Zoover

Aparthotel Best Hotel Da Vinci Royal

Aparthotelsterstersterster
8,7

2019

Een hele fijne vakantie gehad

H. J. J. M Hendriksen
13-4-2019

Prima hotel vriendelijk goede ligging

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Hoteldirektie, Hotel Manager, 14-5-2019

Geachte heer Hendriksen,

We danken ju voor de genomen tijd en het willen delen van uw ervaringen in het hotel. Bedankt voor de leuke reacties en voor het kiezen van ons hotel. Het zal een waar genoegen zijn u weer hartelijk te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groet

Het Hotel Management

Eerder geweest, is weer goed bevallen

Mevr. M. Kusters
5-8-2017

vorige keer was er een keuken in, maar dat geen gemis wel een koelkast.

voor de rest is het een aanrader. Het eten was uitstekend.

De kamer schoon, iedere dag schone handdoeken.

De bedden werden regelmatig verschoond.

Gereisd Met vrienden in juni 2017
Hotel Direktie, Hotel Manager, 16-8-2017

Geachte Gast,

Wij willen u bedanken voor uw vriendelijke opmerkingen en alswel om deze te delen met andere toekomstige reizigers. We hebben kamers met keuken of zonder deze, Dit kunt u aanvragen bij uw boeking. Dank u voor het aanbevel van ons Buffetrestaurant met een prachtige show cooking installatie en om ons verder aan te bevelen.

We zullen enorm blij zijn om u opnieuw te mogen begroeten,

Met Vriendelijke Groet

Het Management team

Prima adres, voor herhaling vatbaar

Leo Verheij
10-12-2016

Ligging dicht bij het strand van Salou, prima keuken, ruime kamers.

Gangen een beetje gehorig, maar niet echt overlast.

Dagelijkse schoonmaak en handdoeken.

Gezellige buurt met winkels en barretjes.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015
Hotel Direktie, Hotel Manager, 5-7-2017

Hallo Leo, Door de volledige vernieuwing van Best Da Vinci was me je komentaartje ontsnapt. Dit spijt me ten zeerste

Groetjes

Ines Marzol

Manager

Best Da Vinci

Vergane Glorie......

Harry
2-5-2011

Dit hotel is ooit; verzorgd, mooi en netjes geweest.. Maar je kan nu toch wel zien dat het vergane glorie is.. Alles is verouderd en vies. Het eten is ook helemaal niet om over naar huis te schrijven, kortom; vies, smerig en koud. De kamers en de gangen waren wel schoon netjes en verzorgd dat is dan wel weer een pluspuntje. De schoonmaakster was ook aardig.. De receptionisten kunnen misschien nog iets van haar leren.. Voor mij en geen Spanje meer en geen Best Da Vinci Royal meer... op naar Cyprus en Griekenland!

prachtig weer en een goed hotel

thomas
11-3-2011

Geweldige ligging van het hotel. Goede service seker een aanrading waard

Je kan er ook nog eens goed eten

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Zou hier niet snel nog eens terugkomen

Bjorn
4-1-2011

Ik zal hier niet snel nog eens terugkomen, het was allemaal net aan en hield niet over. Het eten was voor ons enkel ontbijt en dat was niet echt goed te noemen. Elke avond zijn we uit eten geweest dus over avond eten kan ik niet oordelen. Al met al een leuke vakantie gehad maar dat was meer dankzij Salou dan dankzij het hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 1996

Prima

Bram
12-9-2010

Goed apart hotel gezellig veel vrijheid en toch goed van eten en drinken niet te duur.

Gereisd Met vrienden in januari 1993

ach ja...

3 malloten
25-9-2009

De liggen is perfect, aan de rand van het uitgaansgebied, en 1 straat achter de boulevard. Kamers oud, en niet schoon. Personeel onvriendelijk, eten slecht, niets te doen in het hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Geweldig!

Wilma
14-5-2009

Hoi,

Ik ben dr in juni geweest in 1999!Het was toen erg gezellig en zaten in een appartement aan de grond in de hoek van het zwembad!Bij ons waren de ober toen wel vriendelijk vooral Ramon en David!Tja die waren toen van onze leeftijd hahaha!Weet niet of ze er nog werken waarschijnlijk niet meer!Maar als iemand wat weet van ze lijkt me leuk om te weten hoe het met ze is!Ramon komt uit Salou en David zn moeder was een belg en zn vader een spanjaard,hij sprak spaans en belgs!

Mooie vakantie in Salou

de Crook
26-12-2008

Wij hebben een Salou een leuke vakantie gehad.

In het aparthotel hadden we ontbijt en diner. Elke dag was het buffet prima verzorgd. De kamer was goed schoon. We waren erg vroeg in het seizoen, zodat het zwembad nog koud was, maar er om heen op de ligstoelen was het goed toeven.

Gereisd Met vrienden in april 2007