Zoover

8,9

voor herhaling vatbaat

amanda
29-9-2019

Ligging is 10 minuten lopen van het strand, eten is super, prijs/kwaliteit is prima.

RR.PP, Directeur, 1-10-2019

Beste Amanda,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van dit positieve comentaar.Hopelijk zien wij U nog een keer terug bij ons.

Met vriendelijke groet,Esmeralda Bregonje

Wij zijn tevreden & zullen H10 salauris aanbevelen

Patrick
21-9-2019

Pluspunten: Vriendelijk & behulpzaam personeel, rustige maar toch centrale ligging, lekkere bedden, Nespresso op Superior kamer, veel animatie, ontbijt goed & gevarieerd eten, avondeten gevarieerd, mooi zwembad, netjes & schoon hotel, douchen & koffers stallen bij aankomst, gebruik maken van alle faciliteiten bij dag van vertrek, 12 uur pas uitchecken. Minpunten: 10-15 min. lopen tot winkels/strand, sfeerloos restaurant & bar/lounge ruimte, weinig warme verse groenten & niet altijd mals vlees en vis, cocktails zit erg weinig drank in & veel ijs, hallen naar kamers zijn erg gehoorig, schoonmaaksters beginnen om 8 uur & maken veel herrie: deuren slaan en meubels schuiven, zwembad sluit om 19.00, schoonmaken kan beter: veel stof achter de deur & schimmel op voegen in badkamer, geen smart-tv, geen wi-fi op kamer. Al met al zijn wij erg tevreden, je kunt niet alles goed doen en sommige dingen zijn zoals ze zijn.

RR.PP, Directeur, 25-9-2019

Geachte client,

Bij deze wilden wij ons verontschuldigen voor de ongemakken die tijdens uw verblijf zijn veroorzaakt en.daarom zal uw commentaar ons aanmoedigen hard te blijven werken voor een optimale kwaliteit van onze dienstverlening. Namens de manager en de rest van het team willen wij U ook bedanken voor de positieve woorden over het personeel en de dienstverlening aan u gedurende uw verblijf hier bij ons! We zijn blij om te horen dat U toch van uw verblijf bij ons heeft genoten en we hopen U heel snel weer te mogen ontvangen.

P.R

Zeer goed, maar kan nog beter.

Jordi
17-9-2019

Mooie lokatie, goed hotel, buiten het drukke gedeelte van Salou, top-animatie, lekker eten, mooie kamers, voor iedereen goed toegankelijk (dus ook voor mensen met beperkingen), super personeel. Poetsen kamers kan wel beter, en de matrassen van onze bedden waren aan vervanging toe.

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 18-9-2019

Geachte Jordi,

Heel vriendelijk bedankt voor het schrijven van uw opinie en we zijn blij te horen dat U een geslaagde vakantie bij ons heeft gehad.Ook ga ik noteren dat van de schoonmaak om hierin te kunnen verbeteren.Bijdeze hopen wij jullie weer in de toekomst terug te mogen zien.

Met vriendelijke groet,

Esmeralda Bregonje P.R

Super hotel!

Wesley willemsen
17-9-2019

wij zijn hier in het hotel geweest en we kunnen zeggen dat we een super mooi verblijf hebben gehad.

Iedereen werkt hier super hard en doet er alles aan om het je naar je zin te maken.

Ik kan niet zeggen wie er beter hun werk doen want iedereen werkt even hard en doet super goed hun best om het beste eruit te halen.

Ik vroeg me af waarom er altijd zoveel voorraad lag bij het avondeten en dat vroeg ik aan esmeralda die me het goed uit kon leggen. Verder een super mooi zwembad waar we maar een keer aan hebben gelegen omdat we altijd wel weg waren.

Het hotel ligt een stukje lopen van het strand, maar dat is wel goed te doen.

Voor mensen die graag naar port aventura willen dat ligt er ongeveer 600 meter vanaf

Wij kunnen maar een ding zeggen.........GA ZO DOOR!!!!! Jullie zijn allemaal toppers

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 18-9-2019

BesteWesley,

Namens de manager en de rest van het team willen wij U bedanken voor deze positieve woorden over het personeel en de dienstverlening aan u gedurende uw verblijf hier bij ons! We zijn blij om te horen dat U van uw verblijf bij ons heeft genoten en we hopen U heel snel weer te mogen ontvangen.

Super

Alexander van Santen
5-9-2019

Fantastisch hotel. Was er nu voor de 8e keer. Hotel is goed toegankelijk voor mensen met rolstoel/rollator/scootmobiel doordat deze een eigen oprit hebben. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam naar de gasten en kamers worden goed schoongemaakt. Ook is er veel aandacht in het hotel voor animatie en entertainment. Een aantal medewerkers spreekt zelfs Nederlands. Dit hotel zou van mij wel meer dan 5 sterren mogen hebben.

