Zoover

7,4

Zeker voor herhaling vatbaar

P. Vaessen
1-7-2019

Het hotel is een familie hotel met een heel leuk en veilig speelgebied. Ligt niet direct aan het strand. Plus minus 15 minuten lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

fantastisch

Els
29-4-2019

In augustus 2018 verbleven mijn zoon en ik in Villa Romana hele mooie vakantie gehad, oude bekenden tegen gekomen, vriendelijk personeel we werden overal heel goed geholpen ook met de kamer die we graag wilden , animatie en entertainment kon niet beter echt een topvakantie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super fantastische vakantie bestemming

Edith Geurts
    26-4-2019

Zeer net hotel met een perfecte ligging, 10 minuten van het strand en de boulevard. Kamers zijn ruim en netjes, voorzien met koelkastje en kluis. Zwembad is prachtig en genoeg ligbedden aanwezig.

Eten was heerlijk en ruime keuze. Personeel is ontzettend behulpzaam en beleefd. Entertainment team was echt het einde, echt super, voor groot en klein. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

In 1 woord .....Super!

Marjo
    26-4-2019

Geweldige accomodatie, Voor iedere doelgroep....gaan er al jaren naartoe.. en hopen dit nog jaren te kunnen doen.

fantastisch

MARC MAES
    13-4-2019

goed eten,weinig straat lawaai,rustige buurt ,zee op 20 minuten

Fam Dekker
    13-4-2019

Heerlijk weer mooi strand en mooie wandelboulevard!

Gereisd Met partner in juni 2018

Gweldiggg

fred vd hoek
    8-4-2019

Het was prachtig weer . Hotel Vila Romana is het hotel waar wij verbleven voor de zoveelste keer .mooi goed hotel ligt een beetje rustig maar toch centraal .wij gaan dit jaar juni weer terug mooie boulevard en gezellige terrasjes Wij houden ervan ❤️

Gereisd Met partner in september 2018

Prima voor een lastminute maar te massaal

Fam. Plat
      29-11-2018

Kamer oké, beetje donker aan onze kant en geen zon op het balkon, wat in oktober wel lekker zou zijn. Schoonmaak prima! Uitgebreid ontbijt maar wel massaal. Mooi zwembad. Kwartiertje lopen naar strand en centrum.

Ongezellige bar. Alles is massaal en nogal onpersoonlijk en kil. Leuk met kleine kinderen denk ik want die hebben daar alle ruimte.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Niet kiezen

Marjan
      19-10-2018

We waren voor de 3e keer maar wat is het achteruit gegaan. Vuile kamer, slecht Gepoetst, overal haren en stof, kapot meubilair,koud water in de douche, koud eten , vuile borden, nespresso steeds op storing in testaurant en lekkages toen het regende. Volgende keer ander hotel

Gereisd Met partner in oktober 2018

Nooit meer

Annelies
      15-10-2018

Onlangs zijn wij terug gekomen van 10 dagen Salou in hotel Vil.la Romana, waar wij nu 4de keer verbleven. We hadden een suite geboekt voor 2 personen, Bij aankomst in het hotel bleken onze namen niet bekend in hun systeem. Wij werden verzocht rond 13.00 uur terug naar de receptie te komen. Zo gezegd, zo gedaan. Ook toen was er niet meer bekend. We kregen uiteindelijk toch de keycard voor suite nummer 1235. Dit is een kamer op de eerste verdieping en ik weet niet of alle suites er zo uitzien. Er stond oud meubilair op de kamer met vlekken in het hout, die er zo te zien niet meer uit gaan. De bank zat vol sperma- en andere vlekken, er lag veel stof overal, er ontbrak een plank in het bed en er was een vrij hard zoemend/brommend geluid te horen. De eerst dag onder de douche: geen warm water. De dame aan de receptie vertelde ons dat ze een collega naar onze kamer zou sturen. Er kwam een Spaans sprekende poetsvrouw, die niet veel snapte van