Zoover

8,2

Prima camping

Cor van Dijk
18-11-2018

Goede camping zeker voor een bezoek aan Barcelona,

En Sitges zelf is een heel leuk stadje

Gereisd Met partner in november 2018

fantastisch!

i.engelen
25-9-2018

dit is echt een heerlijke familie camping. Misschien niet geschikt voor mensen die absolute rust zoeken, maar zeker voor de reizigers die zich willen onder dompelen in het echte spaanse leven! De kampeer plekken zijn uiterst ruim en je kunt makkelijk kiezen tussen plekken in de zon of de schaduw. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk. Er rijd een bus vanaf de camping direct naar Barcelona centrum/luchthaven en Sitges centrum. We komen zelf 10 jaar op deze camping en het voelt elke keer als thuiskomen. De laatste 2 jaar ondergaat de camping een hele opknapbeurt, met een nieuwe jonge uitstraling en volgens de eigenaresse zijn ze nog lang niet klaar met verbeteringen, dit voorspeld veel goeds voor de toekomst! Het restaurant op de camping is absoluut subliem, zeer goede keuken en vaak live entertainment.

Kortom, een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima camping!

niels
1-9-2018

Prima camping. Redelijk wat jongeren, dus kan soms wat rumoerig zijn. Moet je van houden. De receptie sprak Engels. Douche en sanitair waren uitstekend. Met onze longboards waren we in een kwartier in het centrum van Sitges.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

SUPER!

Remco Regelink
7-8-2018

wij vinden het een superplek, super aardige mensen. We hebben hier een jaarplaats tussen de spaanse families. De families ook erg vriendelijk en behulpzaam, alleen moeilijk communiceren. Zwembad prima, supermarkt prima, toiletvoorzieningen worden 3x per dag schoongemaakt, nieuwe wasmachines. animatie voor kinderen. let wel op, kinderen blijven hier lang op en maken tot laat ( 00:00 uur) best wat lawaai. Spanjaarden hebben nu eenmaal een ander ritme dan Nederlanders. Wij komen hier nu al 6 a 7 jaar. prima plek!

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer!

Mike
15-8-2016

Vies onvriendelijk en geen fijne vakantieplek!

Gereisd Met partner in januari 2016

Smerig en alles behalve klantvriendelijk!

Fam janssen
14-8-2016

Er verblijven veel "vaste" spanjaarden die gezellig om 3 uur snachts naast je caravan staan te kletsen. Toiletten zijn echt smerig. Veel verkeer op de camping van de "vaste" spanjaarden die veel te hard rijden en schreeuwen dat je je kinderen bij moet houden. Het restaurant heeft erg lekker eten als je plaats kunt krijgen. Ze richten zich op de lokale spanjaarden. Even snel een biertje zit er niet in. Als campinggast word je als laatste geholpen. Het strandhek is maar 10 min per uur open, dus als je pech hebt kunt je 45 min in de brandende zon wachten. Strand op loopafstand betekent 20 min lopen door oa een vies pis weggetje om vervolgens bij een klein kiezelstrand uit te komen. Voor het zandstrand moet je je auto pakken. Bij het vermelden van onze klachten was de eerste en enige reactie: u krijgt geen geld terug. We zijn toch weg gegaan. Kortom; niet naar toe gaan!!

camping met bushalte om naar Barcelona te gaan

HennieHoekman
7-8-2014

Ik ben hier geweest van half juni tot begin juli, mooie plekken met zon en schaduw. mooi zwembad, sanitair bij het nieuwe gebouw netjes en schoon, bij het wat oudere gebouw is het ook netjes en schoon maar de uitstraling mag beter.

Door een nare ervaring met diefstal ben ik ontzettend goed geholpen met nadruk op ontzettend door de jongens en de meisjes bij de receptie, echt geweldig wat die voor mij hebben gedaan en betekend die krijgen een 10+ van mij.

Prima uitvalbasis voor Barcelona

ehidding
4-7-2013

Ruime plaatsen onder dennenbomen, zelf uitzoeken.Fijn grind op de grond, dus pijnlijk aan blote voeten. Redelijk vlak.

Restaurant heeft ruime keuze en was best goed. Heerlijk brood in de supermarkt met erg vriendelijk personeel. Het zwembad was niet echt schoon, maar het was na een drukke feestdag, dus dat is misschien een momentopname. Het oude washok was ronduit smerig en werd twee weken afgesloten (hopelijk voor een super renovatie!), het nieuwere gedeelte achteaan op de camping was schoner, wel gedateerd.

Misschien om terug te keren

chris
10-8-2012

Wij bezochten deze camping "El Garrofer" gedurende 4 weken in de maand juli 2012.Een rustige camping op 40km van Barcelona.Een klein zwembad met enkel 8 ligstoelen!Het restaurant op de Camping viel wel mee maar de winkel was redelijk prijzig.Wel vlakbij stadje Sitges, waar het aangenaam druk is.Veel eetmogelijkheden.Het personeel spreekt Engels en is vriendelijk en zeer behulpzaam.Er was zo goed als geen animatie.Het enige wat ons enorm hard gestoord heeft is de overbevolking van kakkerlakken op de camping.Een licht bruine kever die na 2000hr overal opdook in caravan en voortent.Je kan je best enkele XXL spuitbussen tegen deze beesten aanschaffen en hopen dat je ze niet meeneemt naar huis!

Fantastich, Veel vaker doen

Lars Bessems
31-5-2009

Je kunt er lekker zwemmen,

goede winkel,

de huisjes zijn goed verzorgd.

goede locatie (alleen een druke weg)

Gereisd Met vrienden in augustus 2007