Zoover

6,4

een super camping

slaatje34
9-10-2009

camping caledonia een mooie camping ,groot , op een berg ,engels sprekende receptie problemen worden meteen opgelost vriendelijk personeel ,of t kindvriendelijk is kan ik niet beoordelen want ik heb zelf geen kinderen wil je niet naar touristisch gebied dan is dit een aanrader neem wel je eigen auto mee of huur er een want catalonie is zeker een mooi gebied om te ontdekken voor ieder wat wils strand, cultuur (barcelona in 35 minuten van de camping) tarragona ook de moeite waard kortom wil je wat zien en niet allen bij t zwembad of op t strand hangen . doen

Omschrijving kwam niet overeen met werkelijkheid

R & A
9-8-2009

Wij hebben er 1 week verbleven, in wat een ‘bungalow’ heette, maar een houten blokhut van 5 x 6 m was. ‘Bungalow’ was klein en zeer donker (ieder vertrek slechts één klein raampje). Tussen de ´bungalows´ lag slechts 1 m. Door de forse hoogteversch., kijk je zo bij de buren naar binnen. De ‘bungalows’ aan de overzijde lagen op een afstand van hooguit 10 m. – enz. Het is ongelofelijk hoeveel ´bungalows´ men heeft weten te proppen op zo’n beperkte oppervlakte – en nog wel op een stevige berghelling. Aan de ene kant langs de camping loopt een prov. weg en de A-7 (constant verkeerslawaai op de achtergrond) en aan de andere kant een spoorlijn (10 à 20 treinen p.u., op een afstand van 10 à 15 m. van de meeste ligbedden bij het zwembad). Pos. punten: leuk zwembad, 2 x p.w. handdoekenpakket en mooi, rustig strand op loopafstand. Wij zouden camping Caledonia echter aan NIEMAND durven aanbevelen.

is te doen..

clau_mies
5-8-2009

wij hadden een stenen huisje met airco, maar goed ook..

op zich een prima camping hoor maar inderdaad niks te doen voor kinderen buiten het zwembad. pad naar het strand is leuk.. buiten het rennen voor je leven als je weer achtervolgt wordt door horzels :)

strand van tamarit/altafulla is daarentegen mooi, schoon en rustig.

auto is nodig, supermarkt op 3 minuten rijden, strand (als je niet wil lopen) op 5 minuten (beetje omrijden)

snelweg Tarragona-Barcelona vlakbij.

zijn hier maar 4 nachten geweest, was ook meer als genoeg want de bedden in het huisje zijn een hel! en voor 6 personen betekend hier 1 2pers.bed, 2 1pers. en 2 slaapbanken in de woonkamer..

Geen camping om met kinderen heen te gaan

Marco Schröder
4-8-2009

Pluspunten:

1. Een geweldig zwembad, met voldoende ligstoelen en schaduwplekken.

2. Goede bungalows, ruim genoeg voor 4 personen, met 6 wordt wat krap. Prima werkende airco.

3. De camping is netjes en schoon, vriendelijk personeel.

Minpunten:

1. Door de hellingen in de camping kunnen de kinderen om de bungalows heen niet veel doen. De wat armoedige speeltuin bevindt zich aan de andere kant van de camping waardoor je kinderen er niet alleen heen kunnen.

2.In de omgeving is echt geen bal te doen. Je moet echt altijd met de auto op pad als je in de bewoonde wereld wilt komen.

3. De camping ligt ingeklemd tussen een drukke doorgaande weg en een spoorlijn, dit veroorzaakt veel lawaai.

4. Er zijn op de camping veel Spanjaarden en Fransen die op elk willekeurig moment van de dag gaan barbequeen. Je zit dus de hele dag in de stank.

2008

was super

Jeanne en Dick
23-9-2008

samen met partner in een bungalow, heerlijke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in september 2008

Dit zeker nooit meer!!!

Marianne
2-8-2008

we zijn net een paar uurtjes terug van onze vakantie.

Ik vind het echt een waardeloze camping!!

Wij verbleven 9 dagen in de blokhutten,opzich wel een redelijk huisje alleen jammer dat je vanuit onze kamer zo naar buiten kon kijken door de kieren in de muur,de airco was wel een uitkomst.

de dag van aankomst zijn we in het "restaurantje"wezen eten,dit kwam jammer genoeg direct uit de magnatron.

verder was er op de camping echt helemaal niets te doen geen animatie niets!

Er staat bij de info geschreven dat er op de camping verschillende talen wordt gesproken maar de enigste die een beetje engels kon was de vrouw

bij de receptie verder niemand,niet in het winkeltje en ook niet in het restaurant.

In de omgeving is niets te doen geen barretje niets je bent echt afhankelijk van een auto.

Ook wij zijn eerder naar huis gegaan.

Wat wij wel super vonden was het strand!!echt mooi!!alleen wel jammer dat we zo ver moesten lopen en nog door de riboe ook.

nee voor mij nooit meer!

Stephanie
9-7-2008

We hebben één week in een stenen bungalow verbleven met airco. De bungalow was super. Had alles wat je nodig had. Heel hulpvaardige receptie en meertalig. Camping met kleine supermarkt, restaurant, bar en groot zwembad. Een auto is nodig !!! Totaal weinig toerisme. Niet te vergelijken met Benidorm of zo. Ideale camping voor mensen die rust zoeken!

We zijn reeds voor de 3de maal op deze camping

Marc en Mia
7-7-2008

We zijn reeds voor de 3de maal op deze camping. Heel rustig gelegen en chalets met airco zijn prijs/kwaliteit heel goed. Vriendelijk onderhoudspersoneel en aan de receptie. De wandelwegen rond de camping en langsheen de rio Gaia zijn opgeruimd en helemaal aangepast.

Heel mooie kuststreek met weinig toerisme. In Tamarit is niet heel veel te beleven maar ideaal als je een rustige vakantie wil. Er zijn wel een aantal drank- en eetgelegenheden in de buurt. Wij gaan zeker nog terug naar camping Caledonia.

2007

rond om camping zeer veel afval ook langs de wegen is het

g klaassens
12-9-2007

rond om camping zeer veel afval ook langs de wegen is het erg smerig door zwerfvuil.

bij de afval conteners lag een hoop rotzooi .

Gereisd Familie in augustus 2007

Wij vonden het hier vreselijk (alleen het zwembad was leuk

Natascha
7-8-2007

Wij vonden het hier vreselijk (alleen het zwembad was leuk voor de kids) daar we beter gewend zijn.

De blokhutjes waren wel prima verzorgd, maar staan op een verkeerde camping.

Speeltuintje sloeg nergens op.

Het strand was heel ver weg... en verder is er in de omgeving weinig (auto zeer noodzakelijk)

Na vier dagen hadden wij de omgeving wel gezien en zijn naar huis gegaan.