Zoover

2007

Hier geweest van 9 t/m 16 juni

Kim en Micha
17-6-2007

Hier geweest van 9 t/m 16 juni. Het hotel is ruim opgezet met allemaal kleine gebouwtjes rondom het zwembad. Resort is geschikt voor alle doelgroepen. Iedere dag animatie voor jong & oud. Kamers zijn schoon & netjes. Ontbijt zeer uitgebreid (buffet). Het diner (buffet kost 19 p.p.) vonden wij gezelliger in Hotel Port Aventura en El Paso. Met de toegangspas van Caribe heb je iedere dag toegang tot het attractie- & waterpark. Park heeft voor iedereen iets te bieden. Vanuit Caribe gaat er een gratis treintje naartoe. Het is dichtbij. Treintje gaat tevens naar The Beach Club, wat wij overigens enorm vonden tegen vallen. Wij gingen liever naar het Caribe Aqua Park. Ook die kan jong & oud zich vermaken! Centrum van Salou ligt op loop afstand. +- 15 minuten en je bent bij de winkels, terrassen en zee. Kortom, HOTEL IS EEN ANRADER! Voor vragen, mail gerust!

super hotel, voor de mensen die twijfelen gewwon gaan, wij

Frans Suiveer
11-6-2007

super hotel, voor de mensen die twijfelen gewwon gaan, wij zijn geweest van 3 tot en met 12 juni.

Ideaal voor gezinnen, er is zoveel te doen en het zand zwembad is fantastisch, verder is het eten gevarieerd en lekker.

Gereisd Anders in juni 2007

wij zijn 2 keer naar caribe resort geweest

menile
31-3-2007

wij zijn 2 keer naar caribe resort geweest. in 2005 en 2006.we wilden dit jaar weer naar dit hotel gaan maar de prijzen zijn explosief gestegen.Ik moet zeggen dat het een goed hotel is voor de maatstaven van salou. natuurlijk geen vergelijk met de resorts zoals je ze hebt in bv turkije.( topkapi en royal wings geweest). het kinderbad is niet spectaculair er is geen glijbaan maar de kinderanimatie is top. het eten in het hotel is redelijk. allergrootste voordeel is onbeperkte entree. vanaf het hotel met een treintje naar het park. dit jaar gaan we naar golden port salou.bij aankoop van een jaarabbo van de efteling krijg je onbeperkt entree tot port aventura dus we kunnen nog zo vaak gaan als we willen. oja nog even een puntje, het hotel is erg gewild als trouwlocatie voor de plaatselijke bevolking dus het kan er erg druk zijn, maar meestal is dit dan maar voor een dag of 1 a 2.

Port Aventura is een schitterend park met schitterende en

Danny
18-8-2006

Port Aventura is een schitterend park met schitterende attracties.

Het hotel oogde schoon, netjes en het was gewoon enorm leuk.

Een aanrader is het voor velen onbekende pretpark Port Aventura. Dit is het grootste pretpark kwa oppervlakte in Europa. De attracties maar ook de afwerking zijn van ongekende kwaliteit. Er staan orginele shows en attracties dus ik zeg dat men deze zeker moet mee pakken.

Het resort ligt op loopafstand van het strand in Salou en tegenover het park.

Voor die paar extra Euro's zeg ik zeker dat je hier moet slapen.

Wij waren er in augustus 2005

Curfs
23-5-2006

Wij waren er in augustus 2005. Een prachtig hotel in Caribische sfeer in een rustige omgeving. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Je hebt namelijk gratis toegang tot het pretpark PortAventura, dat elke avond tot 24.00 uur geopend is. Zwembad is perfect. En voor de afwisseling kun je naar het strand op ca. 15 minuten lopen. Het eten is ook goed en gevarieerd, alleen wat druk met veel kinderen. De kamers zijn ook prima. Kortom een aanrader. Wij gaan nog een keertje terug.

Je waant je precies op de Caraïben, het is er heel rustig

Martine
27-1-2006

Je waant je precies op de Caraïben, het is er heel rustig OOK aan het zwembad, geen handdoekenrace om 06.30 u. om een plaatsje te bemachtigen!

Het eten was "grootkeuken" en het restaurant zeer druk met "hebberig - gulzige" mensen, buiten was het wel heel aangenaam zitten.

Pluspunt voor de kinderen is de onbeperkte toegang tot het park, ook leuk voor ons, het is een mooi park, Disneyland kan daar niet aan tippen!

Het enige minpunt was het veel te kleine bed voor de kinderen, het is een uitgeklapte zelel(tje) waar ze dan met 2 in moeten terwijl er maar plaats is voor 1! Dit jaar gan we terug, maar dan in Hotel Port Aventura, in de hoop dat het "kinderbed" daar groter is.

Dit is een van de beste hotels waar ik ooit ingezeten heb

G.B.
12-9-2005

Dit is een van de beste hotels waar ik ooit ingezeten heb. Wij waren met zn vieren op 1 kamer. Dat ging prima. De kamer was ruim, mooi ingericht en goed schoongemaakt. Het eten was echt heerlijk en heel uitgebreid. Het zwembad is ook prachtig.

Op afroep werd je gratis naar het park Port Aventura gebracht met een golfkarretje, echt grappig. Het park is heel mooi, vergelijkbaar met Eurodisney. Ik zou er zeker nog een keer heen willen.

Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel

Dany
6-8-2005

Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor een groot hotel kwam het niet over als een fabriek zoals bvb Belvedere en Villa Romana.

Zeker hun 4 1/2 sterren waard.

Zeer goed en gevarieerd eten in buffetvorm. Keuken was wel te veel op de Engelsen gericht maar dat is zo in alle hotels in Salou. Zeer mooie en grote zwembaden die niet te druk bezet waren. Kamers waren netjes. Het is zeker een aanrader voor een geslaagde en rustige vakantie. Als ik echt een minpunt moet geven, nederlandstalige animatie misschien?

Zijn van 9 juli tot 23 juli in caribe resort geweest

xen
27-7-2005

Zijn van 9 juli tot 23 juli in caribe resort geweest. Mooi ruim opgezet hotel. Altijd plaats aan groot zwembad. Alleen wat weinig parasols. Eten was redelijk. Schoonmaak van de kamers was minder. Kamers niet zo groot voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Ligging ongeveer 20 min. lopen van strand en centrum. Vonden wij wel prettig zo rustig (waren met auto). Kon van 10.00 tot 00.00 onbeperkt terecht in pretpark port aventura. Dit was super! Hebben ondanks wat minpuntjes een geweldige vakantie gehad.

kamers werden slecht schoongemaakt

vandenheede