Zoover

Hotel PortAventura Hotel Caribe

Hotelsterstersterster
7,3

2019

Port Aventura geweldig, service hotel kan beter

Sandra
18-6-2019

We waren in dit hotel terecht gekomen, omdat we 4 dagen voor pretpark Port Aventura hadden geboekt. Hotel prima. Ontbijt goed. Personeel was niet echt aardig. Groot en massaal hotel. Kamer werd pas na 17.00 uur schoongemaakt. Even snel en bed opdekken. Had wel wat beter en schoner gekund. Ontbijt pas vanaf 7.30 uur. Dat was lastig, want wij hadden een ochtendvlucht terug en moesten al voor 7.30 uur op het vliegveld zijn. Vragen bij receptie leverde nul op rekest op. Dat was dan jammer, want ontbijten kon niet zo vroeg. Raar eigenlijk, want je betaald er wel voor. Na een paar keer navragen, mochten wij de avond ervoor van het diner dan wel wat meenemen om de volgende dag als ontbijt te gebruiken. Nou wat kun je meenemen? We hebben wat brood gepakt. Beleg wilde personeel niet uit de keuken halen. Gelukkig was op het vliegveld Reus een koffie tentje open, die lekkere broodjes verkocht en koffie/thee. Niet duur ook trouwens.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Kamers vies en vol mieren

Debby
14-8-2017

In de kamer zaten overal mieren zelfs in bed, heel de nacht niet geslapen. Geen handdoeken aanwezig en het personeel reageerde kort en boos op de mieren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk Hotel

bjorn.oerlemans
13-8-2013

Het hotel is op een kwartiertje lopen vanaf centrum Salou. Dus gelegen net buiten de drukte. De zwembaden waren netjes, 1 zwembad was volledig voorzien van zand. Zowel strand als bodem. De kamers waren netjes al hadden we wel wat last van mieren. Het eten was prima. Echter hanteren ze wel bepaalde tijden voor het ontbijt die je vooraf moet kiezen! De receptie was behulpzaam wanneer je informatie wil over de omgeving of park. Echter niet bij het verdwijnen van de knuffel van onze zoon. Waarschijnlijk tussen de lakens bij het verschonen van het bed. Helaas 5x naar de receptie, en zelfs toen moest ik zelf nog aangeven de wasserette te bellen. Helaas niet gevonden!! Ook hebben ze een handdoekservice voor bij het zwembad prima geregeld. Maar het meest geweldige was toch wel Port Aventura. De intree is inbegrepen bij dit hotel. Er rijdt iedere 20 minuten een treintje naar het park en terug. Super shows!! En als tip: neem een expresbandje, scheelt veel wachttijd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Teleurstellend

Mariska
9-5-2013

Betaald voor de luxe en onbeperkt entree voor het park en geen service/faciliteiten krijgt die je verwacht.

* dure prijzen voor eten en drinken bij de bars. Enige klant bij de poolbar en krijg je koude patat( bakje was minimaal gevuld voor bijna €3.)Even later krijg ik dezelfde frietjes terug die weer in de frituur zijn gegooid.

* eten in het restaurant totaal geen variatie. Geen dag warme frietjes.

ontbijt, harde broodjes koffie was wel te doen gelukkig.

onze kamer was prima maar een dag zonder wc papier en zelfs een hele dag onze kamer niet schoongemaakt!

.* mini club gesloten en totaal geen kinderanimatie.

Pure middelmaat

Mich
1-5-2013

Leuk en goed gelegen hotel als Port Aventura je hoofddoel is.

Als je voor Salou/strand komt dan lekker een ander hotel boeken.

Fabrieksmatig draaiend hotel waarbij vooral het ontbijt een martelgang is. Dinerbuffet is matig tot redelijk... Kamers zijn prima.

Port aventura is een aanrader. Een stuk of 7 achtbanen, de een nog sneller dan de ander. Helemaal top!

Super vakantie!!

sharon Tuijp
4-6-2012

Mooie vakantie voor zowel grotere als kleinere kinderen. Het eten was super goed! Alleen af en toe een beetje druk voordat je de eetzaal in gaat. Dit is alleen in het weekend. Dit geld ook voor de drukte in de parken. Heel mooi en de achtbanen zijn de beste die ik ooit heb meegemaakt! Eigenlijk een echte aanrader. Een minpuntje is dat de werksters de vloeren niet even meenemen voor de kamers en de trappen. Ze zijn erg vies!

geweldig hotel, zeer zeker aanrader

Michael Saedt
10-4-2012

ondanks dat we er maar 5 dagen zijn geweest, hebben we een heerlijke tijd gehad. het eten was heerlijk en veel variatie, de kamer was schoon en werd elke dag bedden verschoond. De mensen waren ( over het algemeen) zeer vriendelijk en vrolijk. Iedere morgen ontvingen ze ons met een lach. 's avonds voor de kinderen heel leuk, Gratis internet in het hoofdgebouw.( helaas niet op de kamers).

Schitterend uitzicht, vlakbij zee, vlakbij centrum Salou.

Al met al ....balen dat we weer naar het regenachtige Nederland terug moesten.

We gaan absoluut terug naar dit hotel

Hier kan je zeker naar toe

sylvia
15-11-2011

Goed hotel en personeel is heel vriendelijk. Het personeel is zeer behulpzaam en er wordt zeker gedacht aan kleine kinderen. De kamer is schoon maar als je met 4 personen bent zou het wel iets groter mogen. Het uitzicht is perfect. De tijd om te eten is voor kleine kinderen laat: Je kan pas rond 19.00 uur aan tafel. Maar het eten is zeer goed, afwisselend en voor ieder wat wils. Wij willen zeker weer terug en als het kan ook in hetzelfde gebouw (5) Dit ligt dicht bij het strandgedeelte.

Fantastische vakantie, echt een aanrader!

SVB
4-8-2011

Prachtig hotel, mooie zwembaden (één met wit zand), veel ligstoelen, lekker eten, kamers met terras, geweldig pretpark.

Aanrader voor koppels die 's avonds graag eens de stad in trekken (van alle Portaventura Hotels ligt dit het dichtst bij het stadscentrum/café's/discotheken/...) en voor gezinnen met jonge kinderen (0 - 4 jaar): rustig gelegen babyzwembad met speeltuintje. Voor kinderen van 4 tot 12 jaar is het zwembad van El Paso beter geschikt.

Organisatorisch kunnen ze dit hotel niet aan

Kurt
24-8-2009

Na ons verblijf in hotel Olympus hotel in Salou hadden we 4N geboekt in dit hotel met de bedoeling te genieten van de faciliteiten van het hotel, het pretpark en de beach club. HET IDEE EN CONCEPT IS ZEER GOED maar organisatorisch kunnen ze de drukte niet aan. Je moet voor de duur van je verblijf bepalen hoelaat je gaat ontbijten (woord vakantie nog nooit van gehoord?) en dan nog sta je soms 20min aan te schuiven voor je een tafel krijgt. Avondmaal idem. Buffet zeer goed enkel te luidruchtig gezien de drukte. Verplaatsing naar het pretpark perfect, verplaatsing naar Beach club rampzalig als je in de voormiddag wenst te vertrekken, wij hadden wachttijd tot 45min, dit wil je niet op een vakantie. Kindvriendelijk? alle faciliteiten zijn er maar met kinderen wachttijden doorstaan duurt dubbel zolang. Spaanse toeristen gingen zelf klagen over de organisatie (dit zegt dus wel iets). Misschien hebben we pech gehad of lagen onze verwachtingen te hoog na het lezen van de brochure.