Zoover
Aparthotel Best Hotel Da Vinci Royal

Aparthotel Best Hotel Da Vinci Royal

Aparthotelsterstersterster
8,7

Voor prijs kwaliteit is dit goed

Wendy
5-1-2011

Wij zijn als koppel in dit hotel geweest van 29 december tem 4 januari. Als we al deze commentaren hier lezen kunnen we er toch niet bij hoor. Wij hadden veel erger verwacht nadat we alles gelezen hadden hier. Het ontbijt was basic maar wel goed, steeds croissants, chocolade broodjes, muffins, stokbrood, broodjes, spek en eitjes deze waren soms aan het afkoelen, maar van zodra er een nieuwe lading kwam waren deze wel warm. Voor het middagmaal was er genoeg keuze qua prijs/kwaliteit, indien je alle dagen steak wil dan moet je maar buiten eten, het avondmaal was wel lekker, er werd rechtstreeks op grill gebakken wat je ook maar wou. Ook elke dag paella. Wij hadden tijdens het nieuwjaarsdiner dan ook niks op aan te merken, alles verliep wel eerst een beetje stroef, maar de mensen liepen de benen van hen lijf. Hier was alles inclusive deze avond, je dronk zoveel als je wou. Ook de prijzen in de bar waren al bij al redelijk bij prijs. Van het personeel hadden wij helemaal niet te klagen

Zou hier niet snel nog eens terugkomen

Bjorn
4-1-2011

Ik zal hier niet snel nog eens terugkomen, het was allemaal net aan en hield niet over. Het eten was voor ons enkel ontbijt en dat was niet echt goed te noemen. Elke avond zijn we uit eten geweest dus over avond eten kan ik niet oordelen. Al met al een leuke vakantie gehad maar dat was meer dankzij Salou dan dankzij het hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 1996

Prima

Bram
12-9-2010

Goed apart hotel gezellig veel vrijheid en toch goed van eten en drinken niet te duur.

Gereisd Met vrienden in januari 1993

nooit meer

cisca slort
23-8-2010

kamers zijn wel oke hadden een grote kamer aan de voorkant boven de ingang met een gigantisch balkon,ales was goed schoon.ik vond het eten vreselijk,koud, bedorven roerei bij het ontbijt,al met al 1 keer, warm eten geweest. daarna koud,koud,koud, als je er wat van zei deden ze net of ze je niet begrepen,

aleen sjoniie van het restautant was super vriendelijk vooral voor onze kinderen.

komen er voor de 3e keer

benno bekkers
10-2-2010

goed appartement op een rusrige plek. goed, normaal,eten kan beter,kamers goed onderhouden

Gereisd Met partner in juni 2009

Nooit Meer!!

Van Eijgen
23-12-2009

Het eten was bar slecht! Het personeel van de bar was erg vriendenlijk. (behalve 1 ober!) De kamers waren schoon en het kamermeisje was heel behulpzaam!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Heel goed ! zeker nog een keer

Courntey
30-10-2009

Heel goed hotel

Alles was perfect schoon , kamers iedere dag schoon gemaakt elke dag schonen handoeken perfect .

Eten heel lekker goed gevarieert veel keus. kon soms iets warmer . er stond ook nog een arparte kok die dingen grilde , pannenkoekjes maakte en dat kon je dan pakken . personeel heel vriendenlijk !!! zwembad was goed je hoefte niet vroeg op te staan want je had altijd nog genoeg bedjes en gratis parasol. Zeer goed hotel zeker voor herhaling vatbaar ik zou het iedereen aanraden !! Groetjes Courtney .

ach ja...

3 malloten
25-9-2009

De liggen is perfect, aan de rand van het uitgaansgebied, en 1 straat achter de boulevard. Kamers oud, en niet schoon. Personeel onvriendelijk, eten slecht, niets te doen in het hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Ongezellig hotel

Di Totto
7-9-2009

De kamers waren super qua inrichting,maar wij lagen bij de lift:dus geen oog dicht gedaan!Het eten was goed,soms idd iets te koud,maar keus genoeg!

Het zwembad was slecht,door de vele bomen eromheen lag het vol met bladluis!!!Je hoeft er wel niet vroeg op te staan om een handdoek op je bedje te leggen,maar dat zal wel komen omdat iedereen naar het strand gaat!

Personeelreceptie erg onvriendelijk.

nooit meer

nada
20-8-2009

We zijn net terug van een vakantie van 13 dagen in Spanje/ slaou

We hebben davinci hotel geboekt, het is een heel slechte hotel

Het personeel aan de bar was de enige die goed en vriendelijke waren voor de rest was in davinci hotel niets goed.

De kamers waren luidrugtige je kon gewoon alles horen, de kamers zijn ook dringende aan renovatie toe

Over het eten kan ik alleen maar schrijven dat zeer slecht en zelf bedorven eten was

Het eet werd steeds opnieuw verwerkt en weer opgediend.

We hebben er heel slecht gegeten.

Aan het zwembad mocht niets, niet met een bal spelen, niet springen enz. de kinderen moesten zich in stilte vermaken.

Ik zou dit hotel dus echt aan niemand aanraden het is jammer dat we daar door een slechte vakantie hebben moeten doormaken.