Zoover

nooit meer

nada
20-8-2009

We zijn net terug van een vakantie van 13 dagen in Spanje/ slaou

We hebben davinci hotel geboekt, het is een heel slechte hotel

Het personeel aan de bar was de enige die goed en vriendelijke waren voor de rest was in davinci hotel niets goed.

De kamers waren luidrugtige je kon gewoon alles horen, de kamers zijn ook dringende aan renovatie toe

Over het eten kan ik alleen maar schrijven dat zeer slecht en zelf bedorven eten was

Het eet werd steeds opnieuw verwerkt en weer opgediend.

We hebben er heel slecht gegeten.

Aan het zwembad mocht niets, niet met een bal spelen, niet springen enz. de kinderen moesten zich in stilte vermaken.

Ik zou dit hotel dus echt aan niemand aanraden het is jammer dat we daar door een slechte vakantie hebben moeten doormaken.

nooit meer

graziella
19-8-2009

wat in slecht hotel zijn twee weken geweest nooit meer personeel bar heel ardig de rest bali heel slecht , over het eten ben ik heel kort bare slecht heel slecht ,heb een dag rote aardappelen gevonden dus dat zegt genoeg .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

komen er al vele jaren prima

hermien
9-6-2009

goed apart hotel ruime kamers netjes iedere dag schone handdoeken

werd goed schoongemaakt

personeel vriendelijk als je zelf ook maar vriendelijk bent

zijn net weer terug heerlijk gehad

Gereisd Met partner in mei 2009

Mooi gelegen, gezellig gastvrij hotel

Kim Groeneveld
27-5-2009

Da vinci Royal was voor ons een heel relaxt hotel. mooie accomodaties (zwembad en andere entertainment, internet enz.) hoewel kamers wel wat groter mogen.. na verhouding erg klein.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

Geweldig!

Wilma
14-5-2009

Hoi,

Ik ben dr in juni geweest in 1999!Het was toen erg gezellig en zaten in een appartement aan de grond in de hoek van het zwembad!Bij ons waren de ober toen wel vriendelijk vooral Ramon en David!Tja die waren toen van onze leeftijd hahaha!Weet niet of ze er nog werken waarschijnlijk niet meer!Maar als iemand wat weet van ze lijkt me leuk om te weten hoe het met ze is!Ramon komt uit Salou en David zn moeder was een belg en zn vader een spanjaard,hij sprak spaans en belgs!

aanrader

A.T
7-5-2009

Wij zijn net terug van een fijne vakantie gehad in het hotel da vinci.

we waren met ons vijven en hadden 2 mooie kamers gekregen met beide een grote hoekbalkon.

De kamers waren schoon en netjes,we kregen ook iedere dag schone handdoeken.

Het eten en de bediening was goed en ook vriendelijk.

Het is wel zo dat er veel oudere spanjaarden in het hotel verbleven maar dat vonden we geen punt.

wij bleven met het entertaiment niet in het hotel want dat was wel een gekakel in het hotel.

kortom een goed hotel voor weinig geld.

Prima familie aparthotel

P.J.J. Snijder
6-4-2009

Prima familie hotel waar de gasten regelmatig meerdere jaren achter elkaar terug komen, vooral in het voor en na seizoen

Gereisd Met partner in september 2008

Ome Draap lorre lorre

alles kaput
18-3-2009

Dit hotel is op zich wel netjes, ruimte zwembad, alleen is het er erg rustig. Geen vertier s'avonds in de bar, en het restaurant is gedateerd, plastic kleedjes, weinig variatie, en niet echt lekker te noemen. Na 2 dagen heb je hier wel genoeg van. Ligging is echt uitstekend, op de rand van het uitgaansgebied, en 1 straat achter de boulevard. Kamers zijn oud met de bekende gebreken. Personeel niet al te vriendelijk. Al met al een voldoende, maar niet top.

Mooie vakantie in Salou

de Crook
26-12-2008

Wij hebben een Salou een leuke vakantie gehad.

In het aparthotel hadden we ontbijt en diner. Elke dag was het buffet prima verzorgd. De kamer was goed schoon. We waren erg vroeg in het seizoen, zodat het zwembad nog koud was, maar er om heen op de ligstoelen was het goed toeven.

Gereisd Met vrienden in april 2007

goed hotel

els
20-11-2008

een mooi hotel

mooie kamers die goed schoon werden gehouden,

he eten was heel goed kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in september 2008