Zoover

7,3

leuke vakantie gehad

Wijen
30-7-2013

heel mooie zwembaden. Het eten is goed , zo ook het ontbijt.

Kamer was niet helemaal schoon. Nadat ik dit had gemeld, werd er meteen gepoetst. tapasrestaurant op resort is erg lekker en goed betaalbaar ! loopafstand naar centrum is 10 min. strand ongeveer 15 min. port aventura is geweldig ! zo ook het aquapark is erg mooi. Je krijgt 30 % korting in het hoogseizoen.

Top weekje

Henk
3-6-2012

Dit hotel op het park PortAventura biedt alles wat een kindervakantie mooi maakt. Een heel mooi resort bij een super Attractiepark (gratis entree) met de hoogste 8baan van Europa (in voorjaar 2012 geopend) en in de periode dat wij gingen gratis entree tot het waterpark!

Wij arriveerden op zaterdag en toen was het zowel in het hotel als op de parken (te) druk!!

In de week was het in het hotel goed te doen en de wachttijden in het attractiepark waren kort, dus groot plezier bij de kinderen!!

Het hotel is goed, kan wellicht iets schoner, met redelijk goed eten. De ligging is super en vooral 's avonds op het terras is weergaloos!

Het attractiepark is echt heel fraai en voor elke leeftijd geschikt en de Efteling is er niets bij...

Het waterpark is in de maanden juli en aug niet inbegrepen, maar is erg fraai aangelegd en de bandenglijbanen zijn er leuk. De 2 binnenglijbanen gaan erg hard!!!

Nog een minpuntje, het personeel muv de receptie spreekt slecht tot geen Engels!

super park

ben
9-4-2010

ik ga hier echt nog een paar keer heen ook het eten is goed en het port aventura park is echt geweldig dus kortom echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

Aanrader voor een voorjaarsvakantie

Marcel
8-5-2009

Goed:

Hoort bij Port Aventura attractie park

(Entree en vervoer inbegrepen) dus ook vermaak als de zon niet schijnt.

Eten met ruime keuze, Flessen mineraal water zijn gratis bij eten.

Service is goed, al onze probleempjes werden onmiddelijk en zonder commentaar opgelost.

Buiten Zwembad/strand/terras is fantastisch mooi.

Animatie door een speciaal team, karakters van Universal studios lopen rond. Koelkast, kabel TV, en Kluis op de kamer, Bubbelbad.

Minder goed:

Prijzen consumpties zijn erg hoog.

Hotel (gebouw) mist uitstraling.

Je wordt de hele tijd lastig gevallen met "klant tevredenheids" onderzoeken.

Stoffige kamers. Riool lucht, Centrum van Salou/Strand ligt op behoorlijke afstand.