Zoover
Camping Eurocamping

Camping Eurocamping

7,5

Voor de derde keer een heerlijke vakantie!

Amy
18-11-2018

Heerlijke camping! Zijn er nu voor de 3e keer geweest maar stonden voor het eerst op zone G. Heerlijk ruime plek! Super schone camping, personeel is de hele dag door bezig om de camping netjes te houden. Wij hadden de Acsi-kaart bij en dan sta je buiten het hoogseizoen voor een voordeligere prijs. Strand is op loopafstand maar er rijd ook een treintje (tegen kleine betaling). Op 10 minuutjes rijden ligt onder andere Platja d’aro leuk om een ijsje te eten bij Dino en te eten bij Friends (Nederlandse eigenaresse). Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geen rustige gezinscamping!

Daan
8-11-2018

Camping heeft alle nodige faciliteiten, keurige zwembaden, mooie bar, restaurant, alles rondom deze voorzieningen perfect onderhouden. Dichtbij de boulevard/strand, vlakbij Platja d'Aro, Palamos enz. Alles aanwezig, maar toch gaan wij nooit meer terug.. Reden: het is 1 groot mierennest, en een hoog ons kent ons gehalte met een hoop Johnny's en Anita's. s'ochtends om 10.00u zie je alle Johnny's naar het zwembad rennen om 'handdoekje te leggen', om 10.15 kun je het wel vergeten nog een bedje bij het zwembad te bemachtigen. Overdag is het gezien worden en tegen 15.00u s'middags 'plakt' het zwembadwater van alle snelbruiners. Het sanitair was ronduit vies(snel douchen en niets aanraken). Ja, er staan een hele dag schoonmakers, met de nadruk op staan. Het restaurant, netjes! De rauwe kip en de jonge chagrijnige serveerster niet. 7dgn p/wk tot 0.00u keiharde muziek bij de buitenbar. Leuk met jonge kids... nee, hier kom je zeker niet tot rust!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

zeker voor herhaling vatbaar Fijne camping

Jan Endevoets
3-10-2018

voor ons de eerste keer vond het een goede camping wel wat kleine plaats maar we hadden pas laat geboekt .

zwembaden mooi schoon wel wat druk maar kom op met dik 34 graden lekker de zee in .

Sanitair met 1 woord schoon er word meteen gepoetst als je klaar bent .

eten op de camping kon beter maar voor een snelle hap goed genoeg drankjes op het terras heerlijk koel en niet duur flesje Heineken of san Miguel €1,70 .

Natuurlijk was het druk maar wat wil je het was hoogseizoen en ja het leek een beetje op een mierenhoop maar ondanks dat weinig tot geen overlast wel veel beveiliging snachts maar voor de goede orde van de terug kerende jongeren .

Alles is op loopafstand 5 minuten naar de zee 10 min rijden plaja d aro 5 minuten van palamos .

Winkels en supermarkten op loopafstand eentje zelfs net buiten de camping .

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam voor ons een top vakantie en zullen hier zeker nog een keer terug willen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Voor de 3de keer en weer top.

Trea
3-9-2018

Al voor de derde keer naar deze camping en weer goed bevallen, wij verbleven in een mobile home die afgelopen winter allemaal voorzien zijn van een airco en een luifel (voorheen was dit alleen voor de duurdere mobile homes als optie) dus een goede vooruit gang. Wij gaan altijd eind augustus om inderdaad de grote drukte te vermijden en rond deze tijd is het goed te doen bij de zwembaden altijd wel een ligbed en genoeg plek in het water om af te koelen, rond 2 a 3 uur heb je dan zelfs bijna een prive zwembad. En ja inderdaad ze zijn streng qua beveiliging en voor de 1 is dat niet leuk (voor jongeren die graag na 12e nog rond hangen) en voor de ander heerlijk rustig als ze gewoon op tijd willen slapen. Regels bij het zwembad is ook voor eigen veiligheid vooral in het drukke seizoen, ik zou het ook niet fijn vinden als iedereen met een balletje in het zwembad zou spelen (want dan blijft het niet bij 1 balletje wat over en weer vliegt).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Op naar de 4e keer

Mirech
31-8-2018

+ Op loopafstand van het strand

+ Sanitair super schoon

+ Ruime plaatsen

- s’Avonds meer lawaai dan voorgaande jaren

- handdoekenterreur..Ligbedden bezet houden en urenlang afwezig zijn

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Als haringen in een tonnetje, nooit meer!

Eric
24-8-2018

1 nacht en weer weg...........

Dat was het voor ons, mierennest dat is de beste omschrijving. Hoe krijg je zoveel mogelijk tenten/caravans op een zo klein mogelijke plaats. Het was volgens de mevrouw aan de receptie nu nog rustig vergeleken bij 2 weken voor onze komst.

Bij aankomst kwam het geschreeuw en de luide muziek je al tegemoet. Omdat we net 1400 km gereden hadden toch maar besloten 1 nacht te blijven, op zone B (comfortzone)

Nette plaats, voldoende schaduw.

