Zoover

8,7

Héérlijk Hotel

Christiaan Visser
15-8-2019

Uitstekend hotel, kamers waren netjes en elke dag werd de kamer schoon gemaakt. De handdoeken werden elke dag vervangen . Wel dachten we dat er een kook gelegenheid aanwezig zou zijn dit was echter niet het geval op elke kamer. Onze kamer had dus geen kook gelegenheid. Maar we hebben dit niet gemist. Personeel was vriendelijk. Ideaal was dat het hotel rustig gelegen is maar wel op 100 meter van het strand en boulevard.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Hotel Management, Hotel Manager, 21-8-2019

Geachte heer Visser,

Bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen en voor het delen met andere reizigers uw ervaringen bij Best Da Vinci.

We zijn blij om te vernemen dat u van een mooie vakantie hebt genoten.

Bedankt dat u ons heeft gekozen en ons heeft aanbevolen.

We verwelkomen u graag weer en als u een kamer met een keuken wilt, kun je dit van tevoren aanvragen.

Met vriendelijke groeten,

Best Da Vinci

Goed verzorgd complex

Harriette
24-6-2019

Zeer goed verblijf gehad, fijn in het appartement de keukenblok.Kamer gerenoveerd, lekker groot bed. Uitstekend verzorgd ontbijt. ruime keuze ook bij diner. Op loopafstand strand

Gereisd Alleenreizend in juni 2019
Hoteldirektie, Hotel Manager, 10-7-2019

Geachte Harriete,

Hartelijk dank voor uw mooie opmerkingen en voor het nemen van uw tijd om deze met andere toekomstige gasten te delen. We zijn blij om te weten dat u van een mooie vakantie hebt genoten en dat u het hotel zo leuk vond. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen,

We verwelkomen u graag opnieuw hier bij ons

Hartelijk groet

Het Management team

Hotel Da Vinci: een aanrader!

Fam. Breda
20-5-2019

Evenals vorig jaar hadden we gekozen voor hotel Da Vinci en het was als thuiskomen, mede ook doordat we weer dezelfde studio kregen.

Het hotel is rustig gelegen, nabij het oude centrum en 5 minuten lopen naar de prachtige palmenboulevard en het strand.Door de open structuur van het hotel, geen donkere hotelgangen, voelt het heel fijn.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam, de bedden zeer goed. Halverwege de week kregen we nog schone lakens. De schoonmaak zeer goed. Het eten: veel keus en lekker, kortom we konden geen minpunten vinden. Wel een pluspunt ten opzichte van veel andere hotels waar we verbleven: een handgreep in de douche!

Gereisd Met partner in mei 2019
Hoteldirektie, Hotel Manager, 10-6-2019

Geachte heer Breda,

Hartelijk dank voor uw mooie opmerkingen jegens het hotel, de situatie, het eten en andere vermeldingen. We vinden het geweldig om te kunnen vernemen dat er opnieuw een mooie vakantie bij ons is geweest Bedankt voor uw trouw bij het opnieuw kiezen van ons hotel en we zullen u met veel plezier opnieuw ontvangen.

Met Beleefde Groet

Het Management teaM

Geweldig hotel op mooie locatie

Roelie prins
20-4-2019

Mooi hotel. Buffeit met life cooking. Vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in mei 2018

Geachte Familie,

Wij danken u voor uw vriendelijke opmerkingen over het hotel en het personeel. We hopen dat jullie van een mooie vakantie hebben genoten. Bedankt dat jullie voor ons hebbrn gekozen en dat u ons aanbeveelt.

We zullen u graag opnieuw verwelkomen

Met beleefde groeten

Het Hotel Management

Ineke Kraaijeveld
17-4-2019

Goed hotel fijn gelegen overal vlakbij goede service en geweldige kamers het is aparthotel dus koelkast en je kan wat warms maken hele goede bedden niets op aan te merken

Gereisd Met partner in september 2018

Geachte Familiet,

Hartelijk dank voor uw leuke opmerkingen over het hotel en voor deze te willen delen met andere reizigers. We hopen dat u een fijne vakantie hebt gehad. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en dat u ons verderaanbeveelt.

We zullen u graag opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Fantasties

J.v.d.Eijnden
13-4-2019

Goed berijkbaar ook met rolstoel prima hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Geachte gast,

Wij danken u voor uw vriendelijke opmerkingen jegens het hotel, we hopen dat u van een fijne vakantie hebt genoten. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en dat je ons aanbeveelt.

We zullen u graag opniew verwelkomen.

Met vriendelijke Groet

Het Management team

Een hele fijne vakantie gehad

H. J. J. M Hendriksen
13-4-2019

Prima hotel vriendelijk goede ligging

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Geachte heer Hendriksen,

We danken ju voor de genomen tijd en het willen delen van uw ervaringen in het hotel. Bedankt voor de leuke reacties en voor het kiezen van ons hotel. Het zal een waar genoegen zijn u weer hartelijk te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groet

Het Hotel Management

Niet geschikt voor families of jonge stellen!

Margreet
12-5-2018

De locatie van het jotel is prima, 3 minuten vanaf het strand, de kamers oké, het buffet voor ontbijt en diner was prima, maar dan beland je ineens met je jonge gezin in een bejaardentehuis. Niet leuk voor jongere mensen. Écht 90% was 70-plus. Misschien in zomervakantie anders, maar absoluut dus geen aanrader voor families, maar ook niet voor mensen < 50 jaar. Personeel spreekt nauwelijks Engels en hierdoor komt dit erg onaardig over.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

55+hotel

Jamie
4-11-2017

De kamers waren goed elke dag schoongemaakt en verschoond alleen zijn wij ouders van 30 jaar met 3 jongen kinderen er had wel bij gemeld kunnen worden dst het een ouderen hotel is er waren efht alleen maar ouderen mensen en de activiteiten dus ook was helemaal niks te doen voor de kids en ons zelf het eten mijn god he is echt niet te eten gwn vlees is rauw en als je vraagt om het extra door te bakken..krijg je gemoper voor ouderen 55+ is het zeker goed maar voor ons nooit meer

Hotel Direktie, Hotel Manager, 27-11-2017

Geachte Jamie,

Bedankt voor het delen van uw ervaring in het hotel met ons. We hebben tot half september animators en activiteiten voor kinderen , en en dat is hoe we onszelf publiceren via de reis organisaties en webs. Tijdens de maand november zijn ongetwijfeld de mensen die kunnen reizen ouder dan tijdens de zomermaanden en daarom bied ik u graag onze verontschuldigingen aan. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen.

Met vriendelijke groet,

het hotel management

Eerder geweest, is weer goed bevallen

Mevr. M. Kusters
5-8-2017

vorige keer was er een keuken in, maar dat geen gemis wel een koelkast.

voor de rest is het een aanrader. Het eten was uitstekend.

De kamer schoon, iedere dag schone handdoeken.

De bedden werden regelmatig verschoond.

Gereisd Met vrienden in juni 2017
Hotel Direktie, Hotel Manager, 16-8-2017

Geachte Gast,

Wij willen u bedanken voor uw vriendelijke opmerkingen en alswel om deze te delen met andere toekomstige reizigers. We hebben kamers met keuken of zonder deze, Dit kunt u aanvragen bij uw boeking. Dank u voor het aanbevel van ons Buffetrestaurant met een prachtige show cooking installatie en om ons verder aan te bevelen.

We zullen enorm blij zijn om u opnieuw te mogen begroeten,

Met Vriendelijke Groet