Zoover
Hotel Best Hotel Sol d' Or

Hotel Best Hotel Sol d' Or

Hotelstersterster
8,2

lekkere korte maar fijne vakantie!!

Nils en Gerda
8-10-2019

rustig gelegen hotel, prima eetgelegenheden en eten in hotel was goed met veelzijdige keuzemogelijkheden, goed openbaar vervoer , goede excursiemogelijkheden, schoon strand, prima weer, elke dag schone handdoeken en kamer schoon

Gereisd Met partner in september 2019
Hotel Management, Directora, 14-10-2019

Beste Nils en Gerda,

We zijn blij om uw goede ervaring in ons hotel te kennen. We zijn blij te weten dat onze restaurantservice naar wens is geweest.

We verwelkomen jullie graag weer in ons vernieuwd hotel volgen jaar.

Met vriendelijke groet,

De Hotel direktie

GvP
6-9-2019

We zijn hier voor de veertiende keer geweest 👍

We hebben genoten van het eten het was top dit jaar 👍

Het was drukker dan andere jaren maar wat wil je met zo’n mooi zwembad .

Het is hier goed vertoeven 😎

Gereisd Met partner in augustus 2019

Super!

Hub
26-4-2019

Hele goede hotel met vriendelijke personeel. lekkere eten met veel keuze en super prijs-qualiteit niveau

Gereisd Met vrienden in september 2018
Hoteldirektie, Directora, 2-5-2019

Beste Hub,

Bedankt voor het delen van uw beoordeling over ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u van uw verblijf hebt genoten hier bij ons alswel met ons buffet en met onze aangeboden kwaliteit. We hopen U zeerbinnenkort weer te mogen begroeten met onze nieuw ingerichte kamers en het kinderzwembad Splash met glijbanen en water games

Geweldig

Joke Visch
17-4-2019

Fijn Hotel eenvoudig maar netjes ,eten is goed vriendelijke mensen kom er 36 jaar soms ook in Mei,ik kom thuis.zo voelt het voor mij .strand dicht bij .heerlijk ik ben er tevreden mee.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Hoteldirektie, Directora, 29-4-2019

Beste Joke,

Bedankt voor het delen van uw ervaring op Zoover. Het is een waar genoegen voor ons wetende dat u en uw gezin een uitstekende en onvergetelijke vakantie bij ons hebben gehad.

Nogmaals Bedankt

Het Hotelmanagement

Hotel en eten was goed service en vriendelijkheid

Toos de graaff
13-4-2019

Er komen daar heel veel Russen die denken dat ze zich daar maaralles kunnen veroorloven heel luidruchtig

Hoteldirektie, Directora, 15-4-2019

Best Toos de Graaff, Bedankt voor het delen van uw indrukken met de rest van de lezers van Zoover. Ik zal uw complimenten over het eten aan ons keukenteam overbrengen.

Ik hoop u snel bij het hote weerl te zien.

Vriendelijke groeten

Het Hotel Management

Geweldige vakantie !

Toke Pauptit
8-4-2019

Goed verzorgd . lief personeel.schone kamer.

Gereisd Met partner in juni 2018

Beste Toke Pauptit,

Bedankt voor het benadrukken van onze medewerkers en de netheid. We proberen er alles aan te doen zodat het verblijf in ons hotel geliefd is bij onze gastenn.

Met vriendelijke groet,

Het Management team

Een gezellig en kindvriendelijk hotel!

Nardy Ten bosch
8-4-2019

Een gezellig hotel, wat dicht bij het strand lig, het hotel lig centraal gelegen op loop afstand naar de markt, de boulevard van pineda de salou, personeel is vriendelijk rn het eten is prima! Salou is met de bus goed te doen ( 10 min) dus wil je drukte opzoeken is dat goed te doen, er is volop annimatie in het hotel,

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Beste Nardy Ten Bosch

Hartelijk dank voor het schrijven van een paar woorden over uw verblijf in ons hotel.

Bedankt voor uw opmerkingen over ons personeel, onze keuken en onze locatie.

We hopen u snel bij het hotel weer te zien.

Nogmaals Bedankt

Tatjana
3-10-2018

Prima hotel en ligging. De kamers zijn ruim met extra grote bedden en zeer schoon .

Animatie is leuk!

Eten is goed, vriendelijk en behulpzaam personeel!

Op mijn verjaardag kreeg ik een surprise - champagne en vers fruit waarvoor hartstikke bedankt!

Hotel Direktie, Directora, 8-10-2018

Geachte Tatjana,

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling over Best Sol Dor op Zoover. We zijn enorm blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons hebt genoten en zijn blij dat u de animatie leuk vond. We kijken ernaar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen wanneer u Salou een volgende keer bezoekt.

Met vriendelijke groet.

Mi seconda casa/Ons 2e huis

Sina Kemmerling
15-9-2018

Dit is een fijn hotel.Lekker dichtbij het strand.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Lekker eten met veel keuze.Mooi zwembad met veel ligbedden.Door het recreatieteam wordt hier veel georganiseerd.Zowel overdag als 's avonds.De kamers worden elke dag schoongemaakt.En de handdoeken gewisseld.En 1x per week worden de bedden verschoond.Wij zijn hier nu voor de 12e keer.En volgend jaar gaan wij voor de 13e keer.Wij voelen ons hier heel erg thuis.

Wij noemen het hier altijd onze seconda casa.

Deze rivieuw heb ik geschreven vanuit dit hotel.Wij zijn hier nog een paar dagen en dan gaan wij weer naar huis.

En dan zeggen wij tot volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Hotel Direktie, Directora, 24-9-2018

Beste Sina,

Heel erg bedankt voor uw recente bezoek aan Best Sol D'or hotel en het delen van uw ervaringen met andere gasten. We zijn tevreden na het lezen van uw opininie over onze medewerkers. We proberen vriendelijk, efficiënt en vriendelijk met onze gasten om te gaan en het is fantastisch om u zich thuis te laten voelen ... heel erg bedankt !!

Het management team

Niet weer

D Volkers
10-9-2018

Zijn vorig jaar in juni geweest was top .zijn eind juni 2018 geweest top .zijn nu begin september geweest met dochter schoonzoon en een baby wat een afgang. weinig personeel eetzaal was een puin hoop vieze borden vaak ook geen borden of bestek geen eten lang wachten voordat het eten weer kwam vaak koud eten volle tafels lang wachten op drinken vriendelijkheid was bij sommige personeelsleden in eetzaal ver te zoeken bar personeel bijzonder aardig geen onderscheid tussen betalende gasten of all-inclusive al met al jammer van het hotel

Hotel Direktie, Directora, 17-9-2018

Beste D Volkers

Het spijt ons ten zeertse, dat u deze keer geen uitzonderlijke vakantie hebt gehad zoals de andere keren. We verontschuldigen ons hiervoor omdat we altijd onze gastverwachtingen willen verwezenlijken. We hopen dat u toch nog een volgende keer terugkomt en we u een aangenamere vakantie kunnen bieden.

Met Vriendelijke groeten,

Het management team