Zoover

8,7

Geweldig😍

Sanne
27-6-2019

Dit hotel is echt super schoon!

Medewerkers zijn aardig en altijd vrolijk.

Hotel ligt op een fijne locatie, dicht bij het strand en dicht bij la pineda!

Ik zou hier super graag nog eens met mijn vriend naar toe willen om weer lekker te gaan genieten van een top vakantie in dit geweldige hotel!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Golden port Salou is in 1 woord geweldig !!

Laura Houtermans
26-4-2019

De busreis was zeer aangenaam. Goede catering, prettige stopplaatsen en we werden voor de deur van het hotel afgezet. Hotel Golden port is thuis komen. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer , heerlijk eten, fijne kamers, leuke animatie , vertrouwde wandeling naar het strand.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Echt relaxen en je kan de drukte makkelijk op zoek

Ine
26-4-2019

Heel fijn hotel. Heel vriendelijk personeel en hele fijne spa.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Lindsey
15-4-2019

Super goed en mooi hotel. Super goed eten en heel leuk en aardig personeel. Écht een aanrader😃

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastische hotel

R. Zwerrs
13-4-2019

Dit hotel hebben wij nu voor de 5e keer bezocht.

Het personeel is altijd vriendelijk.en de accomedatie is goed verzorgt.

Een echte aanrader

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Hotel waar de gasten blijven terugkomen al jaren!

Ingrid Wijgh
13-4-2019

Heerlijk hotel met veel faciliteiten. Nederlands sprekende receptionisten. Ontbijt en avondeten is goed geregeld. Ruime keuze en voor ieder wat wils. Vriendelijke gastheren die je naar de tafel begeleiden. 2 mooie zwembaden, schoon en goed onderhouden. Bar zit altijd vol en er heerst een gezellige sfeer in het hotel. Het hotel is gelegen op kwartiertje lopen van het strand waardoor het heel rustig gelegen is. Winkels zijn op 10 minuten loopafstand. Wij zijn al 2 keer geweest in dit mooie hotel en zullen hier zeker vaker komen. De kamers zijn schoon, tv op de kamer en ijskast en ben je met meerdere personen dan kan je ook kamers naast elkaar reserveren en de tussendeur open laten zodat je heen en weer kan lopen.

Salou heeft hele mooie kleine baaitjes. Mooie wandeling vanaf het centrum richting de Vuurtoren. Neem ook de snorkel mee want er is genoeg te zien in het water langs de rots wanden. Wij zijn a

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

W. Paul
8-4-2019

Super leuk hotel en vriendelijk personeel.

Entertainment voor jong en oud en iedere avond 2 rondes bingo en minidisco voor de kleintjes. Tijdens de entertainment voor volwassenen is er kidsclub. Eten is er voor ieder iets wilds. Zodra je de weg kent is de boulevard op een ruime 10 minuten lopen afstand te bereiken.

Ik kom hier nu voor de 4e keer en zal hier voor een lange tijd naar terugkeren. Het is een tophotel

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch mooi

Familie Bot uit Vlaardingen
29-10-2018

Écht een aanrader! We hadden dit 4*Hotel al begin Febr'18 geboekt via touroperator, met kinderkorting en vroegboekkorting! We hadden halfpension en het eten was zéér gevarieerd en van goede kwaliteit 😍

Golden Port Salou is een Top Hotel, we hadden 8 dagen de familie suites. Dus niet in het hoofdgebouw, maar t pand tegenover (nieuwbouw). Op de kamer hadden we een ruime kluis te huur voor bijv. al je elektronica. 2 ruime kamers, keuken en zithoek, ruim balkon met wasrek, grote tv's, gratis koelkast met Nespresso koffie op de kamer. Speeltuintje/minigolf/voetbalveld, lounche, buitenbar en veel ligbedden, veel buitenzwembaden, 1 gratis binnenbad met jacuzzi en 1 binnenbad met betaalde Spa. Nederlandse receptie, fietsverhuur.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

aanrader!

Phil
20-9-2018

niks mis mee. wifi alleen ruk maar is bijzaak. zeer goed eten mooi verzorgd hotel. Laat je niet misleiden door foto met zwembad want die is zo groot niet. maar baden zat. aanrader met en zonder kinderen.

Gereisd Met partner in september 2018

A.Rutten
16-9-2018

Wat gedateerde kamers maar eten en drinken super,fijn personeel vriendelijk en gastvrij .Hier gaan we nog vaker genieten zeer uitgebreid a.i.

Gereisd Met partner in september 2018