Zoover
Aparthotel Best Hotel Da Vinci Royal

Aparthotel Best Hotel Da Vinci Royal

Aparthotelsterstersterster
8,7

Is Gerenoveerd en Restaurant Prachtig geworden.

Monica Wensveen en Teun Kruit
30-6-2017

Alles in dit Hotel is goed..Entertament mag s';avonds wat beter.

Gereisd Met partner in juni 2017
Hotel Direktie, Hotel Manager, 5-7-2017

Beste Monica en Teun, dank u voor uw leuke reactie en om ons aan te moedigen om te blijven proberen altijd onze service te verbeteren. Dank u voor uw loyaliteit en voor het aanbevelen via dit medium.

We zouden jullie graag weer van harte welkom heten in de nabije toekomst.

Met vriendelijke Groet

Het Management team

Prima adres, voor herhaling vatbaar

Leo Verheij
10-12-2016

Ligging dicht bij het strand van Salou, prima keuken, ruime kamers.

Gangen een beetje gehorig, maar niet echt overlast.

Dagelijkse schoonmaak en handdoeken.

Gezellige buurt met winkels en barretjes.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015
Hotel Direktie, Hotel Manager, 5-7-2017

Hallo Leo, Door de volledige vernieuwing van Best Da Vinci was me je komentaartje ontsnapt. Dit spijt me ten zeerste

Groetjes

Best Da Vinci

fantastie,s

meeuwesen
10-9-2016

lig vlak bij de boulevaar en winkeltjes en met het lopen is daar alles vlak

Gereisd Met partner in mei 2016

Geachte familie Meeuwesen,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties, we zijn blij dat U een goede vakantie hebt gehad en dat je genoten hebt van zowel de hotel voorzieningen en attracties die de Costa dorada biedt.

Wij zullen u graagweerzien in ons hotel.

Met vriendelijke groet.

Netjes hotel goed verzorgd

Kim peeters
16-8-2016

Dichtbij het strand een fijne ligging, het personeel is vriendelijk maar praten niet zo goed engels. Het avondeten is matig in de zin van half warm maar wel te doen. Het ontbijt is daar integen een stuk beter. De kamer is heel erg netjes je hebt zelfs nog een keukentje erin met een goed werkende koelkast. Het bed ligt comfortabel en alles is wat moderner. Er is een groot balkon aanwezig. Al met al een fijn hotel.

Geachte Kim Peeters,

We zijn U zeer dankbaar voor de tijd en genomen moeite om dit commentaar over uw verblijf in onzel Best Da Vinci te delen met andere reizigers. Naar onze mening is de visie van onze klanten de sleutel tot het verbeteren van de klant tevredenheid en zijn we ons ervan bewust dat dit de beste manier is om de superioriteit en excellentie in onze diensten te bereiken.

Met vriendelijke Groet

Fantastisch Hotel

T.M Kruit
30-6-2016

Bij aankomst zeer vriendelijk.Eten zeer goed en gevarieerd en Personeel gezellig.

Gereisd Met partner in juni 2016

Geachte T.M. Kruit,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in onze Best Da Vinci.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Nooit meer

j.pijl
23-6-2012

Het hotel is versleten, de kamers gaan wel, maar erg gehorig. Ronduit slecht is het (warme) eten; ontbijt en saladbuffet zijn redelijk. Het personeel in de eetzaal is nors en onvriendelijk op het onbeschofte af; terwijl wij aardig spaans spreken.

De animatie en het entertainment zijn onder de maat, en dan is de bezetting voor het overgrote deel russisch. En zij bevestigden al onze (voor)oordelen: ongemanierd, sjaggerijnig en lastig.....

Redelijk hotel

Ron Kleine
8-8-2011

Ligging goed. 1 straat achter de boulevard. Eten is lauw. Weinig variatie. Kamers zijn wel goed en schoon. WIFI ligt er regelmatig uit. Het is weliswaar gratis, maar toch. Lunch en diner wijken nauwelijks af van variatie. Drankjes zijn goed geprijst. 1,80 voor 1 liter water of 1 frisdrank. Wil je meer info. Mail gerust.

Gereisd Met partner in juli 2011

Slecht

G&W
9-6-2011

Op zich knap hotel,hier en daar aan renovatie toe.

Kamers voorzijde zijn groter als aan zwembad zijde.Hoekkamers mooie grote balkons.

Op de kamers valt niet veel aan te merken maar het eten is ronduit slecht.

Veelal koud... zijn daardoor vaak gaan uiteten.

Geen Da vinci meer

Gereisd Met partner in mei 2011

Vergane Glorie......

Harry
2-5-2011

Dit hotel is ooit; verzorgd, mooi en netjes geweest.. Maar je kan nu toch wel zien dat het vergane glorie is.. Alles is verouderd en vies. Het eten is ook helemaal niet om over naar huis te schrijven, kortom; vies, smerig en koud. De kamers en de gangen waren wel schoon netjes en verzorgd dat is dan wel weer een pluspuntje. De schoonmaakster was ook aardig.. De receptionisten kunnen misschien nog iets van haar leren.. Voor mij en geen Spanje meer en geen Best Da Vinci Royal meer... op naar Cyprus en Griekenland!

prachtig weer en een goed hotel

thomas
11-3-2011

Geweldige ligging van het hotel. Goede service seker een aanrading waard

Je kan er ook nog eens goed eten

Gereisd Met vrienden in juli 2008