Sanitair top en goed schoon.

Als je van friet van Piet houdt dan is dit zeker de juiste camping.

Omgeving camping ligt in een drukke plaats.

Zwembad te klein voor het aantal mensen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

‘Ons-kent-ons’-camping

Harold
12-8-2018

Pluspunten: schone camping. Strand is vijf minuten lopen. Stadje Platja D’Aro op 10 minuten rijden erg leuk. Nadelen: zwembaden te klein. Vooral het zwembad midden op de camping met het (overigens wel leuke) kinderdeel met glijbaantjes. Zwemmen kun je in het hoogseizoen vergeten. Een mierennest zo druk. Zwembad bij de ingang van de camping iets rustiger. Maar in beide zwembaden mag niets. Nergens duiken, een balletje in het water mag niet, met een snorkel op wordt je eruit gestuurd en opblaasdingen in het water zijn helemaal uit den boze. Veel gasten komen duidelijk jaarlijks terug op deze camping. Ons kent ons, je moet ervan houden. Ons te volks met dagelijks op veel plekken Hazes uit de speakers. Stacaravans Mediterrannee zijn met bijna 200 euro per nacht echt te duur voor wat je krijgt. Nauwelijks ruimte er omheen, binnen klein en verouderd. Comfort en comfort plus gedeelte ligt er mooier bij, maar die zijn nog duurder per nacht.

Niet meer voor ons!!!

Niek
24-7-2018

Voor de 1e keer op deze camping geweest nav meerdere goede revieuws en wilden eens wat anders. Gaan normaal kamperen op grote camping in Salou. Wat schetste onze verbazing toen we aankwamen. Werden geplaatst aan de zijkant van de camping langs de doorgaande weg. Mijn hemel wat een drama alsof de autos en motoren snachts dwars door de camper heen reden. Werkelijk waar er zijn positieve dingen en negatieve maar dit sloeg alles daar ga je niet 3 weken voor op vakantie. Bijna de hele camping was nog leeg maat ik moest hemel en aarde bewegen om andere plek te krijgen. Uiteindelijk gelukt want blijkbaar hebben vaste gasten voorhang. Dan het volgende probleem ik had een schaduwnet opgehangen en dat mocht niet vond de baas niet mooi staan. Oke dan leg ik het over de tent heen van mijn dochter nee ook niet toegestaan. Maar die spanjaard dan vooraan zei ik. Ja daar gingen ze ook nog achteraan, week later hing het er nog. Meten met 2 maten. Nadat de NL gasten langzaam aan keamen werd duidelijk dat er veel vaste gasten zijn jaarlijks erg moeilijk om aansluiting te krijgen. Ook mag je na 22 uur niet meer fietsen op steppen op de camping. Oh ja zelf reden ze wel hard nog met de golf karretjes rond. Zwembad te klein voor grote camping. Plekken wel ruim en afgezet met hegjes. Achterop de camping zeer grote mooie plekken. Controle bij de poort was niet echt goed in de avond keken ze niet zo nauw naar de bandjes. Volgende verbazing was ook groot alle winkels sluiten ook in hoog seizoen om 22 uur!! Onbegrijpelijk zelfs in Palamos en Platja d Aro. Wel leuke plaatsen en erg schoon. Palamos prima op de fiets te doen. Strand ruim en schoon. Wij vonden er teveel regels op de camping en zijn eerder vertokken dan gepland voelden ons er niet thuis. Regels is uitstekend maar je kunt ook overdrijven. Op weg naar Salou waar we ons wel thuis voelen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Wij gaan hier zeker weer terug!

Cindy
24-7-2018

Fantastische vakantie achter de rug! Camping ligt zeer dicht bij het strand en winkeltjes. Genoeg eetgelegenheden in de buurt, supermarkt op de hoek van de camping en Lidl en Aldi in de buurt. Eetgelegenheid aan het begin van de camping is goed, heerlijke hamburgers en de man die daar werkt is super vriendelijk en erg leuk met kinderen! Zwembaden waren super, zowel voor onze 2-jarige als 11 en 12-jarige. Wij zaten in een stacaravan, klein (zoals overal) maar prima te doen met z’n vijven. Sanitair op de camping is super schoon, lopen de gehele dag schoonmaaksters rond en ook die zijn allemaal aardig en behulpzaam.

Kleine nadelen waren: eten bij het “grote zwembad” is niet geweldig. De jongen die bij de pooltafels in de gamehal staat heeft er weinig zin in en straalt dat ook uit, is niet erg vriendelijk voor de kinderen. Er is (te) weinig personeel wat Engels spreekt of verstaat.

Een redelijk dure camping maar het zeker waard.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping

Berend Vossebelt
15-7-2018

Mooie schone camping met veel animatie

Ruime plaatsen met een groot zwembad en spa mogelijkheid en goed personeel

Gereisd Met partner in augustus 2017