Zoover

2008

Zeer goede ligging!

rcr
2-8-2008

Dit Hotel ligt op loopafstand vd mooie promenade/ srand Salou. De combinatie park Port Aventura en strand is schitterend. Bovendien kun je met hotel vervoer ook naar prive strand dat geen strand bleek maar mooie zwembaden tegen een heuvel. Voor de liefhebbers van zon/zwemmen een aanrader. Wat hotel zelf betreft blijft ons het gekrijs v.kinderen drukte 19:00/20:00 uur voor de ingang van de eetzaal. Een hele file stond daar elke keer. Dit staat dus ook bij de bufetten weer te wachten. Wijzelf gingen pas rond 21:00 uur eten (dat gaat met kleine kinderen niet altijd op). Er zaten veel Oostblok en Russische vakantiegangers. Welke wij niet als storend hebben ervaren. Het hotel bleek wel 2 zwembaden te hebben, 1 is zandstrand zwembad. Ook een hele grote vijver waar niet in gezwommen kan worden, de zin ervan ontgaat me. Mooi maar weggegooide ruimte. Want bij de zwembaden zelf liggen alle ligmogelijkheden met handdoeken al vroeg bezet. Eten goed wel vaak wat lauw.

Super hotel met een zeer goede keuken

marian
13-5-2008

Super hotel met een zeer goede keuken.

Zeer afwisselend eten, en vriendelijk personeel. Zefs de koffers worden naar je kamer gebracht en weer opgehaald.De kamers mogen iets schoner en de bedden zijn niet al te groot, maar al met al een aanrader.

Gereisd Familie in mei 2008

hoi

luke
11-5-2008

hoi.

ik ben in mei 2008 in het hotel geweest het weer was super.

7 dagen zon.

en het park was 3 dagen tot 12 uur geopend.

het eten was super en zeer afwisselend alleen was soms de friet wat koud maar er was ook bijvoorbeeld zalm carpatio en beenham lekkere toetjes en kip.

elke dag liepen er veel figuren rond bijvoorbeeld woody,pompay en betty boop.

slaapkamer met 2 twijfelaartjes was een 4 persoons kamer?

verders was het schoon

herfstvakantie 2007 voor de tweede keer hier geweest, viel

claudia van dongen
2-3-2008

herfstvakantie 2007 voor de tweede keer hier geweest, viel erg tegen met twee jaar geleden. het eten was erg maar dan ook heel erg slecht. heel veel keuze maar als alles koud is en echt niet lekker is maakt het ook niet uit hoeveel er te kiezen is. je mocht ook in een van hun andere hotels eten,ook heel slecht.Ook de algemene schoonmaak was bedroefend als je zat te eten en je kijkt tegen verlichte platen aan waar het eten tegen aan geplakt zit wordt je niet vrolijk. Wij hebben dit een aantal keren aangegeven maar er werdt niets aan gedaan. Vrienden van ons zaten in een ander hotel om de hoek voor de helft van de prijs, waar de kamers groter en de bedden beter waren.Voor het geld waar hun daar voor zaten ,zaten ze 7 dagen langer in salou en hadden ze 9 keer naar portaventura gekund. Dus denk goed na voordat je de hoofdprijs betaald, terwijl er beter en goedkopere mogelijkheden zijn.

Voor het avondeten was er een uitgebreide keuze en we eten

anja
30-7-2007

Voor het avondeten was er een uitgebreide keuze en we konden telkens rustig buiten eten wat leuk was, binnen was het toch wel rumoeriger. Met het pretpark, beach club(onbeperkt toegang), het waterpark(1x toegang)heb je er afwisseling.

De zwembaden aan het hotel waren helemaal niet druk. Nadeel: geen speelgoed in het zwembad toegelaten.Het is een groot hotel maar dat gevoel heb je er niet echt. De mensen verspreiden zich over de verschillende faciliteiten. Positief: dat je 's avonds kon gaan slapen zonder lawaaierige shows.

Is even buiten Salou gelegen, buiten de drukte.

Pretpark op zaterdag wel druk (weekend), maar andere dagen goed te doen en op sommige attracties (8) heb je voorrang. Binnen enkele jaren gaan we waarschijnlijk nog eens terug. Het is niet goedkoop in vergelijking met andere hotels maar het is mooier dan de andere hotels in salou die we zagen bij onze wandelingen.

Al bij onze eerdere bezoeken (3x) hadden wij onze over het

de Bruin
6-2-2007

Al bij onze eerdere bezoeken (3x) hadden wij onze bedenkingen over het personeel, maar deze keer overtrof het alle voorgaande keren. Bij aankomst werd ons binnen een half uur een kamer beloofd, dit heeft 4 uur geduurd. De kamer: een niet werkende tv , na 7 dagen heb ik het maar opgegeven omdat men bij de receptie het niet begreep/of wilde begrijpen. Lekkende airco, een bed dat je in een 1 ster hotel nog niet eens vind. Schoonmaak, welke schoonmaak, om de 3 dagen werd er wat gedweild. Zwembad: jawel na 1 week in het resort te zijn geweest, sluiten ze alle 3 de zwembaden tegelijk om onderhoud te plegen.Op onze laatste dag werd er eentje weer geopend.... helaas hebben wij dit hotel niet zien verbeteren, de tijd heeft toegeslagen, wel jammer want eigenlijk heeft dit resort alles wat je zou verwachten maar als het personeel zo ongeintreseerd is en het hotel liever focused op Russen die onbeschoft maar duizenden euro's contant meenemen dan moet ik toegeven, wij gaan hier niet meer naar toe.