed. Supervriendelijk, behulpzaam personeel, echt zo'n lieve mensen. Toen wij er waren was het eten heel erg goed, een jonge chefkok die er altijd weer iets heerlijks van maakte, ook iedere dag meerdere keuzes vlees/vis. Het is niet zo uitgebreid als bij andere hotels, maar dat heb je thuis ook niet. Dit jaar gaan wij weer terug en hebben al geboekt. Voelt een beetje als een tweede huis!

Goede prijs kwaliteit verhouding!

anja
2-9-2011

het hotel is prima. Vriendelijk personeel!

Eten is buffet, minimale keuze. Niet veel smaak aan, wel altijd goed aangevuld.

De kamers zijn vrij oud en mogen wel weer een opknapbeurt hebben.

Verder hier een prima vakantie gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Authentieke spaanse parel.

Wetzel/Fortier.
10-8-2011

Wat een verscholen Spaanse parel in Tossa.Authentiek spaans alsof de klok in 1974 is stil blijven staan.Een bescheiden familie hotel met 96 kamers.Gelegen net buiten het centrum van Tossa.De prijs kwaliteit is niet te vatten.Gezien de vele spaanse touristen die er ook waren is dat niet zo vreemd.Airco,tv,wifi.laten je merken dat het toch echt 2011 is.Wij zijn reeds vele malen in Catalonie geweest maar hebben dit nog niet eerder mogen ervaren.Een warme deken.Voor wie kleiner,knus en kneuterig verkiest boven luxe en een kast van een hotel is dit een absolute aanrader..!En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.