Zoover

2019

Héérlijk Hotel

Christiaan Visser
15-8-2019

Uitstekend hotel, kamers waren netjes en elke dag werd de kamer schoon gemaakt. De handdoeken werden elke dag vervangen . Wel dachten we dat er een kook gelegenheid aanwezig zou zijn dit was echter niet het geval op elke kamer. Onze kamer had dus geen kook gelegenheid. Maar we hebben dit niet gemist. Personeel was vriendelijk. Ideaal was dat het hotel rustig gelegen is maar wel op 100 meter van het strand en boulevard.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Hotel Management, Hotel Manager, 21-8-2019

Geachte heer Visser,

Bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen en voor het delen met andere reizigers uw ervaringen bij Best Da Vinci.

We zijn blij om te vernemen dat u van een mooie vakantie hebt genoten.

Bedankt dat u ons heeft gekozen en ons heeft aanbevolen.

We verwelkomen u graag weer en als u een kamer met een keuken wilt, kun je dit van tevoren aanvragen.

Met vriendelijke groeten,

Best Da Vinci

Niet geschikt voor families of jonge stellen!

Margreet
12-5-2018

De locatie van het jotel is prima, 3 minuten vanaf het strand, de kamers oké, het buffet voor ontbijt en diner was prima, maar dan beland je ineens met je jonge gezin in een bejaardentehuis. Niet leuk voor jongere mensen. Écht 90% was 70-plus. Misschien in zomervakantie anders, maar absoluut dus geen aanrader voor families, maar ook niet voor mensen < 50 jaar. Personeel spreekt nauwelijks Engels en hierdoor komt dit erg onaardig over.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Nooit Meer!!

Van Eijgen
23-12-2009

Het eten was bar slecht! Het personeel van de bar was erg vriendenlijk. (behalve 1 ober!) De kamers waren schoon en het kamermeisje was heel behulpzaam!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Heel goed ! zeker nog een keer

Courntey
30-10-2009

Heel goed hotel

Alles was perfect schoon , kamers iedere dag schoon gemaakt elke dag schonen handoeken perfect .

Eten heel lekker goed gevarieert veel keus. kon soms iets warmer . er stond ook nog een arparte kok die dingen grilde , pannenkoekjes maakte en dat kon je dan pakken . personeel heel vriendenlijk !!! zwembad was goed je hoefte niet vroeg op te staan want je had altijd nog genoeg bedjes en gratis parasol. Zeer goed hotel zeker voor herhaling vatbaar ik zou het iedereen aanraden !! Groetjes Courtney .

Ongezellig hotel

Di Totto
7-9-2009

De kamers waren super qua inrichting,maar wij lagen bij de lift:dus geen oog dicht gedaan!Het eten was goed,soms idd iets te koud,maar keus genoeg!

Het zwembad was slecht,door de vele bomen eromheen lag het vol met bladluis!!!Je hoeft er wel niet vroeg op te staan om een handdoek op je bedje te leggen,maar dat zal wel komen omdat iedereen naar het strand gaat!

Personeelreceptie erg onvriendelijk.

nooit meer

graziella
19-8-2009

wat in slecht hotel zijn twee weken geweest nooit meer personeel bar heel ardig de rest bali heel slecht , over het eten ben ik heel kort bare slecht heel slecht ,heb een dag rote aardappelen gevonden dus dat zegt genoeg .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Mooi gelegen, gezellig gastvrij hotel

Kim Groeneveld
27-5-2009

Da vinci Royal was voor ons een heel relaxt hotel. mooie accomodaties (zwembad en andere entertainment, internet enz.) hoewel kamers wel wat groter mogen.. na verhouding erg klein.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

aanrader

A.T
7-5-2009

Wij zijn net terug van een fijne vakantie gehad in het hotel da vinci.

we waren met ons vijven en hadden 2 mooie kamers gekregen met beide een grote hoekbalkon.

De kamers waren schoon en netjes,we kregen ook iedere dag schone handdoeken.

Het eten en de bediening was goed en ook vriendelijk.

Het is wel zo dat er veel oudere spanjaarden in het hotel verbleven maar dat vonden we geen punt.

wij bleven met het entertaiment niet in het hotel want dat was wel een gekakel in het hotel.

kortom een goed hotel voor weinig geld.