Zoover

8,7

Ome Draap lorre lorre

alles kaput
18-3-2009

Dit hotel is op zich wel netjes, ruimte zwembad, alleen is het er erg rustig. Geen vertier s'avonds in de bar, en het restaurant is gedateerd, plastic kleedjes, weinig variatie, en niet echt lekker te noemen. Na 2 dagen heb je hier wel genoeg van. Ligging is echt uitstekend, op de rand van het uitgaansgebied, en 1 straat achter de boulevard. Kamers zijn oud met de bekende gebreken. Personeel niet al te vriendelijk. Al met al een voldoende, maar niet top.

Ik vind dit hotel ondermaats

kees plaaten
13-11-2007

Ik vind dit hotel ondermaats. Kamers zijn oud, personeel zeer onvriendelijk, weinig entertainment, saaie, sfeerloze binnenbar, tl verlichte eetzaal. De ligging is wel goed, vlak achter de boulevard. Ik heb ook gelogeerd in Villa Romana, en geloof me, voor minder geld, veel beter hotel. Heerlijk, gevarieerd eten, veel entertainment overdags en s’avonds, en zeer vriendelijk personeel. En een schitterend complex.

Wij zijn gister terug gekomen uit salou en waren een week

sandra
4-6-2007

Wij zijn gister terug gekomen uit salou en waren een week in hotel da vinci.

Het is een mooi hotel,ligt vlakbij het strand en het hotel heeft een fijn zwembad.

Ook het eten is goed,er is voor ieder wat wils.

S'morgens is er zelfs champagne bij het ontbijt.

We hadden in het hoofdgebouw een kamer op de hoek,dan heb je ook een aparte slaapkamer en een onwijs groot balkon omdat je op de hoek zit.Het balkon was ongeveer 9meter op het lange stuk en een meter of 4 op het kleine stuk.

Verder is de service van het hotel prima,als je een paar dagen voor vertrek vraagt of je de kamer aan kan houden dan lukt dat meestal ook wel.Tenminste bij ons wel en dat is wel fijn als je s'avonds pas weggaat.

echt een super hotel alles erop en eraan wat nodig is erg

claudia
27-2-2007

echt een super hotel alles erop en eraan wat nodig is mensen erg aardig echt een super kwaliteit van een aparthotel.

Gereisd Anders in februari 2007

Het was zkr wel relaxt daar alleen krijg je er als geen de

Brabbel bas
25-2-2007

Het was zkr wel relaxt daar alleen krijg je er als jongeren geen waarschuwing maar staat de hotel chef meteen met polizia te dreigen als je muziek iets te hard staat(van een telefoon nota bene) en als je na het uitgaan in je box en blote voeten binne kwam omdat je had gezwommen doen ze alleen moeilijkover je schoenen en niet over in je box lopen....naja het eten was elke avond het zlefde en elke ochtned stond er een kerel op pantoffels eitjes te bakken.. niet echt goed eten dus daaro.. het zwembad was wel lekker en de ligging ging wel.. al bij al zkr wel relaxte vakantie gehad.. allen het hotel is niet echt voor jongeren bedoeld..

Ik ben een paar geleden naar DaVinci geweest en echt een

Miranda
24-1-2007

Ik ben een paar geleden naar DaVinci geweest en echt werkelijk... een 65+ hotel, verschrikkelijk, was het jaar ervoor in Michel Angelo geweest echt 10x beter. Maar Oasis Park is wel 100x beter ;)

Gereisd Anders in januari 2007

zeer goed apart hotel prima ligging perfeckte service eten

truus en jo
7-10-2006

zeer goed apart hotel prima ligging perfeckte service eten goed iedere dag schonnmaak zeer goede receptie aanrader

Gereisd Anders in oktober 2006

Matig hotel met slecht eten, chagarijnig personeel, en er

Rino
20-9-2006

Matig hotel met slecht eten, chagarijnig personeel, en er valt niets, maar dan ook helemaal niets te beleven. De ligging is perfect, daar valt niets over te zeggen, maar de rest... Een dikke onvoldoende!!! Beter Villa Romana proberen mensen!!!

Gereisd Anders in september 2006

Mensen die dit hotel goed vinden, begrijp ik echt niet

klit
8-8-2006

Mensen die dit hotel goed vinden, begrijp ik echt niet... De ligging is prima, daar ligt het niet aan, en de algemene indruk is ook wel ok. Maar dan houd het toch echt wel op. Personeel is onvriendelijk, behalve de schoonmaaksters, daar kun je wel mee lachen. De binnenbar is saai, er hangt totaal geen sfeer en er zit ook nooit iemand. Avondprogramma kennen ze alleen voor kinderen, en dan ook aleen in het spaans. Het restaurant zit er cheap uit. Tl verlichting en plastic kleedjes op tafel. ook hier is het personeel onvriendelijk, het eten is smerig (ik ben niet moeilijk) en vaak ook koud.

ik vind dit echt een goed hotel ik ben er altijd even is

patricia
11-5-2006

ik vind dit echt een goed hotel

ik ben er altijd even positief over

het eten is er lekker en je ligt kort bij zee

14 juli 2006 kom ik weer terug bij jullie!

Gereisd Anders in mei 2006