Zoover

Aparthotel Best Hotel Da Vinci Royal

Aparthotelsterstersterster
8,7

2019

Hotel Da Vinci: een aanrader!

Fam. Breda
20-5-2019

Evenals vorig jaar hadden we gekozen voor hotel Da Vinci en het was als thuiskomen, mede ook doordat we weer dezelfde studio kregen.

Het hotel is rustig gelegen, nabij het oude centrum en 5 minuten lopen naar de prachtige palmenboulevard en het strand.Door de open structuur van het hotel, geen donkere hotelgangen, voelt het heel fijn.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam, de bedden zeer goed. Halverwege de week kregen we nog schone lakens. De schoonmaak zeer goed. Het eten: veel keus en lekker, kortom we konden geen minpunten vinden. Wel een pluspunt ten opzichte van veel andere hotels waar we verbleven: een handgreep in de douche!

Gereisd Met partner in mei 2019
Hoteldirektie, Hotel Manager, 10-6-2019

Geachte heer Breda,

Hartelijk dank voor uw mooie opmerkingen jegens het hotel, de situatie, het eten en andere vermeldingen. We vinden het geweldig om te kunnen vernemen dat er opnieuw een mooie vakantie bij ons is geweest Bedankt voor uw trouw bij het opnieuw kiezen van ons hotel en we zullen u met veel plezier opnieuw ontvangen.

Met Beleefde Groet

Het Management teaM

Geweldig hotel op mooie locatie

Roelie prins
20-4-2019

Mooi hotel. Buffeit met life cooking. Vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in mei 2018

Geachte Familie,

Wij danken u voor uw vriendelijke opmerkingen over het hotel en het personeel. We hopen dat jullie van een mooie vakantie hebben genoten. Bedankt dat jullie voor ons hebbrn gekozen en dat u ons aanbeveelt.

We zullen u graag opnieuw verwelkomen

Met beleefde groeten

Het Hotel Management

Ineke Kraaijeveld
17-4-2019

Goed hotel fijn gelegen overal vlakbij goede service en geweldige kamers het is aparthotel dus koelkast en je kan wat warms maken hele goede bedden niets op aan te merken

Gereisd Met partner in september 2018

Geachte Familiet,

Hartelijk dank voor uw leuke opmerkingen over het hotel en voor deze te willen delen met andere reizigers. We hopen dat u een fijne vakantie hebt gehad. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en dat u ons verderaanbeveelt.

We zullen u graag opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Fantasties

J.v.d.Eijnden
13-4-2019

Goed berijkbaar ook met rolstoel prima hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Geachte gast,

Wij danken u voor uw vriendelijke opmerkingen jegens het hotel, we hopen dat u van een fijne vakantie hebt genoten. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en dat je ons aanbeveelt.

We zullen u graag opniew verwelkomen.

Het Management team

Is Gerenoveerd en Restaurant Prachtig geworden.

Monica Wensveen en Teun Kruit
30-6-2017

Alles in dit Hotel is goed..Entertament mag s';avonds wat beter.

Gereisd Met partner in juni 2017
Hotel Direktie, Hotel Manager, 5-7-2017

Beste Monica en Teun, dank u voor uw leuke reactie en om ons aan te moedigen om te blijven proberen altijd onze service te verbeteren. Dank u voor uw loyaliteit en voor het aanbevelen via dit medium.

We zouden jullie graag weer van harte welkom heten in de nabije toekomst.

fantastie,s

meeuwesen
10-9-2016

lig vlak bij de boulevaar en winkeltjes en met het lopen is daar alles vlak

Gereisd Met partner in mei 2016

Geachte familie Meeuwesen,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties, we zijn blij dat U een goede vakantie hebt gehad en dat je genoten hebt van zowel de hotel voorzieningen en attracties die de Costa dorada biedt.

Wij zullen u graagweerzien in ons hotel.

Met vriendelijke groet.

Netjes hotel goed verzorgd

Kim peeters
16-8-2016

Dichtbij het strand een fijne ligging, het personeel is vriendelijk maar praten niet zo goed engels. Het avondeten is matig in de zin van half warm maar wel te doen. Het ontbijt is daar integen een stuk beter. De kamer is heel erg netjes je hebt zelfs nog een keukentje erin met een goed werkende koelkast. Het bed ligt comfortabel en alles is wat moderner. Er is een groot balkon aanwezig. Al met al een fijn hotel.

Geachte Kim Peeters,

We zijn U zeer dankbaar voor de tijd en genomen moeite om dit commentaar over uw verblijf in onzel Best Da Vinci te delen met andere reizigers. Naar onze mening is de visie van onze klanten de sleutel tot het verbeteren van de klant tevredenheid en zijn we ons ervan bewust dat dit de beste manier is om de superioriteit en excellentie in onze diensten te bereiken.

Fantastisch Hotel

T.M Kruit
30-6-2016

Bij aankomst zeer vriendelijk.Eten zeer goed en gevarieerd en Personeel gezellig.

Gereisd Met partner in juni 2016

Geachte T.M. Kruit,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in onze Best Da Vinci.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Nooit meer

j.pijl
23-6-2012

Het hotel is versleten, de kamers gaan wel, maar erg gehorig. Ronduit slecht is het (warme) eten; ontbijt en saladbuffet zijn redelijk. Het personeel in de eetzaal is nors en onvriendelijk op het onbeschofte af; terwijl wij aardig spaans spreken.

De animatie en het entertainment zijn onder de maat, en dan is de bezetting voor het overgrote deel russisch. En zij bevestigden al onze (voor)oordelen: ongemanierd, sjaggerijnig en lastig.....

Redelijk hotel

Ron Kleine
8-8-2011

Ligging goed. 1 straat achter de boulevard. Eten is lauw. Weinig variatie. Kamers zijn wel goed en schoon. WIFI ligt er regelmatig uit. Het is weliswaar gratis, maar toch. Lunch en diner wijken nauwelijks af van variatie. Drankjes zijn goed geprijst. 1,80 voor 1 liter water of 1 frisdrank. Wil je meer info. Mail gerust.

Gereisd Met partner in juli 2011