Zoover

Zeer matig hotel

Chanelle
17-5-2008

Zeer matig hotel.

eten niet wat je er van kan verwachten.

Kakkerlakken in de eetzaal.

Slecht personeel kan nog geen lachje vanaf. wel goede kamers alleen af en toe een putlucht dat uit het bad schijnt tekomen. voor mij 'zeker'niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in mei 2008

eten was beter in verhouding met andere bezoeken aan ook

j.m. van wattum
15-5-2008

eten was beter in verhouding met andere bezoeken aan DaVinci

klant vriendelijk ook verbeterd

service kan beter

Gereisd Familie in mei 2008

Goed hotel, vriendelijk personeel, hele goede ligging, en

C. van Boxtel
14-5-2008

Goed hotel, vriendelijk personeel, hele goede ligging, vlakbij centrum, strand, station en bushalte (om bv naar barcelona en tarragona te gaan). Kamer werd elke dag schoongemaakt.

Eten was goed, keus genoeg. Bijna elke avond muziekentertainment in het hotel.

Een hele fijne vakantie gehad!!!

goed hotel, personeel vriendelijk,1 minpuntje bij aankomst

Atie
23-9-2007

goed hotel, personeel vriendelijk,1 minpuntje bij nachtelijke aankomst geen kinderbedje,werd de volgende dag pas voor gezorgd jammer!!

Gereisd Familie in september 2007

Prima hotel en hele goede bedden

J.V
14-9-2007

Prima hotel en hele goede bedden. Zwembad was heel goed en schoon. Het eten was prima maar een beetje aan de koude kant. Eén nadeel wij hadden een kamer boven de afzuiginstallatie van de keuken dus op het balkon zitten was er niet bij. Verder een goed en prima familiehotel. Het is wel moeilijk communiceren met het personeel spreekt geen engels alleen spaans.

Net terug uit Salou, matig hotel met slecht eten,het eten

toon en familie
12-8-2007

Net terug uit Salou, matig hotel met slecht eten,het eten was ook vaak koud,avondprogramma kennen ze alleen voor kinderen, en dan ook alleen in het spaans. Kamers zijn schoon en personeel was vriendelijk.

Gereisd Familie in augustus 2007

wij zijn veertien dagen geweest en 23 juli teruggekomen en

henk en monique en bram
27-7-2007

wij zijn veertien dagen geweest en 23 juli teruggekomen en we hebben daar ook mensen gesproken die daar al vaker kwamen en die zeiden ook dat het dit jaar erg slecht was, geen animatie, koud eten en vieze borden en kopjes en enigste wat goed is, is de ligging echt wij vinden dat Solmar Tours niet meer naar deze bestemming moet gaan

Gereisd Familie in juli 2007

Salou is een mooie stad

J. Petrovic
17-7-2007

Salou is een mooie stad. Mensen zijn vriendelijk alles was leuk. En het belangrijkste, we hadden mooie weer.

Gereisd Familie in juli 2007

Wij zijn net terug uit Salou

Willem
28-5-2007

Wij zijn net terug uit Salou.We zijn 3jaar lang naar Delvin Park Geweest.Dat is een top hotel.Dit jaar naar Da Vinci,De kamer is mooi maar in 11 dagen niet gezogen of gedweild.De bar is 3 keer niks,ongezellig.annimatie is heel slecht alles in het spaans en allemaal ouderen.Het hotel is kind onvriendelijk.Het eten is heel slecht,we hadden 2 dagen rauw vlees.De eerste dagen ging het nog,daarna was er weinig variatie.Volgend jaar weer naar Delvin Park.