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 7-9-2019

• Beste gast,

P.R

Nooit meer,als hond beschouwd door animatie

Ricardo
3-9-2019

Eerste keer in dit hotel maar absoluut ook de laatste keer!!!Ik vraag mij ook af hoe dit hotel aan de 4 sterren komt.Als je met een gezin van 4 personen komt moet je het doen met twee flesjes 1 shampoo en 1 waarvan beide 50ml.Ook hier moet je constant achter aan en ook dat betreft de handdoeken.Het enigste persoon wat wel vriendelijk is is in het restaurant verders zijn het ontzettende chagrijnige meiden vooral achter de receptie.Ook worden bepaalde mensen boos als ze geen tip krijgen zoals de man die koffers naar je kamer brengt.Afschuwelijk!!!Tevens ook meegemaakt dat er door schoonmaaksters gerookt wordt in jou kamer wat abnormaal is kunnen ze hun pauzes niet buiten de kamer van de gasten houden?Schoonmaaksters die met zn vieren lol hebben in jou kamer kom op zeg laten ze de kamer maar beter schoonmaken.Ook wordt je als buitenstaander(Dus geen persoon van het land)niet serieus genomen en eigen mensen worden geloofd.Nooit meer !!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
RRPP, Directeur, 5-9-2019

Beste klant,

Bijdeze wilde wij graag duidelijk maken dat wij iedere klant maakt niet uit van welk land heel serieus word genomen,door wie dan ook van het personeel. Wij waren al gewaarschuwd dat dit niet het eeste hotel is waar U over klaagt. Wat ons spijt dat er verhalen worden geschreven over klachten die niet waar zijn en ook nog eens met bewijs aan U zijn laten zien. U en uw twee zonen(niet 4 personen,3) zijn heel netjes en vriendelijk behandeld na alle valse beschuldigingen.

Fantastisch familiehotel!

Corvers
11-8-2019

Na al meerdere H10 hotels in Salou te hebben bezocht, steekt deze met kop en schouders ver boven de rest uit. Vooral met een gezin met jonge kinderen is dit echt een aanrader. Het animatieteam is bijna de gehele dag met de kinderen bezig en onze dochters hebben zich dan ook goed geamuseerd. Ook de avondanimatie en speciale “white party” was leuk om te ervaren. Ondanks de grootte van het hotel, was er niet het gevoel van drukte te ervaren. Klantvriendelijkheid staat voorop bij het personeel. Voor een lekkere Latté of Cappuccino was je bij Isidro de zwembad ober aan het juiste adres. Ook een groot pluspunt voor Esmeralda, altijd in voor een praatje en zij streefde ernaar om voor iedereen er een geweldige vakantie van te maken. Wij komen zeker nog terug naar dit TOP hotel!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 28-8-2019

Geachte gast,

Heel vriendelijk bedankt voor het schrijven van uw opinie en we zijn blij te horen dat U een geslaagde vakantie bij ons heeft gehad.Ook wilden wij U namens het gehele team bedanken voor deze zeer vriendelijke woorden naar ons toe, en dit is waar we het voor doen, dit is de beste beloning voor ons.Bijdeze hopen wij jullie weer snel terug te mogen zien.

Met vriendelijke groet,

Esmeralda Bregonje P.R

Suzanne
9-8-2019

Heel fijn hotel zoals oa ook de twee zwembaden, het zwembad voor de kleintjes is super. Ondanks dat hotel volgeboekt was totaal geen drukte gevoel aan het zwembad, eetzaal etc. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was gewoon geweldig! Kindvriendelijk hotel, wij hebben genoten met z’n alle! Boulevard en strand is even een stukje lopen maar dat is niet erg, fijne ligging. Absoluut voor herhaling vatbaar!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fantastisch!!

Fam Alonso Vicente
23-7-2019

Geweldig familie hotel.. Wij zijn hier met ons dochtertje van 7 jaar geweest.. Mooie ruime schone kamers.. eten zowel ontbijt als avondeten is gevarieerd en lekker.. Personeel erg vriendelijk. Leuk animatie team je hoeft nooit te vervelen over de dag.. Mooi ruim zwembad alleen erg jammer dat je echt moet zorgen rond 9.00 bij het zwembad te zijn om ligbedjes te bemachtigen deze worden al vrij snel allemaal gereserveerd.. Er word wel goed opgelet of deze bedjes niet te lang zonder gasten staan dan krijgen deze een kaartje met waarschuwing zijn ze dan nog niet terug na 20 min worden de handdoeken verwijderd. Centrum en Strand op 10 minuten loopafstand 😎 parkeren kan rondom het hotel echter hebben wij ervoor gekozen gebruik te maken van de parkeergarage hier was genoeg ruimte en je auto staat veilig. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en komen volgend jaar zekers weer terug!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 28-8-2019

Beste gast,

Bert
13-6-2019

Aantal jaren geleden ook al geweest.

Hotelkamers en eetzaal gerenoveerd, personeel super vriendelijk.

Eten was gewoon super

Gereisd Met partner in juni 2019