Zoover

8,7

55+hotel

Jamie
4-11-2017

De kamers waren goed elke dag schoongemaakt en verschoond alleen zijn wij ouders van 30 jaar met 3 jongen kinderen er had wel bij gemeld kunnen worden dst het een ouderen hotel is er waren efht alleen maar ouderen mensen en de activiteiten dus ook was helemaal niks te doen voor de kids en ons zelf het eten mijn god he is echt niet te eten gwn vlees is rauw en als je vraagt om het extra door te bakken..krijg je gemoper voor ouderen 55+ is het zeker goed maar voor ons nooit meer

Hotel Direktie, Hotel Manager, 27-11-2017

Geachte Jamie,

Bedankt voor het delen van uw ervaring in het hotel met ons. We hebben tot half september animators en activiteiten voor kinderen , en en dat is hoe we onszelf publiceren via de reis organisaties en webs. Tijdens de maand november zijn ongetwijfeld de mensen die kunnen reizen ouder dan tijdens de zomermaanden en daarom bied ik u graag onze verontschuldigingen aan. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen.

Met vriendelijke groet,

het hotel management

cisca slort
23-8-2010

kamers zijn wel oke hadden een grote kamer aan de voorkant boven de ingang met een gigantisch balkon,ales was goed schoon.ik vond het eten vreselijk,koud, bedorven roerei bij het ontbijt,al met al 1 keer, warm eten geweest. daarna koud,koud,koud, als je er wat van zei deden ze net of ze je niet begrepen,

aleen sjoniie van het restautant was super vriendelijk vooral voor onze kinderen.

nada
20-8-2009

We zijn net terug van een vakantie van 13 dagen in Spanje/ slaou

We hebben davinci hotel geboekt, het is een heel slechte hotel

Het personeel aan de bar was de enige die goed en vriendelijke waren voor de rest was in davinci hotel niets goed.

De kamers waren luidrugtige je kon gewoon alles horen, de kamers zijn ook dringende aan renovatie toe

Over het eten kan ik alleen maar schrijven dat zeer slecht en zelf bedorven eten was

Het eet werd steeds opnieuw verwerkt en weer opgediend.

We hebben er heel slecht gegeten.

Aan het zwembad mocht niets, niet met een bal spelen, niet springen enz. de kinderen moesten zich in stilte vermaken.

Ik zou dit hotel dus echt aan niemand aanraden het is jammer dat we daar door een slechte vakantie hebben moeten doormaken.

nada
20-8-2009

We zijn net terug van een vakantie van 13 dagen in Spanje/ slaou

We hebben davinci hotel geboekt, het is een heel slechte hotel

Het eet werd steeds opnieuw verwerkt en weer opgediend.

We hebben er heel slecht gegeten.